Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Uudet vilkut pitäs laittaa Gixeriin, koska nykyisissä on aika himmeä valo ja siten näkymättömät liikenteessä. Eteen olen miettinyt integroituja vilkkuja, mutta asennus ja vilkkujen istuvuus mietityttää niissä... Vilkkujen pitäisi olla kohtuuhintaiset ja "sievät". * *

Vinkkejä (ja kuvia) kaivattas.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Minulla on aivan sama operaatio menossa -04 kusiaiseen gixeriin ja olen juuri metsästänyt netistä katevilkkuja eteen...

EE-Speedillä on Motraxin Micro Fairing katevilkkuja ja Ratamopolla lähes vastaavan näköisiä, EE:n ovat jokusen euron halvempia.

Nämä Motraxin tuotteet ovat siitä hyviä, että ne ovat e-hyväksyttyjä, joten sinivuokoillakaan ei ole mitään naputtamista asiasta! Tässä vielä linkki Motraxin sivuille:Motrax
    Tässä olis yksi hyvän näköinen vilkku malli ja ei ole hinnalla pilattu.
    Samat on suunnitelmat omaan -98 gixeriin, purin tuossa lauantaina katteet ja tutkailin vilkun kiinnitystä. Katteen sisällä on pieni vino "kaulus" joka mielestäni estää ainakin buellin luettelosta löytyvien katevilkkujen asennuksen. Jos sellaiset aion laittaa niin kaulus on hoidettava pois. En tiedä miten etuvilkut uudemmissa gixuissa on kiinni, mutta mulla ainakin tällainen pieni haaste....

Onko tietoa miten nuo motraxit tulee kiinni?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (elkku @ Huhti. 04 2005,17:22) kirjoitti
    Tässä olis yksi hyvän näköinen vilkku malli ja ei ole hinnalla pilattu...
    ..Eivätkä integroidut, niinkuin oli toivomus.
    Mulla oli juuri tuollaiset nuolenpäät edellisessä mopossa. Täytyy kyllä sanoa että ovat niin rihkamaa, että oikein *itutti niitä sovittaa paikalleen. Vielä kun maksoin niistä reilusti tuota enemmän.
    Ainoa positiivinen asia oli E-hyväksyntä ja nyrkkiä pienempi koko. Sekin kyllä tuntuu hullulta, että tuollaiset rimpulat on hyväksytty. Mitähän ne hyväksyntäkriteerit mahtaa olla ja valvooko kukaan, ettei valmistaja laita vain tyynesti merkkejä romuihinsa kysymättä keneltäkään oikeasti mitään..

Toiset sanoivat ettei näkyneet kovin hyvin, ja toisten mielestä olivat ihan hyvät. Tiedä sitten mikä oli totuus.
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
    Lainaa (SpeedFour @ Huhti. 04 2005,17:38) kirjoitti
    [
    ..Eivätkä integroidut, niinkuin oli toivomus.
    Mulla oli juuri tuollaiset nuolenpäät edellisessä mopossa. Täytyy kyllä sanoa että ovat niin rihkamaa, että oikein *itutti niitä sovittaa paikalleen. Vielä kun maksoin niistä reilusti tuota enemmän.
    Ainoa positiivinen asia oli E-hyväksyntä ja nyrkkiä pienempi koko. Sekin kyllä tuntuu hullulta, että tuollaiset rimpulat on hyväksytty. Mitähän ne hyväksyntäkriteerit mahtaa olla ja valvooko kukaan, ettei valmistaja laita vain tyynesti merkkejä romuihinsa kysymättä keneltäkään oikeasti mitään..

Toiset sanoivat ettei näkyneet kovin hyvin, ja toisten mielestä olivat ihan hyvät. Tiedä sitten mikä oli totuus.
    Ei mielestäni toivomus, hän oli vaan miettiny. Tarjosin vaan yhden mallin.
    Voi olla, että kyseinen merkki minkä linkin laitoin, on sitä rihkamaa, oli vaan kuva helposti esillä.
    Oon ihan varma et sitä paskaa on kaikissa tarvikkeissa, etenkin jos ostaa sitä " halvinta"
    Lainaa (SpeedFour @ Huhti. 04 2005,17:38) kirjoitti
    Mulla oli juuri tuollaiset nuolenpäät edellisessä mopossa. Täytyy kyllä sanoa että ovat niin rihkamaa, että oikein *itutti niitä sovittaa paikalleen.
    Olen täysin eri mieltä. Yllätyin kyllä itse miten helppoa noiden asennus oli. Ainoa mitä täytyi tehdä, oli liittimien vaihto, kun Trumpan omat liittimet oli erilaiset ja ei käyneet näihin vilkkujen liittimiin. Mut eipä ollu kova homma. En kadu hetkeäkään näitä uusia nuolenpää minivilkkuja. Ja näyttää viimeistelyltäänkin hyvältä. Vaikuttaa olevan myös kirkkaammat kuin alkuperäiset.
    Lainaa (Mr. Big @ Huhti. 04 2005,18:01) kirjoitti
    Olen täysin eri mieltä. Yllätyin kyllä itse miten helppoa noiden asennus oli. Ainoa mitä täytyi tehdä, oli liittimien vaihto, kun Trumpan omat liittimet oli erilaiset ja ei käyneet näihin vilkkujen liittimiin.
    No ei asentamisessa mitään ongelmia ollut. Eipä kahden johdon liittäminen ja yhden ruuvin kiristäminen niin vaikea homma voi ollakkaan.

Ootko kurkannut vilkkujen kannen alle? Kyllä ne ulospäin näyttävät ihan hyvältä, mutta sisuskalut on ihan kuraa koteloon nähden liian isoja "kuusenkynttilä" -polttimoita myöden. Kukin tietysti laittaa rahansa mihin tykkää, mutta minä en varmasti hanki noita toista kertaa.

Voihan myös olla että noita on samanmallisia mutta kunnollissiakin saatavilla. Ulkonäkö on OK, ei siinä mitään. No, Trumpan tapauksessa ei alkuperäisestä paljon rumemmaksi pääsekkään..
    BTW Kaikissa Arrow -vilkuissa ei ole E-merkintää, joten kannattaa olla tarkkana. Yleensä se kyllä kerrotaan, jos se löytyy- on se sen verran hyvä "myyntiargumentti".

/marko
    ObiVanKenobi
    Tossa muutama kuva omista vilkuista, piti ensin kanssa laittaa katevilkut, mutta eivät käyneet oikein kawaan.. Juu eihän nuo mitkään ruusut ole, mutta mielestäni hienommat kun alkuperäiset..

http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album....1833183

http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album....1833188

http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album....1833947

http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album....1833953

Nyt pitäis näkyä..

Lainaa (SpeedFour @ Huhti. 04 2005,19:34) kirjoitti
    Ootko kurkannut vilkkujen kannen alle? Kyllä ne ulospäin näyttävät ihan hyvältä, mutta sisuskalut on ihan kuraa koteloon nähden liian isoja "kuusenkynttilä" -polttimoita myöden. Kukin tietysti laittaa rahansa mihin tykkää, mutta minä en varmasti hanki noita toista kertaa.

Voihan myös olla että noita on samanmallisia mutta kunnollissiakin saatavilla. Ulkonäkö on OK, ei siinä mitään. No, Trumpan tapauksessa ei alkuperäisestä paljon rumemmaksi pääsekkään..
    No ettei menis ihan turhaks väittelyksi, niin olen kurkistanut kannen alle. Poltinhan siellä oli ja täysin vaihdettavissa. Päällepäin kun vilkku näyttää hyvälle ja pelaa, niin mitä muuta se tarvii? Eipä noita vilkun kansia kovin usein tarvi availla. Mistä muuten ostit vilkut? Mä ostin 4mc:stä.
    Sain sellaisen tilannetiedon, että nuo Motraxin Micro fairing vilkut eivät kuulemma oikein sovi uusimpien Gixereiden vilkkujen reikiin !

Eli kun ottaa orkkisvilkun pois ja siihen jää se kolo, niin tuo Micro Fairing ei ole tarpeeksi iso peittääkseen kokonaan tuon reiän ja istuakseen nätisti reiän päällä.

Eli ei auta kuin ostaa takana oleville Micro Oval vilkuille kaverit eteen, sovittimella istuvat ihan nätisti.
    Lainaa (Mr. Big @ Huhti. 04 2005,20:14) kirjoitti
    ..Päällepäin kun vilkku näyttää hyvälle ja pelaa, niin mitä muuta se tarvii? Eipä noita vilkun kansia kovin usein tarvi availla. Mistä muuten ostit vilkut? Mä ostin 4mc:stä.
    No,niinno, eipä kait sitten mitään..
    Ehkä mua eniten vaivaa niiden hinta/laatu -suhde, kun hölmöyksissäni maksoin niistä likemmäs kaksi kertaa enemmän kuin nuo linkistä löytyvät. Luulin saavani "kunnolliset" siihen hintaan. Ostopaikka oli suurella todennäköisyydellä Storm, mutta en muista ihan varmaksi.

Hintaero tosin saattaisi selittyä sillä E-hyväksynnällä, jota tuolla 4mc:ssä ei ainakaan mainosteta.
  15.  
    Lainaa (SpeedFour @ Huhti. 05 2005,18:54) kirjoitti
    hölmöyksissäni maksoin niistä likemmäs kaksi kertaa enemmän kuin nuo linkistä löytyvät. Luulin saavani "kunnolliset" siihen hintaan. Ostopaikka oli suurella todennäköisyydellä Storm, mutta en muista ihan varmaksi.

Hintaero tosin saattaisi selittyä sillä E-hyväksynnällä, jota tuolla 4mc:ssä ei ainakaan mainosteta.
    Stormin sedät myyvät todellakin e-hyväksyttyjä nuolivilkuttimia "edukkaasti" vain 45 eurolla pari!

Itse tilasin Ratamoposta samanmoiset E-kelpoiset vispilät pautiarallaa 38 euroon koko kierros (= 4 kpl) + kustinpolkasut päälle.

Taitaa stormin pojilla ollakin myynnissä lentokoneen osia, ainakin hinnoista päätellen...

SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.