Käveli tossa vastaan tommonen putkivalmistaja kuin Blueflame, löytyykös kellään kokemuksia tai muuta tietoa firmasta ja putkista. Houkuttais toi väri ja "road legal"-ominaisuus. Ei sillä laillisuudella niin väliä, mutta ilmeisesti olis kohtuuvaimea. En tahtois mitään totaaliraivolla ärjyvää kisaputkea, vaan sellaisen vain hieman vakiota äänekkäämän, ettei heti rupeis matka-ajossa ärsyttämään. Hintakaan ei näyttäis olevan paha jos tilais suoraan Enklannista...
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Tyypillistä englantilaista *Bling*-tuotetta kohtuuhintaan katumiehelle.
Ei mitenkään kauhean hyvin tehtyä änkkäriä, kisamallit karmean äänisiä, ihan niin kuin Micron. Ei myöskään mikään kevein, mutta hinta vastaa tuotetta ihan ok.
Akrapovic ja Leovince yms laatumerkit painivat sitten materiaaleiltaan ja työnlaadultaan ja muutenkin ihan eri sarjassa. Lisäksi niitä on mietitty ja koeajettu sen mallin kanssa enemmän mitä noita Flamen putkia.
Älä ny Wekkuli hyvä mies tuommosii mee osteleen! Osta mult hyvä Devili! Jos ääni ei miellytä nii putki änkkärin persuuksiin ja johan hiljenee möyrinä! Jos haluut ääntä lisää, ni putki pois. Motoristin volyyminappula!![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Aaargh!!! Mulla iski ykskaks kauhee putkihimo, vaikkei ole rahaakaan. Talvi teettää tuskaa... tahtoo baanalle... uni ei tule... blueflame... akra... kerker... muzzy megaphone! Ääntä!!!
No ei tässä ennen kevättä mitään ostella. Seniorin Devil on laitettu korvan taakse. Et kai sinäkään Kokoakraa ennen kevättä osta?
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Megaphonella sais tosiaan ÄÄNTÄ... Ja on se helvetin hienokin! Mjuuu....siis eiks ny oo jo kevät??
Joo siis, ei mulla kiire oo. Take your time, pal!![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Huonosti nukutun yön jälkeen lähdenkin tästä pitkästä aikaa tallille ja napsautan Kawan tulille. Ajamaan ei pääse, mutta menenkin lumiselle pihalle polttamaan kumia !!!
*
*
Otan vaimokkeen mukaan, samalla mennään shoppailemaan. On hauska seurata sen ilmeitä ja kommentteja tyyliin: "ihan pimeetä", kun mää sudittelen siinä tallin ovella...
![]()
Jos putkeen väriä kaipailet, niin törmäsin oheiseen putken valmistajaan saarivaltakunnassa. Näyttäisi löytyvän koko väriskaala käyttöön.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Itse olen myös tsekkaillut BlueFlamen putkistoa... Näyttää aikas namilta!(wekkuli @ Tammi. 21 2005,20:20) kirjoitti
Onko XX-ään markkinoilla 4:2 tehoputkistoa? XX kun suorastaan huutaa "tupla" putkistoa![]()
Jahas!!! Hienoja ovat!!!(Mik@ @ Helmi. 20 2005,09:43) kirjoitti
Tollanen sini/musta mullekkin Suitsaan
Mitähän tollanen tuli maksaan tilaamalla kaikenkaikkiaan...??
Ja ovatkohan yhtä hyviä(tehokkaita) ku Akran sliparit??