Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Kaikki bemaristit, nyt on oiva tilaisuus painostaa messuilla BMW-Suomea järjestämään PK-seudulle toinen jälleenmyyjä. Tämä siksi, että saadaan tilanne normalisoitumaan ja huoltoajat, hinnat jne. edes pikkuisen kilpailun piiriin!
    Muistakaa kysellä ja painostaa, jotta saavat palautetta!!!
    (Jos se nyt mitään auttaa * )
    Ja voittehan te ulkopaikkakuntalaisetkin ja toisen merkisen omistajat jelppiä, kyselemällä ja painostamalla!!

PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Koskettaa minuakin sen verta liki, että olen mukana painostamassa.

Nykyään ajan ennemmin Tampereelle kuin Espooseen. Lähempää silti huoltopaikan haluan.
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Ei kai siitä haittaa olisi täällä länsi-rannikollakaan.
    Moto-Raumalla oli aikoinaan hommat hienossa hoidossa ja ne olisivat halunneet jatkaakin bemarin edustamista, mutta se ei sitten sopinutkaan näihin suurempiin kuvioihin.
    -No toisaalta onhan Tampere on aika lähellä ...
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
    Luin tuossa että aikovat laajentaa verkostoa 1-2 jälleenmyyjällä. Oli jonkun BMW:n Suomen ihmisen haastattelu Motossa.
    Taustatietoa. Mikäs tilanne sitten nyt on?
    Desmo Jugend
    Lainaa (verner @ Helmi. 02 2005,12:19) kirjoitti
    Taustatietoa. Mikäs tilanne sitten nyt on?
    Pääkaupunkiseudulla on tasan yksi valtuutettu myynti & huolto. Seuraavaksi lähimmät Tampereella (suosittelen!) ja kait Turussa. Sinne saakka taas on niin, niin pitkä matka ja viimeistään kohdassa "Turku 10km " on pakko kääntyä
    <p>2002-2014</p>
    Painostakaa vaan minunkin puolesta, kun olen valitettavasti matkoilla.

Viimeksi tuli huollatettua kyllä Turussa. Vettä tuli kuin Esterin persuuksista, mutta sehän vain lisäsi antipatioita paikallista kohtaan. Senhän vika se on, kun täytyy Turkuun asti nöyrtyä 40€ öljynsuodattimen avaimen takia.
    Dixi et animam levavi
    Kilpailu on hyvästä, näin maksajan vinkkelistä katsottuna. Olen kuullut/lukenut parista lähteestä että 1-2 uutta jälleen myyjää on hakusessa toinen pääkaupunki seudulle toinen länsirannikolle. Ei minulla ole mitään paikallista liikettä vastaan, palvelu on ollu minulle aina hyvää, joskin arvokasta. Vaihopyörän arvo nousi puolen vuoden kädenväännön jälkeen muiden liikkeiden tasolle.
    Sitten pikkuvinkkinä niin myyjille ja ostajille; riidanhaastamisella ei saa koskaan hyvää kauppaa, harvoin edes kauppaa aikaiseksi.
    Messuilla kuultua: Riku-motor Lahdessa aloittaisi jälleen BMW:n myyntiä ja huoltoa. Huollossa häärii "pätevät jätkät" ja laitteet olisi viimeisenpäälle.
  10.  
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Lainaa (baijeri @ Helmi. 04 2005,21:13) kirjoitti
    Messuilla kuultua: Riku-motor Lahdessa aloittaisi jälleen BMW:n myyntiä ja huoltoa. Huollossa häärii "pätevät jätkät" ja laitteet olisi viimeisenpäälle.
    Toivottavasti homma etenee! Riku on jo aimo askel eteenpäin.
    Enää 100 km PK seudulta; sehän ei enää ole matka eikä mikään Oulun rinnalla. *
    Keskustelin BMW-Suomen kaverin kanssa ja vaikutti ihan selväjärkiseltä kaverilta! * Oli rivien välistä luettavissa, että toivoa olis syksyllä sekä PK seudulla, että länsirannikolla.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm