Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Tuo 600f kiikarissa ensi pyöräksi...!
    Mistä vuosimallista lähtien kone muuttui kaasareista ruiskuksi? (oletan että -99 on vielä kaasari) Olisiko syytä katsella nimenomaan tuota i mallia, samalla saisi myös tuoreemman ulkonäön... ja kenties muita uudistuksia ?!
    Käytettyjen hintapolitiikka näyttäisi siltä, että pari vuotta vanhaa ei kannata ostaa, hinnanero uuteen on niin pieni. Nuo -99-00 mallit alkaa olla jo hieman "järkevämmässä" hintahaarukassa.
    Löytyiskö vuosimallien tietoja jostakin netistä?
    Kiitos !!
    Mopo-Kuumetta pukkaa, HUH !!!!!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
    -01:ssä on ruisku. Isompi ilmaboksi ja vähän jäykempi runko. Ja tietty se ulkonäkö on modernimpi. Muuten aika sama kuin 99-00

F4i:n ja F4:n erot

Itse ajelen -01:llä, slipari ja PCIII niin vehje(siis pyörä) muuttui huomattavasti herkemmäksi ja tehokkaammaksi. Kaasari koneiden säätäminen on sitten enemmän kompromissien etsimistä.

Tyyppivioista niin nokkaketjunkiristin taitaa olla se yleisin. Itse olen käynyt vaihdattamassa sen kaksi kertaa. Jos alkaa surisemaan uudestaan niin taidan laittaa manuaalisen siihen.

-03 RR on sitten jo ihan eri pyörä josta itse en hirveesti tiedä.

Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
    Lainaa (merix @ Maalis. 30 2005,10:37) kirjoitti
    -01:ssä on ruisku. Isompi ilmaboksi ja vähän jäykempi runko. Ja tietty se ulkonäkö on modernimpi. Muuten aika sama kuin 99-00

F4i:n ja F4:n erot

Itse ajelen -01:llä, slipari ja PCIII niin vehje(siis pyörä) muuttui huomattavasti herkemmäksi ja tehokkaammaksi. Kaasari koneiden säätäminen on sitten enemmän kompromissien etsimistä.

Tyyppivioista niin nokkaketjunkiristin taitaa olla se yleisin. Itse olen käynyt vaihdattamassa sen kaksi kertaa. Jos alkaa surisemaan uudestaan niin taidan laittaa manuaalisen siihen.

-03 RR on sitten jo ihan eri pyörä josta itse en hirveesti tiedä.
    Millon lähet ajelee? Mutkatie grand-prix alkaa olemaan jo lähellä...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Täällä jotain kuvia: http://fullspeed.to/cbr600f4

Itselläni on tuo -00 musta malli, mihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Vääntöä saisi olla enemmän, mikä taitaa olla melko yleinen 600:sten vika. Kaasari malleissa herkkyys saattaa jopa huonontua tehoputken myötä, ainakin itse olen ajanut vastaavalla tehoputkisella, mikä lähti alakierroksilla huonommin. Tietenkin tämä voi johtua monesta säätö ym. seikasta.

-01 -> malleissa on muuten myös digitaaliset nopeusmittarit. Tuolla F4 & F4i:n väliset erot linkissä oleva pyörä on RR, eli näitä ei pidä sekoittaa. RR on aina vähän vaudikkaaman näköinen.

Täälläkin palstalla on ollut juttua, että ruisku veisi enemmän löpöä, mutta kävisi siistimmin. Vakio CBR käy kyllä tosi siististi kaasuttimellakin (ellei se nokkaketju kalise), ei juuri moposta eroa. Onko sitten hyvä vai huono *
    --- Honda CBR 600F ---
    Lainaa (jvirta @ Maalis. 30 2005,14:25) kirjoitti
    Täällä jotain kuvia:
    -01 -> malleissa on muuten myös digitaaliset nopeusmittarit. Tuolla F4 & F4i:n väliset erot linkissä oleva pyörä on RR, eli näitä ei pidä sekoittaa. RR on aina vähän vaudikkaaman näköinen.
    Jos tarkoitat mun laittamaa linkkiä niin toi on f4i mutta sportpenkillä. Siis sitä mitä myytiin jenkkeihin. Eurooppaan myytiin kahta eri f4i mallia. Toinen missä on yksi iso penkki ja sit toi jenkkimalli. RR:n tulon myötä toi jenkkimalli hävisi.

RR:n tunnistaa kulmikkaammasta muotoilusta ja tietty penkin alla olevasta pakoputkesta.

Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
    Kiitos vastauksista... Löytyihän aiheesta vanhojakin viestiketjuja, kun tarpeeksi selaili taaksepäin.
    Niin ja minulla kiikarissa nimenomaan tuo f-malli, ei RR.
    RR taitaa olla liian kyykky...ja kallis, vaikka hemmetin hieno onkin !!!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    6-Horo 2005=ex
    Joo sorry, oonkin ihmetellyt, että jokin tuossa jenkkimallissa on outoa.

Pystyisiköhän tuommoisen perän heittämään F4:seen.
    Taitanee tulla hintaa älyttömänä...
    --- Honda CBR 600F ---
    Tuliko tämän vuoden malliin muutoksia?

Ite ajelen -00 F4:lla ja tuli messuilla pälyiltyä uutta "vastaavaa".

Jos en aivan väärin kattonut niin näytti, että alustasta oli kadonnut sekä edestä että takaa meno- ja paluuvaimennusten säädöt (?).

OVH:n tippui kai noin tontun viime vuodesta...
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    2005 mallista tosiaan poistui alustan säädöt ja linkustoon tuli
    jotain pieniä muutoksia. Honda siis teki yleispyörästä enemmän
    matkamallin. En ymmärrä kyllä miksi. Onko joku nähnyt tiedotetta asiasta? Eivät turhaan ainakaan ole asiaa mainostaneet mutta bikeworldista asian myönsivät kun kysyin.

Motorauma näytti kauppaavan muutamaa -04 mallia erittäin edulliseen hintaan motopalstalla neljän vuoden takuulla.
    Lainaa (villen @ Huhti. 01 2005,02:20) kirjoitti
    2005 mallista tosiaan poistui alustan säädöt ja linkustoon tuli
    jotain pieniä muutoksia. Honda siis teki yleispyörästä enemmän
    matkamallin. En ymmärrä kyllä miksi. Onko joku nähnyt tiedotetta asiasta? Eivät turhaan ainakaan ole asiaa mainostaneet mutta bikeworldista asian myönsivät kun kysyin.

Motorauma näytti kauppaavan muutamaa -04 mallia erittäin edulliseen hintaan motopalstalla neljän vuoden takuulla.
    Kyl mä ymmärrän. RR on nyt niiden performance-malli, ja F saa olla sitten edullisempi perusfillari. Tuolla tavoin sen hintaa saatiin laskettua ja RR ja F mallit saadaan erotettua enemmän toisistaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Totta on että F on yleispyörä ja hintaero aiemmin RR:n nähden oli suht pieni.

Huonoa on se, että just matka-ajossa niillä säädöillä on ainakin mulla käyttöä eli kaks + rojut päällä. Esijännityksen säädöillä toki hoidetaan suurin osa säätötarpeista.

Jos ite olisin nyt ostamassa uutta ja tarjolla ois edullisempi uusi ylivuotinen "vanhalla" alustalla tai uusi kalliimmalla ilman säätöjä niin eipä tartteis kahta kertaa miettiä.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    Villi arvaus mutta onkohan hornetin varttikatteellinen versio poistumassa ja CBR600F olisi "entrylevel" matkasportti. Jos näin käy niin varmaan nostavat cliponeita ja korottavat pleksiä.
    Eli kilpailsi enemmän ZZRn ja GSXFn kanssa.

RRssä on mun makuun liian kova penkki ja liian kyykky asento. Vannon F4in nimeen kunnes ajan sen metsään. Kuten F3lle kävi.

Tämä ei ollut aprillivitsi vaan jonkinlaista ennustamista.
    Tänään ajelemaan..

Lainaa (jvirta @ Maalis. 31 2005,12:27) kirjoitti
    Joo sorry, oonkin ihmetellyt, että jokin tuossa jenkkimallissa on outoa.

Pystyisiköhän tuommoisen perän heittämään F4:seen.
    Taitanee tulla hintaa älyttömänä...
    Musta tuntuu että takahäkki on identinen noissa malleissa.
    CBR worldissa voisi olla tietoa tai kuvia mahdollisesta konversiosta.
    No niin. Kuumestahan pääsee helposti eroon... Tekemällä kaupat !!
    Malli kyllä vaihtui uuteen pikku Hornettiin. Pyörä on ehkä kuitenkin parempi vaihtoehto aloittelijalle, kuin tuo CBR6f ?!
    Vaimo pitäisi myös saada ajamaan tuolla Hornalla !
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    6-Horo 2005=ex
  15.  
    Ainakin Hornetissa yltää jalat maahan ehkä hieman paremmin kuin tuossa Cebarissa. Eipä kai siinä muuta ku kovaa ajoo!
    Pain is just weakness leaving the body