Njooh, prkl pakko tehdä uus topic..
Tarkoitan sellaisia "tasaisia", eli ei "haitarikumi" tyylisiä. Yhessä dr supermotossa tuolla b-foorumin puolella näytti olevan sellaiset, ellen ihan väärin nähnyt niin merkki tais olla Acerbis.
Mistähän tollaset löytäis PK-seudulta, noi orggis haitarikumit on perseen näköset ja ilmankaan ei viitti ajaa. Näyttää ihan kuin puuttuisi pampuista jotain.
mut njoo....Onkos muille tullu jo kimppatilauksen kamoja?
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Tokimotolla on ProLinen neopreenisuojia: http://www3.webotek.com/cgi-bin....d=20081 --> PL45.
Juuri viikolla hommasin Stromiin moiset mustana ja ihan päteviltä näyttävät (ainakin vielä, kun majailevat komeron hyllyllä - eri asia sitten kun pyörään ne saa viriteltyä...).
Edit: Kuva
ERITTÄIN iso kiitos
Oon etsinyt ja kelaillu, että "mistä helvetistä noi sais"Vihdoinki saan pamput kiinni keulaan, eikä ole edes pahan hintaset. Sinisenä jos vielä sais, niin AAAH.
Kiitos vielä kerran.
On muuten tullu tokimotonki sivuilla vierailtua montakin kertaa, mutta kun PUUSILMÄ olen milläs mä tollasia voisin hiffata
Tähän saman topicin alle sopisi yksi lisä kyssäri..
Paljon dr 750-89 pamppuihin menee kamaa? Tällä olis snadi kiire! Kiitos.![]()
Olettaen, jotta '90 DR800:ssa sama etunen kuin 750:ssä (muistaakseni on), niin 466 cm2 per putki SAE 10W. Näin ainakin kasisatasen omistajan käsikirjan mukaan.(kwak750 @ Helmi. 14 2005,17:06) kirjoitti