Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    eli onko kellään mitään kokemuksia tälläisestä pyörästä.tälläistä olen vähä kattellut
    Pari kesää olen ajanut -96 Magnalla ja tyytyväinen olen ollut. Mopottimessa on upean ulkonäön lisäksi kohtuullisesti myös tehoa. Mitään ongelmia ei ainakaan vielä ole ollut. Näköjään Magnakin on taattua Honda-laatua

Vähän kompromissimopo tuo tietenkin on customiksi, pari pyttyä liikaa mutta kun hankintavaiheessa halusin myös hiukan tehojakin niin Magnaan päädyin.
    Minulla oli Magna vm-99 keväästä 2000 elokuuhun 2004. Kerrytin mittariin sinä aikana 42 tkm ajaen lähes kaikki työajoni ja muutamia reissuja keski-Euroopassa ja kotimaassa.

Henkilökohtainen mielipiteeni pyörästä on:
    + hondamaisen luotettava (ei ikinä jättänyt tielle)
    + massasta erottuva hienon näköinen pyörä
    + ripeä customi johtuen V4-kierroskoneesta
    + touringmainen ajoasento
    - alkuperäinen satula (vaihdoin Mustangiin, jota suosittelen)
    - ketjuveto

Vaihdoin sport touring -tyyppiseen pyörään, mutta varojen salliessa olisin pitänyt Magnankin. Jos etsit alle tonnista customia, jolla et jää jalkoihin, niin suosittelen.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
    Lainaa (hurricane @ Helmi. 11 2005,19:18) kirjoitti
    eli onko kellään mitään kokemuksia tälläisestä pyörästä.tälläistä olen vähä kattellut
    Poikkea magnaforum.inttter.net
    mulla on ollu Magna-96 pari kesää tyytyväinen oon ollu

plussat:teho (pysyy hyvin vfr:n perässä)
    luotettava
    tyylikäs
    miinuksetieni tankki
    pitkälle kuskille hiema huono ajoasento
    huono saatavuus lisävarusteita jotka sopii suoraan
    Jos vanhempaa pyörää kattelet niin kannattaa olla tarkkana. näkyvät jotkut jobbarit mainostavan noita -84-85 VF750C malleja magnana, niitten kanssa kannattaa tutkia kone tarkkaan. eivat välttämättä ole yhtä kestäviä kuin "oikea" magna jossa on pomminkestävä VFR- perustainen kone
    matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
  7.  
    Lainaa (issu @ Helmi. 16 2005,12:14) kirjoitti
    Jos vanhempaa pyörää kattelet niin kannattaa olla tarkkana. näkyvät jotkut jobbarit mainostavan noita -84-85 VF750C malleja magnana, niitten kanssa kannattaa tutkia kone tarkkaan. eivat välttämättä ole yhtä kestäviä kuin "oikea" magna jossa on pomminkestävä VFR- perustainen kone
    Joo niissä vanhemmissa kai yläpään voitelu ongelmia.
    Mitä tarkoitat "oikealla" magnalla ?