Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olisi tommoinen mopo myynnissä ja olisi hauska jos kommentoisitte mimmonen peli se oikein on. Vuosimalli on-88. Eli onko luotettava vehje ja paljon tommoisella ajelee kilometreja sillä on 50tkm. Paljon kiitoksia vastauksista jo etukäteen
    Joitain vinkkejä saattaa löytyä TÄÄLTÄ, TÄSTÄ, TUOLTA ja TUOSTA. Se on tuo mystinen "HAKU" tuolla yläpalkissa oikealla...
    Muutaman kesän ajelin tollaisella mutta uudemmalla -93 mallilla.Tuo moottorihan on varmaan parasta antia tuossa pelissä ja sen vääntö ja kestävyys ,poliisikäytössä ajoivat kuulema jopa 300tkm avaamatta.Matka-ajossa hyvä mutta aivan kylillä pyörimiseen turhan raskas.Ehkä noista vanhoista pyöristä kumminkin parasvaihtoehto jos haluaa luotettavan ja muutenkin ominaisuuksiltaan kohtuu hyvän ja suorituskykyisen matkapyörän.Varaosatkaan ei ole kivenalla.Kuluttaa takarengasta aika tiuhaan ja on kallis uusia eikä löydy joka merkiltä eli harvinainen koko.Jos päältä siisti käy nätisti ja kaikki pelaa , niin ei kai siinä muuta kuin ostaa pois.Unohda kumminkin tuo kilometrimäärä se on varmaan toista ellei kolmatta kierrosta menossa!!!!!!
    "oikeassa momentissa"
    Lainaa (parre @ Tammi. 23 2005,19:36) kirjoitti
    Olisi tommoinen mopo myynnissä ja olisi hauska jos kommentoisitte mimmonen peli se oikein on. Vuosimalli on-88. Eli onko luotettava vehje ja paljon tommoisella ajelee kilometreja sillä on 50tkm. Paljon kiitoksia vastauksista jo etukäteen *
    Jollet tota osta, soita mulle: 040-8419410. 87 FJ, 67 tkm. 3500€.
    No niin, no
    Plussana myös se, että sopii hukkapätkille, vaikka onkin painava.Siksi aikoinaan(n. 4v sitten) ostin, eikä oo tarvinnu katua.. Toki jaksaa viedä myös pitempää kaveria.Perinteisesti syö öljyä paljon ja jos on vähän väljä,niin... Ei kannata huolestua, voitelu pelaa, kun muistaa tankata öljyt ja tarkistaa bensan .Ei kyllä ole ihan pieniruokaisimpia bensan suhteenkaan, mut so?Legends äijiltä voi saada hyviä tippejä moottorin huollosta/laittamisesta, mutta toisaalta ne rohmuaa romppareilta kaikki moottorit ja niiden osat.
    Mullakin on mittari pyörähtänyt x kertaa, mutta en laita konetta siksi, että se olis loppu...
    Mukava ja vakaa ajaa, mutta on niillä joskus Superbikeäkin kuullemma ajettu.Ei kyllä mikään kikkailupyörä, paitsi, jos tykkää kuminpoltosta
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
    Mun oli siis -87.
    uudamman osat sopii tohon pääosin(mulla oli yks sellanenkin) mm katteet on mun mielestä paljon paremman näköiset, vaikka muutokset on melko pieniä.XJR:n motti taitaa olla likimain sama, jos tuoreempaa moottoria tarvii,FZR:stä sopii ainakin jarruosia, R1:sen takavannekin sopii pienin muutoksin(siis kiinnitykseen, ei vanteeseen) ja jos oikein haluaa törsätä, niin saa tohon spondonin rungonkin...
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  7.  
    fj 1200:sella kuulemma ajellaan yli 300 000 km ennen kuin tarvitsee avata edes konetta ekaa kertaa ainakin poliisien käytössä kuulemma. itellä on kyseinen laitos hyvin pelittää ja on matkapyörien ehdotonta eliittiä.
    minä itse