Oon täs justii ostamassa sliparia -03:een 636 Kawaan ja kyselisinki, että onko kellää tietoa Ixilin slipareista?? Onko hyvä? Sit taas ku aattelee ni Ixilin slipari(299e) ja esim. Yoshimuran slaipari (470e) ni ei noil oo niin hirveen suuri hinta ero ja luulenpa, että Yoshi on laadultaan paljon parempi, vai?? Mut hei kertokaapa jos teil on kokemuksia. Onko äänet minkälaisia ja miten vaikuttaa tehoon?? Sliparin ku sais valkattua ni uus suodin viel kiinni ja eiku säädettäväks ja kesää oottelee!![]()
K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
hmm, eikö yli 50 prossaa kalliimpi ole aika paljon?
Toisaalta, kaikki rahat sinne menee, joten siinä mielessä ihan sama..![]()
Nii no onhan se reilu puolet kalliimpi Ixilin sliparin hinnasta..oikees oot!Vai oot saanu pyöräs myytyä?? Mikäs seuraavaks alle?
Suzukin SV1000S tuli sitten tilattua.
Kahtellaan ensi kesänä että oliko sitten hyvä valinta, veikeeltä mopolta toi ainakin tuntuu.. Ja siinä on huimat äänet, kunhan vain pulttaa sopivan avarat änkkärit, omaan tulee Viperin bolt-on:it. Samaa tyyliä varmaan ton Ixil merkin kanssa, eli ei mitään "ihan ykkösiä", mutta se raha jonka siinä säästää että ostaisi parit Yoshit, niin saa kaikkea muuta kivaa mopoon kiinni..![]()
Hyvä hyvä huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään
Mulla ainakin ixili hyvin toimii ja ihan ok saundikin
![]()
oli jo edellinen omistaja ruuvaillu kiini et en tiedä kuin vanha on
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Sama täällä,kiinni on ja toimii eikä oo mikään halvan näköinen loppujen lopuksi..Äänet on aika mahtavat ko.pöntössä,suosittelen jo hinnankin puolesta![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Mistäs sä Ixilii oot ostamassa?
Mulla on kans
Käytettynä ostin IXLin sliparin, mallia pyöreä.
Äänet on![]()
Hieman joutuu "modaamaan" kiinnityssarjan palaa, koska ei sopinut omaan silmääni..
Elikkä sorvaamaan alumiinistä sopivanpaksuisen pätkän sliparin ja rungossa olevan kiinnityksen väliin..
![]()
![]()
![]()
![]()
Suzuki GSX-R 750 Anniversary 2005 #1519
ex. Kawasaki Z750 2004
ex. Cagiva Supercity 125 -94
ex. Honda CRM 125 -94
Hmm, mulla ois vissiin kans edessä teettää jossain välikapulaa Ixilin pyöreille pöntöille. Ostin noi bolt-on-malliset pöntöt meinaan käytettynä (olivat kai jossain vanhassa kilogixerissä tms. kiinni) jo -03 syksyllä enkä oo vieläkään saanu pyörään kiinniYhdessä vaiheessa jo aattelin jos möis ne vaan poies mutta pitänee sitä kai yrittää ainakin...nimittäin ton Sevenfiftyn omat ämyrit on semmosia surisijoita että vähän tekis mieli saada möreyttä mukaan
Saa ehdotella Tampereelta taitavaa pajaa joka osais sekä survoa noi pöntöt pyörään kiinni ja vielä penkittää/säätää vehkeenNiin ja halpa hinta otetaan myös huomioon
![]()
---------------------------------------
-Pärrä meni mutta ajokamat jäi...-
-...ja kohta ei ole niitäkään :-) -
---------------------------------------
Motoclinic myy näitä pönttöjä! www.motoclinic.com(vesa @ Helmi. 27 2005,21:17) kirjoitti
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Oon ite kyselly just tuolt samasta Motoplazalta Ixilin sliparia. Kyl se taitaa olla niin, et mäki kaadun ton Ixilin suuntaan...
helpotusta sliparin valintaan
http://www.xs4all.nl/~chinchey/index2.html