Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko joku lukijoista päässyt jossakin ajamaan uusinta uutta K1200S:ä. Sitä kehutaan.
    Kokemuksia pls.
    * Ajoasento, miten kyykky.
    * Ajettavuus ja ketteryys yleensä.
    * Muuta

    Kertokaatten.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  2. #2
    kylmät tyypit otettu, ajoasento aika lähellä K1200 rs:ää. Ostin ko. pyörän, kohtahan tuota pääsee baanalle...
  3. #3
    Lainaa (FJ20 @ Helmi. 16 2005,12:40) kirjoitti
    Onko joku lukijoista päässyt jossakin ajamaan uusinta uutta K1200S:ä. Sitä kehutaan.
    Kokemuksia pls.
    * Ajoasento, miten kyykky.
    * Ajettavuus ja ketteryys yleensä.
    * Muuta

    Kertokaatten.
    Kävin juuri koe-istumassa ja sain luvan päräyttää laitteen käyntiinkin.
    Istuma- asento oli minulle todella hyvä (189cm ja 87kg).
    Satula tuntui mukavan jämäkältä. Nykyinen pyöräni tuntuu paljon ahtaammalta, ja sitä se tietysti onkin erityylisenä pyöränä (Honda CBR1000RR).
    Käyntiääni muistutti kovasti Honda Blackbirdiä. Kone oli kierrosherkkä ja ääni oli "makea".

    Saapi nähdä tuleeko itselle vaihto eteen.
    .
  4. #4
    Laiskahan se vähän on:
    Vertailu Yamaha R1 ja BMW K1200S

    8. helmikuuta 2005 espanjalainen SOLOMOTO testasi nuo pyörät radalla:

    Kiihtyvyys 100m: K1200S=4,3 s, R1=4.7 s
    Kiihtyvyys 400m: K1200S=9.9 s, R1=10.2 s
    Kiihtyvyys 1000m: K1200S=18.7 s, R1= 18.5 s
    Kiihtyvyys 0-100km/h: K1200S=2.7 s, R1=2.9 s
    Kiihtyvyys 0-150 km/h: K1200S=4.2 s R1=4.8 s

    Jarrutusmatka 80-0 km/h: K1200S=17.8m, R1=21m

    Pujottelurata: K1200S=8.2s, R1=8.01s

    Eli R1 on parempi pitkillä matkoilla (>1000m) ja mutkaisilla teillä (keilat 4m välein). Eli käytännössä R1 on parempi pyörä.
    Dixi et animam levavi
  5. #5
    Samaa mieltä, R1 on leluna huomattavasti parempi.



    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  6. #6
    Yamaha-talkissa sama vertailu aiheuttaa melkoista säpinää...
  7.  
  8. #7
    Panin tuonne Äänestyfoorumille oikein äänestyksen päälle siitä, kumpi ansaitsee oikean "matkavessa" -arvonimen. Yamaha foorumin kaverit kun ovat oikein suivaantuneet tuosta testistä

    Menkäähän hyvät "kollegat" antamaan oman demokraattisen äänenne tähän kysymykseen
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S