No niin, nyt olis peli ajoa vaille iskussa.
Eilen se tuli, inspiratsiooni, ja sain asenneltua lisävalot ym pientä ekstraa pärrään.
Samalla tuli peli tutummaksi ja totesin muutaman ilahduttavan asian.
- tankin irroitus on yllättävän helppo, neljä näkyvillä olevaa ruuvia - ja letkut pikaliittimiltä irti ja nostat tankin pois.
- etupolttimoiden vaihto helpompi, kuin luulinkaan. Kaksi ruuvia irti ja koko etuvalo-mittaristohässäkkä kääntyy etulokasuojalle, jossa poltinvaihto helppo tehdä.
- takavalon vaihto led-jutskaksi olikin sitten pikkuisen tuskaisempi, kun varoitusmekanismi sitkeästi näytti että poltin olisi palanut, vaikkei ollutkaan. Mitään syytä ei oikein löytynyt, kunhan räpelsin aikani, niin loppui varoittelu.
Akkukin oli ihan timmissä kunnossa. (Toki pitääkin, kun pyörä vasta vajaan vuoden ikäinen)
Kaatumaraudat meni paikoilleen jo rutiinillaolihan ne jo toiset tuohon peliin, kun ensimmäiset -sattuneesta syystä- vähän kului viime elokuussa.
Kunhan kelit pikkuisen lämpiää......
Mitenkäs muilla, joko ne on iskussa, jotta valmiudet
löytyy, kun sitä ei koskaan tiedä mille päivälle se ensi kesä osuu
![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Onko akkua latailtu koska viimeksi? K1200S:n akkua pitäisi myyjän mukaan latailla parin viikon välein, kun se CAN-väylä vie vähän sähköä. Siinä on kyllä aika pieni akku ja vaatii kuulemma oman laturin. Näin kertoi kun kyselin hälyttimen virrankulutusta. Sanoi, että CAN-väylä kuluttaa enemmän sähköä kuin hälytin lepotilassa. Tiedä sitten. Onko sinulla hälytin?
Dixi et animam levavi
Viime viikon oli latauksessa. Mut johdot oli kyllä irti alkutalven, ei sen pitäis silloin viedä sähköä.
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Hissukseen alkaisi paketissa olemaan, jotain ihan pientä silppua on vielä tilauksessa.(PSmo @ Helmi. 13 2005,09:05) kirjoitti
Tästä lähdettiin
Nyt tällä mallilla
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Myyjä soitti mennä viikolla kertoi GS:n tulleen maahan.Kysyi joko aletaan kasaamaan ajokuntoon? Lupasin ottaa omaan huostaan kun koskaan ei tiedä koska pikkulinnut laukaa siihen malliin että kevät keli on tuleet. Tosin tänään iltapäivän pyryssä ajatus tuntui taas hiukan kaukaiselta.
Miten olette suorittaneet sisäänajon, tehtaan ohjeiden mukaan vai racing tyyliin että heti koneen lämmettyä täysillä ja sitte saman tien öljyt vaihtoon?