Uudessa Bikessä oli pieni juttu pehmeistä sivulaukuista, mutta ei mitään suurempaa eri merkkien vertailua. Eli jos joku omistaa sporttipyörään käyvät pehmeät sivulaukut tai on muuten tietoinen niistä niin kokemukset kiinnostaa? Onko eri merkeillä paljon eroa( Moto detail, IXS, Held, ym.) ?![]()
Laita hakusanaksi moto AND detail, löytyy jo kasa topicceja.
Ittellä noi velhoilta ostetut, toiminut ihan ok. Viime kesänä pari reissua ajellut noi kiinni, ja ei mitään ihmeempää ongelmaa. Kohtuullisen hyvin sai kiinnitettyä tollaseen pikkugiksuun, ja muutenkin laukut ovat oikeasti hyvälaatuiset, ainakin hintaansa nähden.
mulla IXS:it ns.'puolikovat ja toimii kun junan vessa....tyytyväinen olen koska en todellakaan halua mitään ylileveätä kuljetusta mopostani tehdä....naisenkin kanssa riittää tila...tosin enää ei niin välii kun omallans ajelee...
Suosittelen tollasten hommaamista mikäli ei haluu kovii laukkuloita laitella.
Itsellä oli viime kesänä Bussissa kiinni Givin Arrowbagit. Olin hyvin hyvin tyytyväinen vaikka parempi puolisko halusikin ylipakata niitä Keski-Euroopan turneelle. Eivät roikkuneet pakoputkissa kiinni ja tarvittaessa niitä pystyi kiristämään ylöspäin irtohihnalla jos tuli painoa lisää.
Pienemmällä tavaramäärällä (yksin reissatessa) riitti kapeana versiona (vetoketjulla levitettävissä). Ja ovat kohtuullisen siistin näköisetkin vielä. Ei paha ollenkaan.
Maksoivat tosin enemmän kuin Louisin tai jonkun vastaavan kamat mutta arvelin luottavani Giviin sen verran enemmän pitkäaikaisena prätkäkamojen valmistajana. Tosin voi olla ihan vääräkin luulo mutta toimivat laukut kuitenkin.
haemis
Muun muassa Täältä löytyy juttua.
Itselläni on sama laukkusarja jota tässä arvostellaan ja viime kesän perusteella olen kyllä ihan tyytyväinen. Mutta kannattaa lukea tuo linkki. Sen takaa löytyy hyvin perusteellinen arvostelu.
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12