Kokemuksia kyseisistä kamppeista? Molempia kävin sovittaan, Sweepin saisin n.40€ halvemmalla ku Richan.
Sweepissä se parempaa, että siinä on vetoketjulliset tuuletusaukot edessä ja takana, ja sen saa vetoketjulla kiinni saman merkkisiin housuihin, jotka mahdollisesti tulisi kans ostettua. lisäksi Sweepissä hihoissa kaksi neppari remmiä, joilla saa kiristettyä hihoja tiukemmalle, mikäli haluaa.
Eli pikkusen enemmän ominaisuuksia tuossa Sweepissä.
Mutta entäs sitten laatu/vedenpitävyys. Onko richan lemanssin ja Sweepin highwayn välillä eroja?![]()
Voi veljet!
Kyllästyin tuohon maiharimalliseen mp-asun takkiin ja halusin täksi kaudeksi puseromallisen kankaisen ajoasun, lähinnä sen vuoksi, että, sen saa helposti puhtaaksi ihan pesukoneessa.
Päädyin juuri tuohon Sweepin takkiin avattavien tuuletusaukojen, housuihin vetoketjulla yhdistettävyyden vuoksi. Eilen jo tarvitse noita tuuletusaukkoja avata ja
hyvin viilensi *eli todella tärkeä ominaisuus. Lisäksi kun ostaa
riittävän pienen koon ilman kasvuvaraa niin suojien istuvuus
paikallaan on ihan toista luokkaa kun tuossa vanhassa mp-asun takissa. Tosin suojat voisivat olla puolikovien sijaan täysin kovat. Materiaalikin tuntuu ihan hyvältä verrattuna
esim mp-asun vastaavan hintaiseen ns. kesätakkiin, joka
tuntui todella pehmeältä eli tuskin on siinä ainakaan yhtään
parempi hankauskestävyys.
Eipä noissa varmaan isoja laatueroja ole valitsi kumman tahansa,enempi vaikuttaa tyylikkyys siksi valintani oli Richa le mans ja tyytyväinen olen ollut.Le Mans takki ja monsuun housut saa vetoketjulla toisiinsa,hyvin istuvat suojat , irroitettavat lämpövuoret molemmissa ja tosiaan se tyyli![]()
"oikeassa momentissa"
Haulla löytyy aiheesta lisää keskustelua. Minun mielipiteeni Le Mansista voi lukea täältä: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....le+mans
EDIT: Haku löytyy tämän sivun oik. yläkulmasta.
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Mulla ei ainakaan sweepissä vetoketjut kestä, ja samaa olen kuullut muiltakin.(JTTT @ Touko. 13 2005,18:39) kirjoitti
©
No nyt on kumminkin sweeppi hankittu. Saa nähdä miten kestää. Kunhan nyt jonkun aikaa menisi, niin hyvä on. Pitää laitella tänne kommemttia, jos jotain tulee. Ensi vaikutelma on kuitenkin hyvä ja vaikuttaa siltä, että kyllä tuossa tuohon hintaan vastinetta on.
Voi veljet!
Ainakin noita Richan Lemanseja on melkein joka toisella motoristilla (kuten minullakin, koska en uskalla erottua massasta), siksi ehkä Sweep.
Honda VTR 1000F
Eipä tässä ollut kuin hetki aikaa kun useampi ihmetteli missä dainesen vetoketjut sais korjattua..(Petri12r @ Touko. 16 2005,15:26) kirjoitti
Maahantuoja hoitaa luonnollisesti vetoketjujen korjaukset takuuna mikäli ongelmia esiintyy. Tähän asti ainakin meillä (siis motovelhoilla) on yksi ainoa vetoketju tullut takuukorjaukseen ja se korjattiin suomessa, myytyjä takkeja satoja, eli prosentti on aika pieni.
Toisaalta Sweep on merkkinä uusi, ja olen huomannut että mallisto on parantunut sekä laadultaan että ulkonäöltään parin vuoden sisällä huomattavasti, voi olla että osa noista vetoketjuista oli uuden tuotteen "lapsentauteja" joiden esiintyminen on tottakai ikävää.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa