Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Eli mistähän voisi saada Triumph Speed Triple -06 (ja varmaan kaikki samanikäiset mallit) sopivia sähköliittimiä vilkuille, takavaloille etc.

    Tarkoituksena siis vaihtaa vilkut ja rekisiterkilven valot ja en haluaisi rikkoa mitään (vaihdettavissa alkuperäiseen). Haluaisin siis löytää vastaavia liittimiä kuin Triumphissa nyt käytetään jotka sitten liittäisin noihin uusiin vilkkuihin.
  2. #2
    AMP Tyco 070 Multilockeja on Triplessä vähän siellä sun täällä. Kurkkaas tuosta löytyykö takavalon plugi näistä:
    http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs....80f.pdf

    Ne yhden piuhan liittimet + niihin tarvitsemasi pinnit pitäis löytyä näillä nummeroilla:
    03-09-1011
    02-09-1144
    02-09-1119
    03-09-2011
    02-09-2118
    02-09-2143
    1619PRT

    Tarviit noiden pinnien johtoihin liittämiseen spesiaalipihdit jos meinaat hoitaa homman siististi.

    RS Finlandilta pitäisi onnistua parin päivän viiveellä kaikkien hankkiminen:
    http://www.rsfinland.fi




  3. #3
    Juu tuonnäköisiä on vähän siellä sun täällä mutta ei vilkuissa. Koitan ottaa kuvan noista minkätyyppiset vilkuissa on.
  4. #4
    Joo, ne vilkkujen yhden piuhan liittimet on noi numerot mitä listasin tuossa. Googgelilla löytyy ainakin jos noi numerot ei suoraan olleet RS Componentsin tuotenumeroita. En muista enää minne noi numerot oli, koppasin oheisen listan suoraan luntiltani.

    Vahva muistikuva on että tilasin RS Componentsilta pussillisen noita, mutta saattoi olla Mouser Electronics myös:
    http://fi.mouser.com



  5. #5
    Mouserilta rupeskin löytyy jo suurinosa noilla koodeila. Muistatko mikä tuo 1619PRT on kun ei löydy kummastakaan? Pihdit ei varmaan välttämättömät ole mutta olishan ne kätevät, pitäisi vielä jotenkin nekin löytää...
  6. #6
    Toi vika numero on kokonainen liitin pinneineen kaikkineen. Et tarvitse sitä jos tilaat pinnit ja kuoret erikseen.

    Tuotenumeroissa taisi olla pinnejäkin kaksille eripaksuisille piuhoille ja naaras & koiras kuoret molemmat. Välttämäti et tarvitse kuin kaipaamasi liittimen kuoria ja pinnejä. En muista oliko vilkun puolella koiras vai naaras.

    Tuossa yhdet noiden Molexipinnien rutisteluun käypäset pihdit:
    http://www.partco.biz/verkkokauppa/p...ducts_id=11355
  7. #7
    Ok, no sitä ei mistään löytynytkään.

    Juu kahdelle eri paksuudelle on, mietin just että otanko suosista molempia. Kuoristakin toki tarvii vaan toisia (koiras) ja liittimistä vain naaraspuoleisia (pyörässä on koiras).

    EDIT: nyt on tilattu, kiitoksia kovasti avusta



  8. #8
    Etuvilkkujen liittimiin pääsee kiinni vain purkamalla tankin ja suodatinboksin pois tieltä. Jos tuo operaatio ei nappaa niin vakiovilkuissa on sisällä pienet tavalliset biltematyylin lattaliittimet. Kun vilkun lasin+heijastimen ottaa irti niin noihin pääsee käsiksi.
  9. #9
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 18 2009,08:59) kirjoitti
    Etuvilkkujen liittimiin pääsee kiinni vain purkamalla tankin ja suodatinboksin pois tieltä. Jos tuo operaatio ei nappaa niin vakiovilkuissa on sisällä pienet tavalliset biltematyylin lattaliittimet. Kun vilkun lasin+heijastimen ottaa irti niin noihin pääsee käsiksi.
    Toi olis pitänyt tietää vähän aikasemmin * On sinne jo kurkattu ja otettu liittimet irti. Isoimpana ongelmana on mun mielstä tuon suodatinkotelon irroittaimen paikaltaan kun siitä menee suoraan letkut imusarjaan ja sen takaisin laittaminen (kohdistaminen) osoittautui aika työlääksi.

    EDIT: Liittimien puristustyökalun saankin sopivasti töistä lainaan. Ja liittimetkin oli jo FedEx:lle lähtenyt 1:ltä yöllä, joten mukavasti vain n. 4h tilauksen tekemisestä niin oli jo matkalla. Pääsee viikonloppuna varmaan jo pistään kuntoon.



  10. #10
    Lainaa (JaspaJami @ Helmi. 18 2009,09:11) kirjoitti
    Isoimpana ongelmana on mun mielstä tuon suodatinkotelon irroittaimen paikaltaan kun siitä menee suoraan letkut imusarjaan ja sen takaisin laittaminen (kohdistaminen) osoittautui aika työlääksi.
    Helpottaa boksin kurkkujen asennusta reippaasti kun sylkäiset kunnon klimpin käteesi ja voitelet syljellä noi kumit ja läppärungon ennen mallausta.

    Ei tarvii taistella imukurkun nihkeää kumia vastaan niin pahasti.
  11. #11
    mie sipasin vasua, tiiä sit..
    K750 -61
  12. #12
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 18 2009,11:34) kirjoitti
    Lainaa (JaspaJami @ Helmi. 18 2009,09:11) kirjoitti
    Isoimpana ongelmana on mun mielstä tuon suodatinkotelon irroittaimen paikaltaan kun siitä menee suoraan letkut imusarjaan ja sen takaisin laittaminen (kohdistaminen) osoittautui aika työlääksi.
    Helpottaa boksin kurkkujen asennusta reippaasti kun sylkäiset kunnon klimpin käteesi ja voitelet syljellä noi kumit ja läppärungon ennen mallausta.

    Ei tarvii taistella imukurkun nihkeää kumia vastaan niin pahasti.
    Huomaa että mies aikaisemminkin yrittänyt tunkea kuivaa kumia läppää vasten Itse ruoskasin tässä tilanteessa hiukan silikonia kumiin. Voi siirtää vinkin omalla vastuulla muihinkin luisto ongelmiin
  13. #13
    Eihän ne ole näitä, mitä haet??
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  14. #14
    kyllä se ilmanputsari menee helposti kuivanakin, kunhan asettaa tarkasti ja sitten painaa rauhallisesti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  15. #15
    Lainaa (harald73 @ Helmi. 19 2009,10:56) kirjoitti
    Eihän ne ole näitä, mitä haet??
    No ei noi äkkiseltään samoilta näytä. Molex pinnit taitaa kyllä olla aika vastaavia mutta tuo "kotelointi" on erilainen. Mutta siis tilasin omani tuolta Talttapään suosittelemasta Mouser webbisaitilta TI-KE yönä ja tänään näyttäisi paketti olevan jo Vantaalla. Jos ei tulliin jää niin on varmaan jo huomenna mulla.
  16. #16
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 18 2009,11:34) kirjoitti
    Lainaa (JaspaJami @ Helmi. 18 2009,09:11) kirjoitti
    Isoimpana ongelmana on mun mielstä tuon suodatinkotelon irroittaimen paikaltaan kun siitä menee suoraan letkut imusarjaan ja sen takaisin laittaminen (kohdistaminen) osoittautui aika työlääksi.
    Helpottaa boksin kurkkujen asennusta reippaasti kun sylkäiset kunnon klimpin käteesi ja voitelet syljellä noi kumit ja läppärungon ennen mallausta.

    Ei tarvii taistella imukurkun nihkeää kumia vastaan niin pahasti.
    Sitruuna Fairya (tuoksuukin)...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  17.  
  18. #17
    Lainaa (wesba @ Helmi. 19 2009,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Talttapää @ Helmi. 18 2009,11:34) kirjoitti
    Lainaa (JaspaJami @ Helmi. 18 2009,09:11) kirjoitti
    Isoimpana ongelmana on mun mielstä tuon suodatinkotelon irroittaimen paikaltaan kun siitä menee suoraan letkut imusarjaan ja sen takaisin laittaminen (kohdistaminen) osoittautui aika työlääksi.
    Helpottaa boksin kurkkujen asennusta reippaasti kun sylkäiset kunnon klimpin käteesi ja voitelet syljellä noi kumit ja läppärungon ennen mallausta.

    Ei tarvii taistella imukurkun nihkeää kumia vastaan niin pahasti.
    Sitruuna Fairya (tuoksuukin)... *
    No tartteeko tuota edes erikseen mainita? *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86