eli onko kellään mitään kokemuksia tälläisestä pyörästä.tälläistä olen vähä kattellut![]()
Pari kesää olen ajanut -96 Magnalla ja tyytyväinen olen ollut. Mopottimessa on upean ulkonäön lisäksi kohtuullisesti myös tehoa. Mitään ongelmia ei ainakaan vielä ole ollut. Näköjään Magnakin on taattua Honda-laatua
Vähän kompromissimopo tuo tietenkin on customiksi, pari pyttyä liikaamutta kun hankintavaiheessa halusin myös hiukan tehojakin niin Magnaan päädyin.
Minulla oli Magna vm-99 keväästä 2000 elokuuhun 2004. Kerrytin mittariin sinä aikana 42 tkm ajaen lähes kaikki työajoni ja muutamia reissuja keski-Euroopassa ja kotimaassa.
Henkilökohtainen mielipiteeni pyörästä on:
+ hondamaisen luotettava (ei ikinä jättänyt tielle)
+ massasta erottuva hienon näköinen pyörä
+ ripeä customi johtuen V4-kierroskoneesta
+ touringmainen ajoasento
- alkuperäinen satula (vaihdoin Mustangiin, jota suosittelen)
- ketjuveto
Vaihdoin sport touring -tyyppiseen pyörään, mutta varojen salliessa olisin pitänyt Magnankin. Jos etsit alle tonnista customia, jolla et jää jalkoihin, niin suosittelen.
"Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
Poikkea magnaforum.inttter.net(hurricane @ Helmi. 11 2005,19:18) kirjoitti
mulla on ollu Magna-96 pari kesää tyytyväinen oon ollu
plussat:teho (pysyy hyvin vfr:n perässä)
luotettava
tyylikäs
miinuksetieni tankki
pitkälle kuskille hiema huono ajoasento
huono saatavuus lisävarusteita jotka sopii suoraan
Jos vanhempaa pyörää kattelet niin kannattaa olla tarkkana. näkyvät jotkut jobbarit mainostavan noita -84-85 VF750C malleja magnana, niitten kanssa kannattaa tutkia kone tarkkaan. eivat välttämättä ole yhtä kestäviä kuin "oikea" magna jossa on pomminkestävä VFR- perustainen kone
matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
Joo niissä vanhemmissa kai yläpään voitelu ongelmia.(issu @ Helmi. 16 2005,12:14) kirjoitti
Mitä tarkoitat "oikealla" magnalla ?