ko pyörä on ruvennut kiinnostaan, kun pitäis vaihtaa kawa z750 pois notta pääsis vähän hiekallekin ajeleen. hieman vaan arvelluttaa toi pieni tehomäärä ja KIIHTYVYYS! 0-100 5,9 sek!
oletteko kokeneet ongelmaksi tuon kiihtyvyys seikan?
koska jos tuo pyörä ei kiihdy kunnolla, niin tuskin sillä mukava on vedättää sorallakaan, jos sitä ei saa kunnon luistoon...
Ajoin kuusi vuotta F sarjalaisilla. En kokenut kiihtyvyyttä ongelmaksi, ei se mikään raketti moottoripyöräksi ole mutta koteiloiden seassa se pärjää vallan mainiosti. Soralla 50 kaakkia on enemmän kuin riittävästi suurimman osan ajajien taidoille.
Huippupyörä sarjassaan.![]()
Itse olin kanssa kiinnostunut muutama vuosi sitten samaisesta pyörästä, mutta kun pääsin ajelemaan sillä niin täytyy myöntää,että se oli lusu. Toinen asia mikä siinä häiritsi oli se, että perse paistui kuumalla kesä kelillä, koska koko ajan hanuria lämmitettiin kuumalla ilmalla. Käy koe ajamassa Kotarin Adventure ennen kuin ostat Dakarin.
Legalize
No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
tulihan niitä vastauksia, ja muutaman jopa henkkoht. kiitos!
olen aiemmat 3 pyörää(ducati 600 monster,kawa 6r ja kawa z750) ostanut "sikaa säkissä", joten tulevilta messuilta kerään 3-6 namupalaa ja kevään tullessa käyn ajamassa ne, ja teenkin tälla kertaa kunnon testit, ettei tule pettymystä. tosin ei aiemminkaan tullut muuten kuin ducatin kohdalta mm tehon puute,huoltojen kustannukset,vetkula runko,huono jousitus...
Ota sitten yhdeksi vaihtoehdoksi Suzuki 650 V-Strom.
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother