edellä mainitussa liikkeessä näkyis olevan muutama suht edullista pyörää..onkos kukaan tehny kauppoja kyseissä Motoshop GSM Finland Oy:ssä ??
![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Jotain varaosia ja ajovarusteita olen sieltä ostanut. Liikkeen yhteydessä toimii Moto-osat, jossa on Tampereen ylivoimaisin valikoima esim. polttimoita.
Liike on ulkomainen ketju. Toimintaperiaatteena on tuoda myytävät pyörät Keski-Euroopasta. lähinnä kai Belgiasta. Pyöriä myös rakennellaan ja kustomoidaan. Myytävissä pyörissä pääpaino on selkeästi custom-puolella.
Ihan asialliselta heidän toimintansa vaikuttaa, joskin olen kuullut narinoita siitä, että asiakasta ei aina huomata. Itsekin olen pannut merkille, että jotkut myyjistä keskittyvät mieluiten tupakanpolttoon. Mutta sitähän toki tapahtuu monessa muussakin paikassa.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Löysin aiemman keskustelun myymälästä. Se on TÄSSÄ.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Niih, tämän hetken henkilökunnasta en osaa sanoa, ainakin Pete on jäänyt jo jonkin aikaa sitten pois kuvioista, Ahti lienee vielä tiskin takana..?
![]()
* Yamaha Tenere 700 -22
* KTM 200 EXC -10
* KTM 250 EXC-F -10
* KTM 300 EXC Six Days -11
* Husqvarna TE 450 -10
* Yamaha YZ 250 -00
* Suzuki Bandit 1200 GSF -04
* Honda Transalp 600 -96
Kerran kävin, mutta oli niin hirvee tupakansavu,
että lähdin samantien pois enkä palaa.
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Sain ihan asiallista palvelua, ja tein kaupat.![]()
Palvelu on ok,ei myydä mitään väkisin kuten eräissä muissa liikkeissä,eikä katsota alhaalta ylös ja toisinpäin kun menet katsomaan pyörää=kaikki on samalla viivalla, se pitkä vaalee myyjä (olikohan nimeltään apa tai jotain...)on erittäin lepposa ja asiallinen,kaveri osti sieltä toissa kesänä mopon ja hyvin pelasi.olempa itsekkin sieltä moponi ostanut![]()
![]()
toistaiseksi ei mitään valittamista
PS: hinnat ovat myöskin kohdallaan,siellä ei makseta 500 euroa ekstraa kivannäkösestä myymälästä,tai jostain trendi bimbosta joka kysyy mitä saisi olla...
BLUEFOX minkä pyörän sieltä ostit?![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Olen kaksi kertaa soittanut liikkeeseen ja yrittänyt kysellä siellä myynnissä olevasta pyörästä, mutta kummallakaan kerralla myyjällä ei ole ollut pienintäkään mielenkiintoa myydä mitään.
Myyjällä ei ollut tietoa tiedustelemastani pyörästä ja kun pyysin selvittämään niin pyörä oli liian vaikeassa paikassa liikkeessä (toisten pyörien takana) eikä hän viitsinyt mennä katsomaan...ei niiden tietojen eikä myyjän "innokkuuden" perusteella kiinnostanut lähteä helsingistä asti katsomaankaan pyörää....harmi sinänsä kun siellä oli sellainen pyörä josta oikeasti olin kiinnostunut ja jonka olisin voinut ostaakin.
Toinen miinus huonon palvelun lisäksi on se ettei liikkeestä saa mitään rahoitusta...olisin ollut kiinnostunut GE Capitalista edullisen vakuutuksen takia.
mä taas lähetin perjantai iltana mailia niin oli jo maanantai aamuna vastaus... *(pakemppa @ Maalis. 03 2005,22:08) kirjoitti
![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Pisteet ko. kaupalle, ostin pyöräni sieltä. *
Hyvä palvelu, edulliset pyörät ja turha tingentangeli liikkeestä poissa. Näin se pitääkin olla, sano.
Vaikka joka asiassa on niin, että huonon palvelun maine leviää kulovalkean tavoin, kun taas hyvää palvelua saanut vain hymyilee leveästi itsekseen kypärän sisällä.
Sattuuhan se huono päivä papillekkin *![]()
Kyllä se mun tuttu ainakin sai rahoituksen seven fiftyynsä pari kesää sitten..Itselläni ei ole kokemusta rahoituksesta kun en käytä moista palvelua,maksetaan käteisellä sitten kun rahaa on. siellä on ollu joku tuuraaja kun olet soittanu,kyllä siellä mielestäni pyörä esitellään jos vaan on vielä kaupan..(pakemppa @ Maalis. 03 2005,22:08) kirjoitti
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Saahan sen rahoituksen muutenkin kuin suoraan mopoliikkeen kautta...
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Pyörä- (ja auto)liikkeiden rahoituksessa on monille paras pointti sen helppous. Rahoituspäätös tulee n. minuutissa ja jopa kymmenen minuuttia (riippuu myyjän näppäinnopeudesta) liikkeeseen astumisen jälkeen pyörä on jo ajossa...
Ei tietenkään edullisin tapa rahoittaa pyörän hankinta.
Yksi pointti rahoituksessa on esim. GE Capitalin tarjoama hiukan edullisempi vakuutus. Tosin kilpailuttamalla yhtiöitä, voi päästä kyllä lähelle tai jopa ohi (mutu).
Kitka miehen tiellä pitää!
ihan viksu paikka tuntuis olevan. jotain varusteita tullut ostettua sieltä.
Joo multa kans pisteet kyseiselle liikkeelle ja erityisesti yhdelle myyjistäTodella aisiallisen tuntuinen kaveri ja tuntui olevan tietämystä pyöristä. Eli pointsit kotia heille
![]()
elämä on yllätyksiä täynnä, aamulla on krapula!
ei kannata sotkee, siinä on vähän niinkuin kaksi liikettä samassa tilassa. motoshoppi hoitaa pyörät ja jotain varusteita. Ahti varaosia ja renkaita yms.
Ahdin puolelle oon kanniskellut omat rahani aina mahdollisuuden salliessa. On muuten niitä harvoja mp liikkeitä jotka ei naarmuta vanteita renkaanvaihdossa. Muualle ei uskalla edes viedä.
Jake
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Juu edelleen asiallinen meininki,on jo toinen pyörä mikä heiltä hankittu ja homma pelaa! pitäis varmaan lähiaikoina käydä sielä hieromassa vähän rengaskauppaa kun etunen vähän alkaa väsyä..![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
kävin viimeviikolla kyseissä kaupassa tavaraa hakemassa ja ystävällistä palvelua oli **vähä oli pyöriä, mutta yks Honda CBR 900 RR oli joka alkoi kiinnostamaan *
mutta ehkä sitte ens kesänä *
![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Kävin viime keväänä katsomassa netissä ollutta Kawaa. Soitin ja varmistin ennen lähtöä että vieläkö löytyy. On, tule.
Ok, 330km ajoa, vaan eipä ollutkaan, oli toinen samanlainen ei se joka oli netissä. Se paremman näköinen oli mennyt....
![]()
Ninja Wikakasa
Tuon nykyisen kulkimeni ostin sieltä, palvelu oli asiallista kaikin puolin. Samalla ostamistani varusteista sain reilut alennukset ja kaupoista jäi muutenkin hyvä maku. Asioin mielelläni toisenkin kerran.![]()
Honda CBR600F -> Suzuki SV 650