Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kertokaapa kokemuksia cbr:stä ja thundercateista. Molemmat pyörät -97. Olen ostamassa jomman kumman ja haluaisin tietää kunpi on parempi? Mitkä on pyörien erot?
    Makuasia sano koira ku persettään nuoli. Varmoja perusvehkeitä molemmat. Ei mitään suuria lastentauteja paitsi separin nokkaketjun venyminen. Itse ostaisin catin, koska 97 mallin seppo on hieman vanhempi konstruksio.
    tuo on vähän sama kuin kysyis yhden ja kolmentähden jaloviinan eroista. osta se jonka saat halvemmalla!
    eli suurin ero noissa on varmaan se miten on edellinen omistaja pidelly.

matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
    Lainaa (meisseli79 @ Helmi. 19 2005,16:49) kirjoitti
    Kertokaapa kokemuksia cbr:stä ja thundercateista. Molemmat pyörät -97. Olen ostamassa jomman kumman ja haluaisin tietää kunpi on parempi? Mitkä on pyörien erot?
    Moi, itelläni on ollut -97 CBR 600 (musta) ja siitä voisi sen verran sanoa että tosi varma peruspyörä, halvat osat ja huolto. Catilla olen myös ajanut ja kummassakin sama ongelma: Kumpaakin joutuu käskyttämään kytkimellä ja siksi miettisin sinuna vielä jos siirtyis heti luokkaa isompiin.
    Mutta molemmista pyöristä hyviä ajokokemuksia.
    Itsellä oli viime kesänä 94 vuosmallin cebari ja varma peruspyörä se kyllä on, muuta ei tarvinnu kesän aikana tehdä ku vaihtaa uus eturengas, uudet öljyt ja tankata vähän väliä

Osat on halvat, se on plussaa mutta tehohan noista kuussatkuista tahtoo puuttua. Ainakaan tuo oma pyörä ei tahtonu liikkua mihinkään alle 6000rpm ja sitten 100km/h jälkeen tuntu jotenkii vaan se teho loppuvan
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  6.  
    Lainaa (meisseli79 @ Helmi. 19 2005,16:49) kirjoitti
    Tuo on tosiaan sarjassamme pallinnuolentaa, oma maku ja yksilöerot ratkaisee. Kaksi varsin samantyyppistä perus(tylsää)jaappaninpyörää.
    Eli älä osta kumpaakaan, ainakaan vielä. Oottele että kelit paranee sen verran että pääset koeajolle. Koeajolla se vasta selviää että kumpi (ja käytettyjen kohdalla kumpi yksilö) on just sulle parempi.