Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Piikki eteen tai 3 taakse.. silläkin muuttuu millen käytös jo huomattavasti! eikä tule luultavastikaan ongelmia ketjujen riittävyyden kanssa.

    Laitoin tuohon 10ärrääni piikkiä pienemmän eteen ja wau sitä fiilistä kun "kevyesti" kiihyttelee, jos haluis nokittaa niin kolmosella pystyy kaasulla säätelee kulmaa ja neloselle asti saa nykii isompaa vaihetta jos siltä tuntu /asennossa
  2. #2
    Homma ts. kiihtyvyyttä tulee lisää ja huiput laskee.

    ns. Fun factor kohoaa.

    Jos jotain huonoa niin,

    - nopeusmittari tuppaa näyttämään ihan liian kovaa vauhtia
    - kilometrit juoksee nopeutetusti matkamittariin

    Virhe on tommoset 7-10% suuruusluokkaa- mutu
  3. #3
    Lainaa (f-blade @ Maalis. 09 2005,22:38) kirjoitti
    Jos jotain huonoa niin,

    - kilometrit juoksee nopeutetusti matkamittariin
    Betonkilla ei ole tuo kilometrien kertyminen ole ongelma, ottaa vaan akun irti ja hups, kilsat on taas nollilla...
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  4. #4
    Lainaa (betonki @ Maalis. 09 2005,22:08) kirjoitti
    mitä tekee jos laittaa eteen yhden piikin pienemmän...tai taakse 4 ratasta isomman..... vaiko molemmat.Onko mitään vaikutusta. Kannattaako edes koko homma?? *
    Jakolasku. Esim. edellisessä pyörässäni oli 17-44. Vaihdoin eteen piikkiä isomman, kun tuli haettua koko ajan seitsemättä vaihdetta ja power wheelie tai jotavan pyöriminen lähti vielä pidemmilläkin välityksillä kaasusta. 17/18=0.944 eli välitys piteni vajaan 6%.
    Vaikutukset: Kierrokset laskivat sen verran, että ei tullut haettua seiskaa niin usein. Nopeusmittari alkoi näyttää täsmälleen oikein. Kulutus laski saman 6%:n verran. Fun Factor ei muuttunut mihinkään, kun kyseessä ei ollut alimittaisella akselivälillä tahty ratapyörä.
    Osta Betonki nyt se enduro tai crossi, jos haluat keulan nousemaan lähes joka vaihteella. Pääsisit meidän kanssa talvellakin pitämään hauskaa.
    Tuohon Milleen välityksien vaihtaminen vaikuttaa sen verran, että keula nousee yhtä isommallakin pykälällä. Lapsettaessa tuntuu kuin kiihtyisi paremmin, kun saa pykältää tiuhempaan ja etunen kevenee helpommin. Ja noilla vajaasylinterisillä Suomen maantienopeuksissa kärsii vähemmän, kun isolla vaihteella kiihdyttäminen jättää vielä muutaman paikan hampaisiin. Kulutus kasvaa samoin kuin mittarivirhe.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  5. #5
    vakio on 16/40....jos laittaa 15/42 niin eiköhän kettinkit vielä riitä....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  6. #6
    Tai "rebel"-vaihtoehto: eteen isompi ja taakse pienempi.

    sori turha viesti taisi olla, kun sataset paukkuu
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  7. #7
    Laitoin Yamahafoorumiin R1-modaukset postauksen alle viestin mittarivirheet korjaavasta laitteesta, jonka nimi muistaakseni "Speedhealer". Jotain sinnepäin kuitenkin.
    Kokemuksia? Pienikokoinen vekotin ovh. 90€ eikä kukaan liikkeessä osannut (vielä) käyttää.
    Itte meinaan laittaa rykköseen muutaman piikin taakse. Jotta ei kulkis niin kauhian nopiasti.
  8. #8
    Lainaa (EskimoR1 @ Maalis. 11 2005,12:05) kirjoitti
    Laitoin Yamahafoorumiin R1-modaukset postauksen alle viestin mittarivirheet korjaavasta laitteesta, jonka nimi muistaakseni "Speedhealer". * Jotain sinnepäin kuitenkin.
    Kokemuksia? Pienikokoinen vekotin ovh. 90€ eikä kukaan liikkeessä osannut (vielä) käyttää.
    Itte meinaan laittaa rykköseen muutaman piikin taakse. Jotta ei kulkis niin kauhian nopiasti. *
    hehehheh,mulla on jo ja kokoputkihehehehehhehe...
    Suk dik!
  9.  
  10. #9
    Itekkii vois vaihtaa tuo eturattaan yhtä pienempään mutta pitäs tosiaan saada sit se mittari calibroitua niin että näyttää kohdilleen.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94