(Jyri @ Touko. 10 2005,14:58) kirjoitti
![]()
Joo voihan se noinkin olla, mutta minusta tuntuu että Ducatista kiinnostunut insinööri ei sitten olekaan se penttiperusinssi, vaan hiukan hassahtanut inssi.
Meinaan kyllähän se suomalaisen stereotyypin hiukan nörtähtävä pentti perusinsinööri -tyyppi on kiinnostunut ja innostunut japanilaisista rivinelikoista, suurista kierroksista ja digitaalisista erikoisratkaisuista, ja suhtautuminen vanhanaikaisiin, erikoisiin ja tehottomiin ratkaisuihin on vähintäänkin epäilevä. Tuollaisia inssejä ainakin näkee ja kuulee usein, ja tunnenkin niitä muutaman...
...tosin poikkeuskin tuohon sääntöön löytyy heti, paras kaverini on inssi, mutta ajaa jo viidettä Alfaa ja arvostaa mopoista nimenomaan Ducatia, vaikkei vielä mopottia omistakaan.
Autskirjoitti
Nooh, poikkeus vahvistaa säännön...![]()
Sittenhän meitä on (ainakin) kaksi..(Jyri @ Touko. 10 2005,20:39) kirjoitti
Ehkä se heitto oli ihan puhtaasti vain heitto ilman asennetta... moni kuitenkin pitää samaa pyörää jopa kaksi kesää(Nina @ Touko. 11 2005,15:06) kirjoitti
Tulee itselle myös sellainen olo, että taitaa olla "hankkija" lippis päässä. Yhtään kukkapaitaa ei kyllä kaapissani ole... mutta ehkä ostan jos oikein muotiin tulevat.![]()
![]()
Niin, ja jos insinöörit hakee taas sen taskulaskimen (tai silmälasit) esiin, niin jjm+jyri+750S on noin 2,98 - kuitenkin enemmän kuin 2...(750S @ Touko. 11 2005,15:45) kirjoitti
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
Mä sain kyllä enemmän kuin 2,999999, mut vähemmän kuin 3,000001...(jjm @ Touko. 11 2005,16:32) kirjoitti
Voiskohan se johtua siitä, että oon vaan talous"tieteilijä"?
Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
Huomasti varmaan tuon "ainakin"..(jjm @ Touko. 11 2005,16:32) kirjoitti
Niinhän se menee, että "jos et ole varma mumise, jos et tiedä delegoi"
Juu juu... "ainakin" kaksi = kauppamiehelle kolme.(750S @ Touko. 11 2005,17:49) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
No onneks oon kauppatieteilijä! Tekniikasta en ymmärrä mitään, mutta brandin päälle kyllä....
Mitä tuota suotta 748 ostat, osta samalla 749! Oma 749 on myynnissä kliketi klik .orgin pörssissä *vinkvink*![]()
"The connection was refused when attempting to contact www.verkkotori.com."(Kpete @ Touko. 12 2005,11:05) kirjoitti
Tolleen sanos mun selain tosta kliketikliksuttimesta.
tuossa osoite ilmoitukseen: http://www.verkkotori.com/mporg/haku...lmoitusID=6135
Mun koneelta kyllä linkki toimii.
Miksi olet luopumassa noin kauniista pyörästä(Kpete @ Touko. 12 2005,11:05) kirjoitti
?
![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Ajellut 7v twinillä enkä ole vielä omistanut rivinelkkuja joten kiinnosti kokeilla ja ostin kilosen gixxun. Onhan tossa Ducatissa jotain sellaista mitä japsista ei tuu koskaan löytään mutta nyt tuntuu että rivikone sopii mun mielenlaatuun paremmin. Jos joku on edes haaveissa miettiny 749 ostamista niin ottaa ihmeessä yhteyttä, eiköhän hinnasta päästä sopuun eli halvalla lähtee! Kahdessa pyörässä on kuitenkin vähän liikaa menoja, valitettavasti
edit: typot
749 on todella upea pyörä, mutta 748:n muotoilu sopii paremmin mun silmään. Myös 748 on hintansa puolesta opiskelijaystävällisempi... Omani olen jo ostanut. Pitänee laittaa kuvia jahka saa otettua.