Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Niih, tuossa mopoja selaillessani osui silmääni (ei onneksi pahasti) moinen Suzukin kardaanivetoinen mopotin. Liekö joku SV:n edeltäjä vai matkamopo omassa luokassaan. Kiinnostaisi tietää käyttäjien kokemuksia, lähinnä kuulopuheiden mukaan vetolaite/perä alkaa oireileen muutaman kymppitonnin ajon jälkeen eikä ole korjattavissa lopullisesti kai koskaan, lapsus tai tyyppivika kaiketi. Ajoasento on kaiketi melko pysty, niinkuin rosmossakin ja tilaa kahdestaankin riittävästi...

    Niin tai näin, iso-rosmo pysyy toistaiseksi ajopelinä mutt kiinnostus XV 800:een olis joten kokemuksia kehiin...


    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  2. #2
    Tuolta löysin jo jotain mutt lisääkin saa olla...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  3. #3
    VX800 puhtaasti matkamopo; urheilullisuutta siitä ei löydy siihen malliin, että voisi tituleerata SV:n edeltäjäksi. Peruskone Intruderin peruja eli kohtuukestävää ja matalavireistä puksutusta. Akseliväli pitemmänpuoleinen, josta matkaa taitettaessa ei pahaa sanottavaa, mutta teettää mutkapätkällä enemmän töitä. Peräongelmista todellakin puhetta ("on kahdenlaisia veeäxiä: niitä, joihin on tehty peräremontti ja niitä, joihin se kohta on ajankohtainen") mutten tiedä onko jo varaosaperiin saatu kestävyyttä loihdittua. Mukavanleppoisa ajella ja helppo reissuvarustella (saa haluamansa katteen / pleksin helposti kiinni, sivulaukkujen asennus helppoa stereoperän ansiosta). Lisäplussaa myös riittävänkokoisesta bensatankista. Arkiajoon tehotkin (olisiko siinä jotain kuutisenkymmentä hepoa?) riittävät.

    Jos kilpailijoita pitäisi etsiä, niin lähinnä mieleen tulee Hondan 650 Revere; nestejäähtyväinen veekakkonen ja keppiveto molemmissa.
  4. #4
    jees mulla vx 800 ollut pari vuotta, 37000 mittaris. ja toimii ku pitääki. ite ajellut12000km.ja reissu ajossa pyörä on parhaimmillaan.ja tehoja on 45kw eli vissii hiukan enempi ku intikassa. ja revereen en lähtis vertaan olen ajanut sellasellakin. niinku aikoinaan bike lehti testas nämä yhdessä.hyvät väännöt antaa tämä sussen 805 kuutioinen v twin.
    eemelin pojat mc
  5. #5
    mut anteex äsken unohtu tuo kardaanin ongelma puoli ... olin itsekkin aikoinaan siitä huolissaan ku kuulin että vx:än veto lenkki ois heikko. tiedustelin asiaaa.ja kuulin että jo 130,000km jälkeen alkaa ongelmat. otetaan kuitenkin huomioon se että vx:llä yritetään revitttää erillain kuin esim intruderilla jossa on sama keppi...tai jotain..
    eemelin pojat mc
  6. #6
    Minulla oli kans vx800.Ajelin 14000km vuoteen.Pyörä on hiukan tylsä, kun siihen ei tarvinnut tehdä mitään.Kulkua riittävästi,sellaiselle joka ei tykkää rassata...
    Miten miljoona kärpästä voi olla väärässä, että p***a on hyvää?
  7.  
  8. #7
    Uusi vx onnellinen omistaja eli kävin viikonloppuna vaihtaa Kawasakin pois ja otin tilalle xv 800 hyvin tuntuu kulkevan pitää vaan alkaa haalia jostain laukut jos joku tietää myynissä olevat edukaat sopivat laukut voisin olla kiinostunut. Ja muutakin voi tarjota kyseiseen pyörään vm.95 . Kilometrejä tuli jo lämmitelyksi 300km. Siitä se kesän kurvailut alkaa.