Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onko kellään tietoa kun löyty tuolta ruiskun säätö ohjeet *http://r6messagenet.com/forums/showt...7&page=1&pp=10
    että pystyykö oikeesti vakio poksia säätää.Kun kyselin merkki/säätö pajoista niin sanoivat että ei ole mahdollista.Sitten näytin nämä ohjeet niin sanottiin ettei kannata uskoa kaikkea mitä netissä kirjotetaan
    Kukaan paja ei ainakaan täällä keski-suomessa rupea tähän, ei luulisi olevan kovin vaikeata
    Meinaan että olis hyvä saada seokset kohdilleen penkissä.
    Onko muilla kekemusta tästä orkkis ruiskun säädöstä(YAMAHA)
    Jos menee samaan tamaan kuin tämä rykkösen säätäminen:
    http://www.yrc.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=143 ,niin en näe mitään syytä miksi se ei onnistuisi.

Vastaavat säädöt löytyy Suzukin boksista (tarttee erillisen säätölaitteen) ja hyvin saa säätöihin sillä. Ei mitään järkee ostaa erillistä boksia jos omaakin voi säätää..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Mun mielestä noi on niin karkeet säädöt et ei niillä hyvää saa,
    ja miksi tehdä huonoa?
    Osta se pc, niin minä ainaki teen, niin ja tota gixxerin boxia
    pystyy säätää pikkusen paremmin, mutta ei sekään vastaa
    pc:tä, mutta riittää toki.
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
  4.  
    Lainaa (äryksi @ Helmi. 22 2005,21:58) kirjoitti
    Mun mielestä noi on niin karkeet säädöt et ei niillä hyvää saa,
    ja miksi tehdä huonoa?
    Osta se pc, niin minä ainaki teen, niin ja tota gixxerin boxia
    pystyy säätää pikkusen paremmin, mutta ei sekään vastaa
    pc:tä, mutta riittää toki.
    Taitaa olla Gixxerissäkin 4 aluetta. Riittää ihan hyvin, ei mitään valittamista!

Samahan se on kaasareissa periaatteessa, 4 kohtaa mitä voidaan säätää. Elikäs seosruuveista alakiekat, neulalla keskeltä ja pääsuuttimella yläkiekat. Toki säätöalueet menee jonkin verran päällekkäin. Bensanpinnalla siiten säädellään mm. sitä, miten vastaa nopeeseen kaasunavaukseen alakiekoilta. Sitten tietysti vielä sliidien jouset ja muuta pientä Lähes samantyyppiset säädöt siis.

Samanlaiset säädöt on myös Techlusion säätöboksissa, joka mulla on kiinni antamassa lisärikastusta kun käytetään NOS:sia.

Paskat se ny niin tarkkaa hommaa ole, että pitää 100rpm välein ja yli kymmenelle eri kaasunasennolle pistää yksilölliset säädöt.. Menee nysväämiseks..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***