Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko tietoa, myykö kukaan ajoasuja valmistava merkki koko punaista nahka ajopukua? (Richalla ei ainakaan ollut) Onko tiedossa liikkeitä, joissa olisi myynnissä?
    Laittakaa linkkejä, jos löydätte.
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
    Ainakin Eurobiker myy mittatilausasuja joihin voi valita itse värit ja hinnatkin ovat mielestäni kohtuullisia

Eurobiker -> mittatilausasut

-C9B54R-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    ObiVanKenobi
    Diadoran (melkein) punaisen ajoasun olen jossain nähnyt, mutta tähän hätään ei löytynyt mistään..näinköhän tekevät enää mopoasuja?
    Minäkin huomasin, että hankala on löytää. Enkä minä itselle sellaista hae vaan meidän äippä haluis punaisen ajopuvun -nuorekas mutsi
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
    Daineselta saa, eikä ole sen kalliimpi kuin jotkut Eurobikerin "rätit".
    Teettämällä saa ainakin haluamansa värin. Nakkilan Pyörän ja Mopon kautta saa yhteyttä vanhempaan herrasmieheen (en taaskaan muista nimeä, sori sori), joka tekee mittatilauksella mm. ajopukuja, kuulemma myös kaksipyöräisillä ajaville virkamiehillekin. Esim. 2-osainen nahkainen ajopuku isolle miehelle, 850 eemeliä.
    Erilainen "nuori".
  7.  
    Moi, edustamme PSI:n mittatilauspukuja, jolloin voit itse tyystin valita värityksen. Vaikka puvut tehdään yksilöllisiin mittoihin, niin silti hintataso on kohdallaan. Ks. lisätietoja www.mp-kauppa.com.