Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Onx tarjota hyvää liimaa kahvakumien paikallaanpysymiseen??
    Rosterilanka surraus on tuttu enska-ajoilta, mut jotenkii noi rautalankaviritykset ei tuntuis sopivan tapaukseen...

....tänään 06.55 motarilla oli valoisaa....
    Periaatteessa varmaan aika moni liima käy. Itse olen käyttänyt kaksikomponentti-araldiittia. Hyvin pysyy, ja jää hieman aikaa asetteluun/työskentelyyn. Cyanoakrylaatti (pikaliima) kuivuu ainakin minun mielestä liian nopeasti.

Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
    Mulle BW:ssä myyjä suositteli ihan joka kaupan kontaktiliimaa, esim Bostik löytyy joka marketista.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Serkkupoika sanoi käyttävänsä ihan tavallista spray-maalia tohon hommaan(ajaa tosin speedwayta,lieneekö mitä merkitystä?),hyvä laittaa tuppi paikoilleen kun maali luistaa aluksi ja pitää kiinni kuivuessaan ihan hyvin.Itse tosin liimasin Hondan tuubissa olleella"handlebar cementillä" kun sain sen tuppien mukaan.Hyvin on pysynyt ja loppupelistä kai se on sama millä,kunhan ei millään syövyttävällä liimalla liimaa kiinni..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    golfmailoihini aina kiinnitän gripit siten jotta maalarinteippiä se liimapinta ulospäin gripin mitta warteen ja sitten kastelen teipin tärpätillä ,,, se kahvakumi o taas niin saatanan piukka jotta näin käsitelty pohja antaa aiwaan uskomattoman luiston ja kumi mennä slurpsahtaa paikoilleen kuin wettä walaen...
    ai juu tässähän kysyttiinkin millä sen kahvan saa pysymään kiinni piukassa ?? noh sattuuhan näitä...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    joo tatttista vinkeistä... toi araldiitti rupes muistuun mieleen..
    oli aika öklän hajuista sekottaessa, mut anto hyvin asennusaikaa,ei ne kyllä kurapyörissä muistaakseni loppuviimeks kyllä pysyny millään muulla ku rautalangalla.
    Eikö noilla kahvakumeilla ole sitten mitään mahdollisuutta pysyä paikallaan ilman mitään liimaa
    "oikeassa momentissa"
    Lainaa (triangel @ Helmi. 21 2005,21:38) kirjoitti
    Eikö noilla kahvakumeilla ole sitten mitään mahdollisuutta pysyä paikallaan ilman mitään liimaa
    Tuskin ne siellä tallissa talvenaikana itsestään lattialle lopsahtaa.... .....mut jos on isot näpit ja kova vääntö ni
    tuntuu lähtevän liikenteeseen....
    Kannattaa kokeilla ensin putsailla epäpuhtaudet sarvista ja tupeista vaikka jollain liuottimella. Näin saa reilusti lisää kitkaa tupen ja sarven väliin. Poishan ne tupet saa tarvittaessa nätisti sitten paineilmalla.
    @, AT, RD07A
    Laitoin just Rexiini Arieten Harri´s kahvakumit paikoilleen. Näitä ei tarvii varsinaisesti liimata kiinni. Riittää kun valelee tankoon ja kahvakumeihin alkomaholipitoista nestettä(sprii parasta tähän, mutta ite käytin Finlandia vodkaa, kun ei muuta ollut. Ihanan kallista...) ja sujauttaa kahvat paikalleen. Parin tunnin päästä istuvat kuin tauti kiinni! Taitavat jotenkin "vulkanoitua" alkoholin avulla tankoon...tjtn.

Nää Harri´s kahvat ovat ehkä aavistuksen kalliimpia(n.20€) kuin muut, mutta ovat kyllä helvetin hyviä myös! Mulla oli VFR:ssä samanlaiset, joten kokemusta on. Vaimentavat ihan hienosti tärinöitä vaikka ovatkin ohuet ja pito näissä on suorastaan loistava! Suosittelen!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Kuulinpa joskus tähän tarkoitukseen käytetyn Coca-Colaa. Litku on asennusvaiheessa liukasta, mutta muuttuu kuivuessaan *t a h m e a k s i *sokerikalvoksi. Kevytlimsat eivät siis kelpaa! Eikä tietysti myöskään esim. Jaffa. Smurffilimsasta en tiedä, kaveri ei kertonut...

Kahvojen ympärillä pörräävistä ampiaisista ei sitten kesällä kannata välittää.
    ZZR 1200
    Olen kuullut joittenkin laittaneen tupet kiinni hiuslakalla eli kuivuessaan lakka takertuu kuulemma hyvin kiinni. Minä olen luottanut normaaliin epoksiliimaan.
    Bring M. Backalive

Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
    Lainaa (Mik@ @ Helmi. 22 2005,16:02) kirjoitti
    Olen kuullut joittenkin laittaneen tupet kiinni hiuslakalla eli kuivuessaan lakka takertuu kuulemma hyvin kiinni. Minä olen luottanut normaaliin epoksiliimaan.
    Täältä kanssa ääni tuolle hiuslakalle. Vuosi sitten talvella kahvanlämppärit laiton ja sitten lakalla luistatin/liimasin tupet kiinni. Ainakin viime kesän pysyivät hyvin, eikä ainainen vesisadekkaan niitä saanut luistelemaan.
    Lainaa (SenioRR @ Helmi. 22 2005,15:29) kirjoitti
    Laitoin just Rexiini Arieten Harri´s kahvakumit paikoilleen. Näitä ei tarvii varsinaisesti liimata kiinni. . Parin tunnin päästä istuvat kuin tauti kiinni! Taitavat jotenkin "vulkanoitua". *
    Nää Harri´s kahvat ovat ehkä aavistuksen kalliimpia(n.20€) kuin muut, mutta ovat kyllä helvetin hyviä myös! Mulla oli VFR:ssä samanlaiset, joten kokemusta on. Vaimentavat ihan hienosti tärinöitä vaikka ovatkin ohuet ja pito näissä on suorastaan loistava! Suosittelen!
    Näin ajattelin okey

"oikeassa momentissa"
    Bostik on hyvä menee tiukkakin paikalleen ja siihen jämähtää, myös tuumaseen tankoon.
    Lainaa (Smurffi @ Helmi. 22 2005,16:32) kirjoitti
    Lainaa (Mik@ @ Helmi. 22 2005,16:02) kirjoitti
    Täältä kanssa ääni tuolle hiuslakalle. Vuosi sitten talvella kahvanlämppärit laiton ja sitten lakalla luistatin/liimasin tupet kiinni. Ainakin viime kesän pysyivät hyvin, eikä ainainen vesisadekkaan niitä saanut luistelemaan.
    Ja täältä...

Mulla tosin yhden kerran alkoi kahvakumi hiukan luistamaan kaatosateen jälkeen. Ei mitenkään häiritsevästi, ja sekin asettui heti kun keli hetkeksi kuivui.

Helppo laittaa paikalleen, käytännössä pysyy hyvin kiinni, ja tarvittaessa helppo irrottaa.
    GSXR-1200W
  17.  
    Kun itse vaihdoin tangon laitoin tupit paikoilleen fairy vedellä sitten ku se kuivu ni kyllä tupit on ku tauti kiinni tangossa. Fairy autto paikalleen laittamisessa, ei tarvinnu paljo ähkiä tuppeja paikoilleen ja sujahtivat rasvattuna ja hyvin ovat pysyneet, no probleemos.
    Suzuki GSX-F 750 -98