Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    vähän kutittelee jalkapohjia tossa 5tonnin nurkilla... pitäisikö siitä huolestua? pyörä on uusi... reipas tonni ajeltu.
    - I love the smell of napalm in the morning.
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Tuntuu hassulta, mulla ei ainakaan värissyt -04 bläkkäri, oikein ihmettelin kun ei ollut oikein missään kierrosalueilla värinöitä.. seurailehan ja kysy huollosta siitä..

Ja kovaa ajoa..
    Lainaa (X-ray @ Huhti. 24 2005,15:48) kirjoitti
    vähän kutittelee jalkapohjia tossa 5tonnin nurkilla... pitäisikö siitä huolestua? pyörä on uusi... reipas tonni ajeltu.
    Vie tarkistukseen, takuuhan siinä varmasti on
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Mulla on SV 1000 S -04 ja se tärisee kaikilla kierroksilla
    alcoholism beats communism
    Joopa...

googlettelin tuossa niin olihan noita ongelmia muillakin vaan kellään ei tainnu olla siihen mitään selitystä...

täällä
    oli ainakin jotain juttua ja oisko bike lehden foorumissa muutama tyyppi joka kirjotteli samaa...

no tarvii nyt miettii miten kovasti se oikeesti täristää ja huoltoon soitella ja kysellä... rupes vaan jotenkin häiritteen tuossa yhdellä mutka pätkällä kun kurvailin vähän pienemmillä vaihteilla.
    - I love the smell of napalm in the morning.
    99 bläkkäri tekee saman tuossa 5000rpm nurkilla..eli pikkusen täristää, mutta aika olematonta se on..
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
    97 ei tärise
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Kolmas Bläckie menossa. Vm:t 00,02 ja nyt 05 ja edelleen antaa pikku vibat noilla nurkin.Mitä pienistä, kyllähän sen tuntee vaan ei mua kiusaa sen enempää.
    Mulla auttoi aina, kun tärinä alkoi häiritä, että rasvasi ketjut. Kuivat ketjut tuntee muistaakseni varsinkin vasemmassa kahvassa. Täten jatkuvampi tärinä voisi johtua vaikka huonoista tai liian kireistä ketjuista.
    Olen kyllä sitä mieltä, että moottoripyörän ei olisi pakko täristä ollenkaan, mutta sellaisen rakentaminen lienee lähellä mahdotonta. Blackarin tapauksessa mielipiteeni kahden yksilön ja n.70tkm jälkeen on, että sen sarvissa pienikin alkaa häiritä. Tähän kohtaan tulee mieleen sanonta Unkarin komennukseni ajoilta, että kun unkarilaiset naiset alkavat näyttää tavanomaisilta, kannattaa käydä Suomessa kalibroimassa silmät. Tärisevän Blackarin kuskin kannattaa käydä kojasemassa välillä vaikka 12R. Ennen kuin saan koko wihreän klaanin silmilleni kerron, että olen toisin ajanut vain yhdellä yksilöllä. Onko sekään kovin vähän noiden kahden XX:n rinnalla? Täten kaikki voidaan tulkita mutuksi.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  10.  
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Huhti. 26 2005,00:11) kirjoitti
    Mulla auttoi aina, kun tärinä alkoi häiritä, että rasvasi ketjut. Kuivat ketjut tuntee muistaakseni varsinkin vasemmassa kahvassa. Täten jatkuvampi tärinä voisi johtua vaikka huonoista tai liian kireistä ketjuista.
    Olen kyllä sitä mieltä, että moottoripyörän ei olisi pakko täristä ollenkaan, mutta sellaisen rakentaminen lienee lähellä mahdotonta. Blackarin tapauksessa mielipiteeni kahden yksilön ja n.70tkm jälkeen on, että sen sarvissa pienikin alkaa häiritä. Tähän kohtaan tulee mieleen sanonta Unkarin komennukseni ajoilta, että kun unkarilaiset naiset alkavat näyttää tavanomaisilta, kannattaa käydä Suomessa kalibroimassa silmät. Tärisevän Blackarin kuskin kannattaa käydä kojasemassa välillä vaikka 12R. Ennen kuin saan koko wihreän klaanin silmilleni kerron, että olen toisin ajanut vain yhdellä yksilöllä. Onko sekään kovin vähän noiden kahden XX:n rinnalla? Täten kaikki voidaan tulkita mutuksi.
    sä oot äijä
    Do you have premonitions of déjà vu?