uusien pyörien halpoja hintoja on käsitelty jo muutamissa threadeissa, kumitassut ee speedit sun muut, mutta mistäs noita käytettyjä kannattais tutkailla halvalla?
http://www.motopalsta.com on ihan hyvä, vikana vaan se että pyörät on liikkeiden omistuksessa, jollon niihin tulee välityksestä aiheutuva hintalisä...
listatkaas muitaki paikkoja?
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Jos tarkoitit, että motopalsta vaikuttaisi hinnoitteluun, niin olet väärässä. Ei mopoliikkeet hinnoittele pyörää pelkästään sen perusteella, että se näkyisi motopalstalla.(hey_key @ Maalis. 05 2005,22:09) kirjoitti
Motopalsta on kiinteä kuukausihintainen palvelu motokauppiaille.
Elikkä hain sitä, että ei motopalsta mitään välityspalkkiota ota.
Luonnollisesti onhan se yksi niistä kustannustekijöistä joka on varmasti osallisena hinnoitteluun... Kylläkin erittäin pieni osa.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
KYllä on hienoja pelejä, mutta onneksi olen aivan sipissä niin ei tarvitse päätään vaivata vaihto ajatuksilla.
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
eikun meinasin lähinnä sitä että kauppojen myymiin pyöriin tulee aina se kauppalisä, kun joutuvat takaamaan tuotteelle toimivuutta ja/tai takuuta yrityksen maineen säilyttämiseksi.(Heksa @ Maalis. 06 2005,12:16) kirjoitti
ja pitäähän niiden saada asiakkaaltaan ostamastaan pyörästä rahat takasin, joten se pitää myydä kalliimmalla eteenpäin.
eidt: kiitos linkeistä itse kullekin
Yksi hyvä, jossa voi yksityiset ilmoittaa halvalla (vrt. esim oikotie) on MyyntiCenter.com, näyttää olevan nopeasti kasvava kauppapaikka.
Tuntuu noiden verkkotorien ja "pörssien" päivitys olevan vähän sitä sun tätä. Varsinkin ilmeisesti niiden, jotka ilmestyvät lehtenäkin. Oma pyöräni (jonka ostin Elokuussa) näkyy olevan vieläkin "myytävänä"...
Eli kauppias tietty panee pyörät julki jokaiseen ilmaiseen foorumiin maan päällä. Kun pyörä sitten myydään, ei myyjän prioriteeteissa ole alkaa ilmoituksia perumaan. Voihan tuolla saada kuitenkin asiakaskontakteja... Eli jos foorumin pitäjä ei ilmoituksia poista määräajan jälkeen, niin sinnehän nuo jäävät ja poikivat turhia yhteydenottoja...
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
<p>2002-2014</p>
On tullut yhteydenottoja vielä senkinjälkeen kun pyörä on myyty. Tosin olen itse aina laittanut myymäni pyörät myynticenterille myyntiin, siellä ainakin voi itse hallita ilmoitustaan ja poistaakin sen jos on saanut myytyä. Kerran kävi niinkin, että ehdin myydä pyörän hyvissä ajoin ennen ilmoitusajan päättymistä ja hallinnan kautta vaan laitoin uuden tuotteen myyntiin samalla maksulla.
Kätevää!