Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Renkaat etu 120/70 ja taka 180/55

Metzeler sportec hintaan 360e allelaitettuna
    Continental Force hintaan 300e allelaitettuna

Metzeleria ovat monet kehuneet. Itse olen ihan keltanokka, joten jospa jollakulla olisi kertoa puolueeton ja kokemukseen perustuva mielipide noista???
    CBR 1000
    Kannattaisko kertoo mikä pyörä on kyseessä
    Nii, mikä mopo sul o? Diablot o iha kivat melekeen mihi vaa, mut malli tosin auttais! Eniveis, kohta o kesä!! Sit
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    Kyllä tolla sportec:illa ainakin mun ajossa pitoa löytyy ihan riittämiin. Tuppaa vaan olemaan kuluvaa sorttia. Tais kestää takana ~5000 km ilman rata ajelua ja kumin polttelua.

Tosta toisesta en tiijä nääs mitään.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Lainaa (JoBa @ Helmi. 09 2005,20:55) kirjoitti
    Kyllä tolla sportec:illa ainakin mun ajossa pitoa löytyy ihan riittämiin. Tuppaa vaan olemaan kuluvaa sorttia. Tais kestää takana ~5000 km ilman rata ajelua ja kumin polttelua.

Tosta toisesta en tiijä nääs mitään.
    No on sekin ihan hyvin, kun nuo paljon kehutut Diablot haihtuvat esim. Millen alta 3k-kilometrin matkalla.
    Mezelerin renkaat ovat sitten tehty ihan toisenlaisella tarkkuudella kuin Continentalit. Useampikin rengasmyyjä on jutellut, että ainoastaan Continentalin renkaita saa lähetellä takaisen tehtaalle. Kaikki eivät tietysti edes myy vaikkapa Maxxista
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    Aijai onpas tullu burnattua gummia, mulla on 10K ajettu diablo alla ja vielä on kuvioo hyvin vaikka radalla parit kierrokset ja liikennevaloissakin on burnista muutaman kerran kokeiltu.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Osta Pirellin Diablot. Vertaa antamiasi hintoja esim. orgshopin hintoihin. Testivoittaja ei ole ikinä huono valinta. Itse ajoin yli 10 tkm omalla takasella joista 2-3tkm rataa. Pito on uskomattoman hyvä ja kestääääääää...
    Lainaa (mopokuume @ Helmi. 11 2005,11:37) kirjoitti
    Aijai onpas tullu burnattua gummia, mulla on 10K ajettu diablo alla ja vielä on kuvioo hyvin vaikka radalla parit kierrokset ja liikennevaloissakin on burnista muutaman kerran kokeiltu.
    Nimenomaan ei ole poltettu. Isossa twinissä ei vaan kestänyt. Vajaasylinteristen veto on rytkivää.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    Diablo on kyllä hyvä ja kestävä. Valitse se.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
  10.  
    Pyörä on 1000f cbr...ostin jo nuo sportecit. Toivottavasti kestää vähän pidempään kuin 3000 - 5000km. *
    CBR 1000