Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Terve, tuttavan puolesta kyselen, että missä mahtaisi olla hyvä valikoima varaosia vanhaan R100RT bemariin.
    Tarvetta olisi mahdollisesti uusille kaasareille.
    Euroopasta / Saksasta kannattaa kysellä. Motorworks Briteistä on myös hyvä ehdokas....

Suomessa varmaan kannattaisi kysellä Boxer-varaosista

http://www.finnbike.com/boxer/

Muitakin purkuosia myyviä löytyy...
    <p>2002-2014</p>
    www.motobins.co.uk
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Saksalaiseen pyörään osat Saksasta.
    Uli`s Motorradladen on hyvä tavarantoimittaja vanhempiin boxer bemareihin.
    Löytyy www. ulismotorradladen.de
    Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
    Itse tilasin Motoworksilta plexin bemariini viime viikolla.
    En ole vielä saanut sitä.
    http://www.motorworks.co.uk

Jos tilaa Motoworksilta tavaraa, suosittelen etsimään ensin mahdollisen tuotteen heidän paperi hinnastostaan. Sen jälkeen suosittelen SOITTAMAAN kyseiseen liikkeeseen. Antavat heti vastauksen puhelimitse.

Valittelivat sähköpostissa, että hankala hoitaa asioita, koska sähköposteja tulee niin paljon ja saattaa jäädä jotain huomioimatta. Alla palautetta sähköpostista:
    PS Replies must be very brief as we are extremely busy at the moment. If you can speak English we would prefer to speak to you.

Puhelimitse asiat sujuivat hyvin. Varsinaisen tilauksen tein netin kautta. Huom. plexille arvioitiin toimituskuluja noin 45£.

SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  6.  
    Olin myös itse tilaamassa plexiä tuolta. Järjettömät toimituskulut kuitenkin pistivät etsimään vaihtoehtoa ja päädyin tilaamaan AT-Plexiltä Kiuruvedeltä. Joku tuota on täälläkin mainostanut. Kaverin kanssa puhelimessa sovimme millaisen tekee ja lähtetän vanhan plexin malliksi. No - lopputulos jää nähtäväksi mutta tuleehan tuettua suomalaista työtä, saan juuri sellaisen kuin haluan ja kulutkin jäävät *olennaisesti* alle Brittien... Voin keväämmällä lykätä tuosta vaikka kuvan / kertoa kokemukset...
    <p>2002-2014</p>