Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
  1. #1
    Kuka tai mikä on tommosen MT-01:n kohderyhmä? siis siihen hintaan .. onhan se hieno peli mutta että 20 kEUR..
  2. #2
    Mulle heti kun saan keittiöremontin kulut pois alta.
  3. #3
    Paha hinta? Ei minusta, jos moneen muuhun mopoon vertaa.. Mutta saishan tuolla rahalla tosiaan jo oikeankin moottoripyörän
    Entäs sitte mv-agusta hintaan 53.900? Tai hd:n paremmat mallit? Mikä on niiden kohderyhmä, tuskin niiden hankintaa ainakaan hinnalla voi perustella?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  4. #4
    Eipä tää harrastus ole muutenkaan rahan säästämistä. Sinänsä yamaha voisi pyytää tuosta enemmänkin kun ei vastaavaa muualtakaan saa, ne jotka haluaa tuollaisen varmaan on siitä myös valmiita maksamaan.

    Eikä se hinta ainakaan mun silmään niin pahalta vaikuta, jotain varmaan lähtee vielä poiskin kun sopivasti tinkaa. En kyllä silti tuollaista haluaisi vaikka sattuisi rahat olemaan, mutta se on eri juttu...
  5. #5
    Kait tollasella vois hyvinkin ajella, jopa mielellään. Eikä hintakaan mikään paha ole. Ennemmin rahani pistäisin tollaiseen kuin standardikilokyykkyyn pulunkakkimislaudalla .
    Makuasia...
  6. #6
    Ainakin tämän uuden mp-lehden koeajoartikkelissa mainittiin tehtaan kohderyhmänä olevan juuri tehokkaiden sporttipyörien eli "kilokyykkyjen" omistajat... Antaa kuulemma erilaista ajonautintoa ja fiilistä kuin hevosvoimahirmut * . Tuskin harmaaohimoiset uusiomotoristit tätä mallia kuolaavat, kyllä ostajapiiri on nuorempaa ikäluokkaa. Markkinat ja kohderyhmät ovat tietenkin erilaiset muissa maissa kuten esim. USA:ssa.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  7. #7
    Olisko vaan nyt laskelmoitua markkinointia... Ensin vuosia sitten rakenellaan cystömi malleja koska business miehet on nähneet H-D miesten olevan kovia jätkiä jotka näyttisisvät saavan naisia... nyt noi Bomberit on otsikoissa ja kaikki on niistä kiinnostuneita ja ne varmaan saa naisia... tehdään erikoisen näköinen naku (jossa jotain piirteitä fighteristä) ja joka papattaa samalla tavalla kuin classinen Ducati ja ne cystömit.. (tää on ihan mutua)
  8. #8
    No jos ois isompi tankki niin vois vaikka kiinnostaakin, tukassa taitaa olla vähän harmaata ja pää edellä on ajettu vuodesta -87 asti(silloin fz 750, nyt xx), siihen asti oli nakuja; sovinko profiileihin?
    Do you have premonitions of déjà vu?
  9. #9
    Lainaa (miksuman @ Helmi. 08 2005,20:47) kirjoitti
    Kuka tai mikä on tommosen MT-01:n kohderyhmä? siis siihen hintaan .. onhan se hieno peli mutta että 20 kEUR..
    No, eiköhän se tuossa ihan kohtsillään selviä kun/jos niitä tien päälle ilmestyy... eli varmaankin kohderyhmänä ovat sellaiset, joilla on se 20 kiloeemeliä, ja jotka sellaisen haluavat ostaa.
    (eli kawabataksi sanottuna ehe-ehiö)

    Makunsa ja hiihtotyylinsä kullakin, ei kait siinä sen kummempaa, kaitpa sinne sekaan mahtuu tommoisiakin.
  10. #10
    Lainaa (JP_445 @ Helmi. 08 2005,22:23) kirjoitti
    Olisko vaan nyt laskelmoitua markkinointia... Ensin vuosia sitten rakenellaan cystömi malleja koska business miehet on nähneet H-D miesten olevan kovia jätkiä jotka näyttisisvät saavan naisia... nyt noi Bomberit on otsikoissa ja kaikki on niistä kiinnostuneita ja ne varmaan saa naisia... tehdään erikoisen näköinen naku (jossa jotain piirteitä fighteristä) ja joka papattaa samalla tavalla kuin classinen Ducati ja ne cystömit.. (tää on ihan mutua)
    No eiköhän tuollainen projekti ole ilman muuta laskelmoitua markkinointia? Ei kai millään tehtaalla ole varaa tehdä jänniä pyöriä ihan vaan huvin vuoksi jos vaikka joku ostaisi. Edes Yamahalla.
    * Arctic Ranger *
  11. #11
    Tuolla ei saa naisia (ainakaan kyytiin)
  12. #12
    Pyörä puri kyllä minuun (26v), mutta voisin kuvitella insinöörien ajatellen 50v uusio motoristeja, jotka ovat suuri ryhmä. Pyörässä on japsi varmuus tekniikassa, mutta silti jotain easyraideria.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  13. #13
    Täytyy myöntää että oli ainoa jaappaninpyörä jonka kohdalla pysähdyin. Eli kyllä siinä jotain on. Tähän asti jaappanin ykkönen on ollut möhkö kawa - on se vieläkin
  14. #14
    Bulldog tuli markkinoille jokusen vuotta sitten ja testeissä ympäri mualiman moitittiin sen tehottomuutta. Ulkonäköä jopa kehuttiin.

    MT-1 on tän "kokeilumallin" seurausta parannetulla teholla ja väännöllä. (Tulee mieleen V-maxin jälkeläinen, paitti V-maxi oli jotain todella uutta aikanaan).
    Uskon että ostajat löytyvät niistä, joitten tarvitsee tehostaa itseään ja jotka hakevat katu-uskottavuutta!
    Son hyvä ja laaja kohderyhmä.


    P.S. Kyllähän ton testais jos kohalle sattuu..
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  15. #15
    Lainaa kirjoitti
    Kait tollasella vois hyvinkin ajella, jopa mielellään. Eikä hintakaan mikään paha ole. Ennemmin rahani pistäisin tollaiseen kuin standardikilokyykkyyn pulunkakkimislaudalla .
    Samaa mieltä MagnaManin kanssa.
    Rouheennäköinen peli. Messuilla se oli niitä harvoja japsipyöriä, joita piti oikein toistekin katsoa. Varmasti kääntää päitä, varsinkin jos varustettu uusilla putkilla. Kunhan ei vaan yleisty liikaa...

    toni
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  16. #16
    Kyllä mäkin käyn sen varmaan testaamassa, joku siinä kiehtoo. Arvaan kyllä jo etukäteen, että vääntö on silleen ihan jees, mutta kun rundit (ja meno) loppuu ihan liian aikaisin.. Sais siis kiertää vähän pidemmälle ja enemmän tehoa..

    Eikös siihen ollu jotain viri-settejä jo tarjolla? Siis oliko ne ihan Yammun omia vai mitä? Täältä en ainakaan löytäny mitään:
    http://www.yamaha-racingparts.com/

    EDIT: Noniin, löytyihän ne:

    The MT-01 will come with a selection of Yamaha-approved tuning parts designed to make the bike even more wild.

    Developed in conjunction with Slovenian tuners Akrapovic, the parts are designed to liberate the power which emissions and noise regulations stifle – a full 15-20bhp with the stage three kit.

    The three parts of the tuning process are:

    Stage 1: Carbon trim, screen, bodywork add-ons, Akrapovic road-legal cans

    Stage 2: Akrapovic full titanium race exhaust system

    Stage 3: UPDATED pistons, cams, valve springs and more adds 20bhp

    Toi stage 3 auttais jo jotain, alkaa rundaamaan jonkin verran pidemmälle!



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Dyno-käyriä peliin! Mitkä nelipytyt ovat tehokkaampia?
    Desmo Jugend
  18. #18
    Lainaa (verner @ Helmi. 09 2005,12:54) kirjoitti
    Dyno-käyriä peliin! Mitkä nelipytyt ovat tehokkaampia?
    Mielenkiinnolla odottelen MT 01:n käyriä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #19
    Kai tuo on erikoisuuksien tavoittelijalle. Ehkä V-max kuskit siirtyy tuollaiseen...? Täytyy kyllä sanoa, että hauska olisi päästä koestamaan tuota. Aika persoonallinen kokonaisuus! Käyttöominaisuuksista en sano mittään. Luultavasti enemmän näyttäytymisväline ja egonnostin, kuin ajopyörä?

    Itse pysyttelen mielelläni perinteisissä, nim. gixerin juuri ostanut..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  20. #20
    Lainaa (Athene @ Helmi. 09 2005,13:40) kirjoitti
    Kai tuo on erikoisuuksien tavoittelijalle. Ehkä V-max kuskit siirtyy tuollaiseen...? Täytyy kyllä sanoa, että hauska olisi päästä koestamaan tuota. Aika persoonallinen kokonaisuus! Käyttöominaisuuksista en sano mittään. Luultavasti enemmän näyttäytymisväline ja egonnostin, kuin ajopyörä?

    Itse pysyttelen mielelläni perinteisissä, nim. gixerin juuri ostanut..
    Ei meikäläistä hirveesti kiinnosta. En nimittäin huomannut messuilla koko vehettä. Mutta mää uskallankii myöntää, että mulla on pieni m**a.
  21. #21
    Lainaa (miksuman @ Helmi. 08 2005,20:47) kirjoitti
    Kuka tai mikä on tommosen MT-01:n kohderyhmä? siis siihen hintaan .. onhan se hieno peli mutta että 20 kEUR..
    Samaa ihmettelen minäkin, jos haluaa tehokkaan ja vääntävän yamahan mukavalla ajoasennolla niin FZS 1000 maksaa alle 15K e mutta niinhän se on aina ollu että muotivaatteet maksaa extraa!
    matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
  22. #22
    Kai ne suunnitteli sen sitä varten että ois mukava körötellä kaupunkiliikenteessäkin ja laillisilla nopeuksilla. Ja sitten voi räppäillä vaihteita selaamatta pikkuisen mutkatietä, kun tutkansimmu välttää...

    Kai siinä on liikaa hintaa ja painoo, liika vähän tehoo ja kierroksia, tuulikin riepottaa ja putketkin polttaa persittä.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  23. #23
    Tossa Yammussa häiritsee just toi alavireinen moottori. Kovemmilla puristuksilla (8,36:2) sais varmaan jo paljon aikaseks. Ne vois nostaa vaikka kymppiin nyt aluks.. Myllyn pitäis olla muutenkin enemmän Corsaron tyyppinen. Siis iskukyvyltään. Corsaro taas vois olla hiukan muskelimman näköinen. Joopa joo.
    TL1000R
  24. #24
    Lainaa (Athene @ Helmi. 09 2005,13:40) kirjoitti
    Kai tuo on erikoisuuksien tavoittelijalle. Ehkä V-max kuskit siirtyy tuollaiseen...?
    Eeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiii ikinä. Ainakaan tää Vmax-pariskunta... *

    Tosin voi siitä joku Maxisti tykätäkin...
    Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!

    -Timo Rautiainen-
  25. #25
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 09 2005,12:33) kirjoitti
    Kyllä mäkin käyn sen varmaan testaamassa, joku siinä kiehtoo. Arvaan kyllä jo etukäteen, että vääntö on silleen ihan jees, mutta kun rundit (ja meno) loppuu ihan liian aikaisin.. Sais siis kiertää vähän pidemmälle ja enemmän tehoa..

    Eikös siihen ollu jotain viri-settejä jo tarjolla? Siis oliko ne ihan Yammun omia vai mitä? Täältä en ainakaan löytäny mitään:
    http://www.yamaha-racingparts.com/

    EDIT: Noniin, löytyihän ne:

    The MT-01 will come with a selection of Yamaha-approved tuning parts designed to make the bike even more wild.
    *
    Developed in conjunction with Slovenian tuners Akrapovic, the parts are designed to liberate the power which emissions and noise regulations stifle – a full 15-20bhp with the stage three kit.

    The three parts of the tuning process are:

    Stage 1: Carbon trim, screen, bodywork add-ons, Akrapovic road-legal cans

    Stage 2: Akrapovic full titanium race exhaust system

    Stage 3: UPDATED pistons, cams, valve springs and more adds 20bhp

    Toi stage 3 auttais jo jotain, alkaa rundaamaan jonkin verran pidemmälle!
    Hei ei kaikkien pyörien tarvitse kiertää kuin 600cc. Ei niillä rundeilla ajeta Se mitä on nopeus mittarissa ratkaisee.
    Ja kyllähän se katuuskottavuus häviäisi siitä pyörästä jos kiertäisi kuin pikkupyörät konsanaan lisäksi pyörän ideahan ei olisi enää sama
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  26. #26
    Lainaa (verner @ Helmi. 09 2005,12:54) kirjoitti
    Dyno-käyriä peliin! Mitkä nelipytyt ovat tehokkaampia?
    Repesin täysin!
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  27. #27
    Teknisesti hieno peli, ulkonäöltään sensijaan
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  28. #28
    Lainaa (RiNe @ Helmi. 10 2005,11:42) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 09 2005,12:33) kirjoitti
    Kyllä mäkin käyn sen varmaan testaamassa, joku siinä kiehtoo. Arvaan kyllä jo etukäteen, että vääntö on silleen ihan jees, mutta kun rundit (ja meno) loppuu ihan liian aikaisin.. Sais siis kiertää vähän pidemmälle ja enemmän tehoa..

    Eikös siihen ollu jotain viri-settejä jo tarjolla? Siis oliko ne ihan Yammun omia vai mitä? Täältä en ainakaan löytäny mitään:
    http://www.yamaha-racingparts.com/

    EDIT: Noniin, löytyihän ne:

    The MT-01 will come with a selection of Yamaha-approved tuning parts designed to make the bike even more wild.
    *
    Developed in conjunction with Slovenian tuners Akrapovic, the parts are designed to liberate the power which emissions and noise regulations stifle – a full 15-20bhp with the stage three kit.

    The three parts of the tuning process are:

    Stage 1: Carbon trim, screen, bodywork add-ons, Akrapovic road-legal cans

    Stage 2: Akrapovic full titanium race exhaust system

    Stage 3: UPDATED pistons, cams, valve springs and more adds 20bhp

    Toi stage 3 auttais jo jotain, alkaa rundaamaan jonkin verran pidemmälle!
    Hei ei kaikkien pyörien tarvitse kiertää kuin 600cc. Ei niillä rundeilla ajeta * Se mitä on nopeus mittarissa ratkaisee.
    Ja kyllähän se katuuskottavuus häviäisi siitä pyörästä jos kiertäisi kuin pikkupyörät konsanaan lisäksi pyörän ideahan ei olisi enää sama *
    Kyllä se ny vähä enemmän saa kiertää kuin toi, tolla meno loppuu kuin seinään kun sen pitäs vasta alkaa.. Siis mun mielestä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29. #29
    Toi on kai vähä sama juttu ku isolla jenkkikasilla ajelis, vähän kerroksia ja vääntöä piisaa, vähä enemmän niin gummi savuaa!
    Joku ehkä tykkää taas vinguttaa turbo-uunoaan, kun se painaa samanverran ku pingispallo ja lähtee viivalta ku koronanappula!

    Hupinsa kullakin.

    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 10 2005,12:08) kirjoitti
    Lainaa (RiNe @ Helmi. 10 2005,11:42) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 09 2005,12:33) kirjoitti
    Kyllä mäkin käyn sen varmaan testaamassa, joku siinä kiehtoo. Arvaan kyllä jo etukäteen, että vääntö on silleen ihan jees, mutta kun rundit (ja meno) loppuu ihan liian aikaisin.. Sais siis kiertää vähän pidemmälle ja enemmän tehoa..

    Eikös siihen ollu jotain viri-settejä jo tarjolla? Siis oliko ne ihan Yammun omia vai mitä? Täältä en ainakaan löytäny mitään:
    http://www.yamaha-racingparts.com/

    EDIT: Noniin, löytyihän ne:

    The MT-01 will come with a selection of Yamaha-approved tuning parts designed to make the bike even more wild.
    *
    Developed in conjunction with Slovenian tuners Akrapovic, the parts are designed to liberate the power which emissions and noise regulations stifle – a full 15-20bhp with the stage three kit.

    The three parts of the tuning process are:

    Stage 1: Carbon trim, screen, bodywork add-ons, Akrapovic road-legal cans

    Stage 2: Akrapovic full titanium race exhaust system

    Stage 3: UPDATED pistons, cams, valve springs and more adds 20bhp

    Toi stage 3 auttais jo jotain, alkaa rundaamaan jonkin verran pidemmälle!
    Hei ei kaikkien pyörien tarvitse kiertää kuin 600cc. Ei niillä rundeilla ajeta * Se mitä on nopeus mittarissa ratkaisee.
    Ja kyllähän se katuuskottavuus häviäisi siitä pyörästä jos kiertäisi kuin pikkupyörät konsanaan lisäksi pyörän ideahan ei olisi enää sama *
    Kyllä se ny vähä enemmän saa kiertää kuin toi, tolla meno loppuu kuin seinään kun sen pitäs vasta alkaa.. Siis mun mielestä *
    Siis mun mielestä silloin isompaa pesään jne jne. Kyse on kumminkin siitä, että vetoa on tyhjäkäynniltä asti. Toinen asia on se, että siihen pitää asennoitua oikein. Sama asia käännetysti käy varmasti Jos joku MT-01 omistaja ajaa joskus tulevaisuudessa ensimmäistä kertaa kuusatkulla. Kommentti voisi mennä jotenkin näin: muuten hyvä, mutta kyllä täytyy odottaa kierrosten nousua ennenkuin mitään tapahtuu. Hirveesti se konekin huutaa. Siis mun mielestä Joopa joo ajakoon jokainen sellaisella pyörällä mikä hyvältä tuntuu ja ei sitä AINA tarvitse mollata kaikkea mikä poikkeaa omasta mieltymyksestä.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen