Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    juu saksasta ois tulossa 01 ace tässä piakkoin. Mitä tota mitä kokemuksia herroilla tai rouvilla tai neideillä on ko. fillarista. olis hyvä nimittäin tietää esim huollosta, odottettvista rikki menevistä osista tms... kiitos
    Afrikka alkaa alpeilta.

Mua tuudi hyväillen.

Las Ketchup - The Ketchup Song

Yön Maha Jyrinä Ilmasankari YZF 1kR=Myyty jo.

Nyt ainoastaan Apostol
    Exjuippi voi jumittaa (eli kun saat mopon itelles ota auki ja rasvaa kuparitahnalla). T-punosletkut etujarruille, ja hyvät liemet koneeseen sisälle. Rikki sitä ei saa kovinkaan helposti... jaa puhuimpa palturia, kaiken saa rikki jos sitä oikein väkisin revitään. Mulla ainakin pelannut ihan hyvin vaikka etusta kevennelty ja radallakin käyty.
    Thunderi on hyvä peli. Ei kai siitä muuta voi sanoa... Itselläni on ollut vasta niin vähän aikaa etten osaa sanoa rikki menvistä osista. Sitten kun osia kilahtaa, niin niitä vaihdetaan....
    Jalkapatikassa toistaiseksi...
    Kelpo vehje, mulla -02 tallissa. Emäntäkin viihtyy kyydissä. Ei mitään ongelmia toistaiseksi.
    Lainaa (ajuri @ Helmi. 09 2005,08:39) kirjoitti
    Kelpo vehje, mulla -02 tallissa. Emäntäkin viihtyy kyydissä. Ei mitään ongelmia toistaiseksi.
    Kyllä mulla emäntä antaa vähän palautetta aika tiukasta polvikulmasta.

Itse annan vähän pyyhkeitä ajoasennosta pitkälle miehelle, mutta niin monesti on jo todettu ettei yksikään kyykky ole pitkän miehen pyörä...
    Jalkapatikassa toistaiseksi...
    Tolkun peli, mut lämmöt ei oikein nouse. Ja sit kun nousee, niin tuntuu takakumi kuluvan Ihme homma, mistä lie johtuu
    Lainaa (elkku @ Helmi. 09 2005,19:17) kirjoitti
    Tolkun peli, mut lämmöt ei oikein nouse. Ja sit kun nousee, niin tuntuu takakumi kuluvan Ihme homma, mistä lie johtuu *
    Se lämpötilan anturi on siinä syylarin päässä ja siten pääsee jäähtymään ajoviimasta normaali ajossa. Kun taas saavutetaan mielyttävä matkanopeus alkaa lämmöt olemaan kohdallaan. Renkaan kulumiseen auttaa reipas paineiden nosto. Mulla oli renkaina Pirelli Supercorsa seos renkaat ja ihan hyvin ne kesti siellä takana. Pehmeämmällä ajoin yli 5000 ja keskikovalla yli 7000 ja vielä riitti molemmista polttohommiin. Paineina oli takana reilut 3...
    Itselläni tallissa lymyilee -01 tunteri saksanmaalta. Omassa mopottimessa oli kaasarinsäädöt "EU-normitettuja"-> poskellaan! Päästöt oli tietyllä kierrosalueella olemattomat. Laihalla kävi, paitsi tyhjäkäynnillä jolloin menovesi maistui. Kun kone lämpesi alkoi käymään huonosti -> jos sammutti ei lähtenyt hyvin käyntiin.

+Säädätin kaasarit: (pää)suutin & (pää)ilmasuutin kaasareista eri kokoon -> nyt ohjekirja tapaisesti reunoilla samat ja keskellä samat koot. Homma alkoi toimimaan aivan eri tavalla!
    +Vakiopönttöön välilaippaan reikä -> lämmöt tippu noin 15 astetta dynamometrioloissa
    +virittäjän työsalaisuudet

dyno kertoi mopon piristyneen 10 heppaa lisää hyvistä "pohjista" huolimatta

ja mitä makso

-tuninki 50e/hp, IP-dynotest
    -pyörä saksassa: 6000e / 11500km
    -osto "avaimetkäteen": +700e lisää
    -ei verotettu/katsastettu vielä

Mitäpä sulla kustanti, ja itsekkö noudit?
    Jufza
  9.  
    Lainaa (JP_445 @ Helmi. 09 2005,19:35) kirjoitti
    Renkaan kulumiseen auttaa reipas paineiden nosto. Paineina oli takana reilut 3...
    Juu, kyllä se kone lämpenee siinä kun se kumi sulaa ja eipä siinä ajoviima paljon jäähdyttele ja ne paineet kyllä nousee renkaassa samalla