Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    (poistettu tili)
    Tuolla sivun lopussa on muutamia FASUJA

Muutama ihan kiva. Tässä on mun OMA FASU

Tämän mennessä tehtyä:

slipari, (Akrapovic)
    suuttimet,
    K&N,
    perännosto 3cm,
    keulanlasku 1 cm,
    syylärinsuoja,
    kaatumatapit,
    tankin kokosuoja ja tankkilaukku, (KDrive)
    takalaukun kehikko ja laukku, (Ventura)

Lisäksi tilattu on powerbronzen tailguard.

Vielä listalla ennen kevättä

rekisterikilven teline,
    mikro ledivilkut. (Kellermann)

Syksyksi /kesäksijäänee

stonga 5 cm leveämpi
    stonga 2 cm matalammalle.
    Etupään maalaminen mustaksi.

Tarkoitus oli ostaa pyörä ajamista varten, eikä muutella mitään. Oi miksi liityinkään ORGiin! Ja aloin lukea modauksista! ( no ei, oma valinta), eikä talvella voi ajaa.

Modaus ei lopu koskaan, netti on täynnä ostettavaa! Ja aina voi ostaa uusia ajokamppeita, jos ei jaksa pyöräänsä laittaa.

Tekis mieli kysyä mitä "tärkeetä" puuttuu, mutta taitaa vaan tietää rahanmenoa. GPS:ää harkitsin, mutta taitaa jäädä. Radiopuhelimet on hankittu.
    Tuo syylärin suoja näyttää ainavaan kiinnostavamman näköiseltä......pitääköhän tuo vielä hommata kesäksi.Paljonko muuten fasu on jo nähnyt maisemia.

"oikeassa momentissa"
    (poistettu tili)
    Fasuhan on tuore, alle 4000 mittarissa.

Syylärin suojaa tekee Metisse, vaikka itse ostin Suomesta.
    No joo eihän tuosta puutu muuta kuin kilometrejä
    "oikeassa momentissa"
    Siisti peli

Ainoo pikku miinus tosta nahkahärpäkkeestä hienon tankin päällä. Ne on kaikissa pyörissä aina yhtä rumia

Ei muuta kun kilsoja
    Hieno on! Oon aina tykänny kiloFasusta. Mutta mikä tuo hirvee tanko tossa penkin takana on? Sissybar? Vitsiä yritän vääntää...

Mulla on oman Rexin kanssa vähän sama "ongelma", kun ei malttais tuota modausta lopettaa... On uutta peiliä, bolt-on, Konna, Factory, VDO, kaatumasuojat(tulossa), matalampi ja kavennettu alutanko, kypärälukko poistettu, sivulaukkutelninkit, vilkut, töötti siirretty piiloon ja muuta pientä.

Ja vielä pitäis maalata/maalauttaa vanteet, saada Devil myytyä ja hankkia koko Akra, hankkia/tehdä änkkärin kannatin, että sais matkustajan tapit poistettua, takajouset, jne.

Tais muinoin rakennuspiirustuksen opettaja olla sittenkin oikeessa kun sanoi, että "rakentaminen ei lopu koskaan"... Tarkoittikohan just tätä??
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    (poistettu tili)
    Toi tankinsuoja herätti naisväessä samanlaisen kommentin, oma silmäkin vaatii vähän totuttelua, katsoos nyt jääkö se siihen muuten kuin pitemmillä reissuilla kun tarvitsee tankkilaukkua.

Sissybar vois ehkä kaydä tohon takatankoon. Mutta muuten se reissuunlähdössä korvataan 40cm korkealla kehikolla johon sopiva reppu laitetaan kiinni. Yksin ajaessa se on penkin takaosan päällä, kahdestaan ajaessa se on toisin päin.

Minusta Fasuun ei sovi kovat sivulaukut. Siksi mulla on tankkilaukku ja tuo takalaukku. Kesällä sen sitten näkee miten ne toimii.

TUOSSA Kuva, miltä laukku näyttää.
    Oliko tuo valtava pleksi originaalina? Mitä itse olen kokemuksia kuullut niin tuplakupla aiheuttaa kohtuullisen kypärämelun. Eikä originaalikaan paljoa tilannetta paranna. Tätä voi parantaa ostamalla minipleksin tai sahaamalla orkkista. Kunhan ajokelit alkaa niin itsellä ensimmäisiä modauksia.

Huggeri varmaan parantaisi takaiskarin pysymistä puhtaana, makuasia ostaako sitten mustana vai pyöränvärisenä.

Ohjausiskari parantaa ajo-ominaisuuksia mutkateillä. Tämä kannattaa hankkia jos turvallisuuteen haluaa panostaa.

Tuo laukkuhan näyttää...no ainakin mielenkiintoiselta.
    Akrasta ottaisin heti tuon tarran pois, mutta jos se on jo siihen kiinni palanut niin vaikea tapaus. Jos kyseessä silencerillä varustettu versio niin konttorin kautta kannattaa leima siihen hakea. Paketin matkassa tulleissa lapuissa kun se Ce tms... hyväksyntä löytyy.
  9.  
    (poistettu tili)
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 03 2005,06:32) kirjoitti
    Oliko tuo valtava pleksi originaalina? Mitä itse olen kokemuksia kuullut niin tuplakupla aiheuttaa kohtuullisen kypärämelun. Eikä originaalikaan paljoa tilannetta paranna. Tätä voi parantaa ostamalla minipleksin tai sahaamalla orkkista. Kunhan ajokelit alkaa niin itsellä ensimmäisiä modauksia.

Huggeri varmaan parantaisi takaiskarin pysymistä puhtaana, makuasia ostaako sitten mustana vai pyöränvärisenä.

Ohjausiskari parantaa ajo-ominaisuuksia mutkateillä. Tämä kannattaa hankkia jos turvallisuuteen haluaa panostaa.

Tuo laukkuhan näyttää...no ainakin mielenkiintoiselta.
    Akrasta ottaisin heti tuon tarran pois, mutta jos se on jo siihen kiinni palanut niin vaikea tapaus. Jos kyseessä silencerillä varustettu versio niin konttorin kautta kannattaa leima siihen hakea. Paketin matkassa tulleissa lapuissa kun se Ce tms... hyväksyntä löytyy.
    Ei tuo mikään vakiopleksi ole, vaan MRAn tuplakupla. Minulla se on toiminut tosi hyvin, olen 190cm. ja pahin virtaus tulee edelleen alle olkapään korkeudelle. Tolla plexillä pyörästä tuli rauhallisempi kuin vakiopleksellä. Nyt kun perää on nostettu ja keulaa laskettu, jää nähtäväksi miten pleksi toimii.

Kypärät ja äijät on erilaisia, plekseistä ei tiedä ennen kuin kokeilee.

Hyviä kommentteja ja ehdotuksia, kiitos.