Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Tuttu naismotoristi ajelee otsikon mukaisella -99 mallin pelillä ja se on kuristettu alle 11kW luokkaan. Tehoa on siis kuulemma liian vähän turvalliseen maantieajeluun. Onko kellään tarkkaa tietoa miten kyseinen vempele on kuristettu. Onko kuristus pako- vai imupuolella vai peräti molemmissa. Itse arvelisin että pakoputki on kuristettu ja suuttimia pienennetty. Voihan olla että luistin liikettäkin on rajoitettu.

Nyt jos jollain olisi kokemuksia asiasta niin säästyisin turhalta roplaamiselta ja saatais rebel keulimaan kaasusta kolmosella
    korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tietääkseni rebel on täystehoisena alle 11kw eli sitä ei ole kuristettu. avarampaa putkea, isompaa kaasaria/suuttimia/pyttyä kiinni. helpompaa vaihtaa isompaan pärrään.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
    Ei ole kuristettu, ei. Mutta sen voi kyllä rikkoa samoilla resepteillä, kun vanhat CB125:et. Motti on sama.
    Desmo Jugend
    Yhellä tutulla oli vuosia sitten tuollainen ja kyllä se aika hiljaselta vaikutti...
    Mitä tahansa tekeekin niin se menee virittämiseks, niin kuin aina
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    Äkkiseltään vilkasemalla löyty tollasta tietoa että vahoissa cb:ssä olis ollu vuosimallista vähän riippuen 15-17 heppaa, eli tekee jo jonkin verran eroa rebelin yhteentoista. Jotain pientä eroa noissa siis voisi olla, ei pysty sanomaan mitä muutoksia tekemällä noi tehoerot on saatu aikaan mut varmaan penkomalla vois löytää tarkemmat specsit noista koneista ja siitä sitten eitiäpäin...
    V60
    Tänks. Onneks en alkanut roplaan auki mitään. Surullisen oloiselta vehkeeltä kyllä vaikuttaa.
    Lainaa (J.J. @ Helmi. 10 2005,14:50) kirjoitti
    Äkkiseltään vilkasemalla löyty tollasta tietoa että vahoissa cb:ssä olis ollu vuosimallista vähän riippuen 15-17 heppaa, eli tekee jo jonkin verran eroa rebelin yhteentoista.
    11 kW on suunnilleen 15 hp.
    Olen kuulut huhua "mopo pojilta" että tietyissä vanhoissa CB:ssä olisi aika isot tupla kaasuttimet?
    Siinä rebelissä taitaa vakiona olla melkein mopedin kaasutin Siis olikos siinä yksi.... en muista
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
    laiskahanska voisi kertoa meille kokemuksiaan, miten sai 125 viragon kulkemaan aikoinaan 110kmh mittariin jyrkässä alamäessä ja myötätuulessa. oliko viragolla puhtaat jauhot pussissa? epäilen.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
    Lainaa (Seeber @ Helmi. 10 2005,17:51) kirjoitti
    laiskahanska voisi kertoa meille kokemuksiaan, miten sai 125 viragon kulkemaan aikoinaan 110kmh mittariin jyrkässä alamäessä ja myötätuulessa. oliko viragolla puhtaat jauhot pussissa? epäilen.
    Mä luulen kanssa, että jos se Virago olis joutunu Doping-testiin heti sen jälkeen, olis saattanut löytyä tankista vähintään anabolisia
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 10 2005,19:29) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Helmi. 10 2005,17:51) kirjoitti
    Mä luulen kanssa, että jos se Virago olis joutunu Doping-testiin heti sen jälkeen, olis saattanut löytyä tankista vähintään anabolisia *
    Älkääs arvostelko, kun ette aiheesta mitään tiedä! Jätkät on oikeasti vaan tyypänneet jotain kaverin pv:tä ja tulee tänne lesoomaan niinku tietäis kaiken.. *

Täysin vakiokuntoinen 125 Virago tosiaan otti alamäkeen pitkälti toista sataa.. Peilit vaan alkoivat tärisemään siinä määrin, ettei taakse nähnyt oikeastaan mitään, mutta niissä vauhdeissa ei paljon taakse tarvitse katsella. Tietää vaan, että taakse on jäänyt porukkaa: niitä sai koko ajan väistellä, kun tulivat perä edellä tulevat vastaan!

Oi niitä aikoja.. * Virago oli kyllä leppoisa ajella. Ei siinä päässyt väsymäänkään, kun ajoasento oli pysty. Onneksi nykyään ei tarvitse ajaa limitillä koko ajan.

Lainaa (HarriS @ Helmi. 10 2005,15:59) kirjoitti
    Lainaa (J.J. @ Helmi. 10 2005,14:50) kirjoitti
    Äkkiseltään vilkasemalla löyty tollasta tietoa että vahoissa cb:ssä olis ollu vuosimallista vähän riippuen 15-17 heppaa, eli tekee jo jonkin verran eroa rebelin yhteentoista.
    11 kW on suunnilleen 15 hp.
    Rebelissä on kylläkin 11 hevosvoimaa, ei 11 kilowattia eli varaa noin ihan lain mukaankin olis hiukan "suurempiin" tehoihin. Sama juttu mulla oli kwaakun pikku-ellussa, missä oli vaan 12 hv, enpä sitten tiiä miksi ei noista kaikkia sallittuja ole irti otettu.

Edit: Ja kun noista kulkupuolista tuli niin otti sekin (pikku-eliminaattori) joskus hyvänä päivänä alamäkeen ja myötätuuleen 120 mittariin, todellisia varmaan siis vähän reilu 100. Huusi sitten kyllä se kone jo kun viimestä päivää

V60
  13.  
    Itte ajelin vuoden 96-97 Rebelillä kevarivuodet ja kyllä se tosiaan on ihan vakiona niin tuhnu kuin on, eli kuristuksia ei löydy. Ja kuten jo mainittiin niin vanhemman CB125:n kone on samaa tekoa, mutta tuplakaasarein, itsekin muinoin harkitsin tuollaista kaasarinvaihtoa mutta jätin sitten tekemättä kun tuli ikää lisää ja auto tilalle

Ja kyllä sillä Rebelilläkin pääsee, mun ennätys sillä oli luokkaa 120-125 alamäessä ja myötätuulessa, voi sitä vauhdin hurmaa kun sen pyörän tuollaisiin nopeuksiin sai

...maantiellä sitten köröteltiinkin max. satasta, yleensä alle...

---------------------------------------
    -Pärrä meni mutta ajokamat jäi...-
    -...ja kohta ei ole niitäkään :-) -
    ---------------------------------------