Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Eli onko joku joskus vaihtanut villoja tai muun syyn vuoksi avannut näitä kannuja?
    Eityisesti kiinnostais kuvalliset ohjeet netistä, jos joku löytäis sellaset...
    Mites, jos haluu vaihtaa sen -5db palan sinne peräpäähän? Eikös silloinkin tarvitse poraa näyttää..

    Kaikki vihjeet terve tuloa!!
  2. #2
    En tiedä siitä mitään mutta olisko tästä apua Laserin sisus

    Mutta jompikumpi pää lähtee irti, yleensä poppareilla kiinni?
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  3. #3
    poraat vaan ne popparit auki,siitä se aukeaa ja jos on race mallinen niin ei siellä sisällä ole kuin villaa(paitsi jos on palanut pois)reikähuilu.näin ainakin minulla...
  4. #4
    Mitenkä muuten tapahtuu slipariin villojen vaihto, survotaanko ne vaan sinne sisään tms. ?
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  5. #5
    maxxi, eiköhän se näin ole. Sopivasti pöyhöttelee sinne sitä villaa ja levittää tasaiseksi, vähän yli päädyn niin että päätylevy sitten painaa sen ylimääräsen sisään. Rst poppareita vaan kiinni niin kiiltää.
    Put put put.
  6. #6
    JEP auki on

    Eli ei muuta kun popparit auki ja päädyt+reikä putki irti.
    Villat olikin sitten hieman hankalemmat... oli jääny kiinni sisäpuolelle.... vähän lituskaa hajanvartta ja avot..

    eli sitten vaihe 2. uusi ulkokuori tai vanhan oikominen... kumpi nyt sitten onkaan helpompi...

    It's better to burn out that fade away....
  7. #7
    V**** ku ei osaa ees kirjottaa...
  8. #8
    ilmeisesti sulla on rosterikuori?
    uusi maksaa noin 100 egeä



  9. #9
    Kun laittelet niitä uusia villoja ja haluat että ne myös pysyy siellä pidempään kuin ekan kunnon rypistyksen niin kannattaa laittaa kaks kierrosta kudottua lasikuitumattoa sen reikäputken päälle ja sitten eka kerros todella tiukkaan sen päälle.
  10. #10
    Tjaah.Kumpi lie parempi.Itse olen käyttänyt reikähuilun päällä
    ensin 0 teräsvillaa,ettei paine hakkaa vars villaa pois.
    sit "kohtalaisen" tiukkaan eristevillat ja tosi ohuella surrilangalla
    ympäri koko paketti ja VOOOOT.
  11. #11
    Hmm....
    Tässä pontössä toi "villa" on jonkun villan ja teräsvillan sekote..
    Tuntu ainakin irotettaessa olevan aikasta tiukassa ja paljon => en usko, että irtoo mihinkään....

    Toi lasikuitumattoa tonne reikä putken päälle kuulostaa aika hurjalle jutulle...

    Jep, rosteri kannu on. Meinasin ite tehdä ton uuden kuoren. kaverilla ois sopivan paksusta rosteri levyä.. ja sen on valmiiks kiiltävää
    Ei muuta ku leikkaamaan ja sitten rullalle ja tigillä kii!!

    PS. Ei kellään sattuis olemaan VFR-93 Hondaan. kollektorin ja sliparin välistä putkea pyörimässä tallin perällä?Tai VFR orkkis putkea? Myös jos löytyy High mallinen koko satsi niin kelpaa kans....
  12. #12
    Lainaa (asentaja @ Tammi. 13 2005,14:53) kirjoitti
    Toi lasikuitumattoa tonne reikä putken päälle kuulostaa aika hurjalle jutulle...
    Mulla oli ainakin alkuperäisessä kudottu lasikuitumatto siinä reikäputken päällä. Nyt tuossa avarretussa putkessakin sama ratkaisu ja villat pysyneet hyvin paikallaan.
  13.  
  14. #13
    Jos kovin paksua lasikuitu mattoa tällää siihen reikäputken ympärille niin saa kyllä mojovat soundit

    Tuo vaikuttaa tosi hyvältä että laittaa ensis teräsvillaa ja sen päälle tavallista.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>