elikkä tietoa haettais r1 vaihdevikoihin. missä vuosimalleissa niitä piilee lähinnä 2000-2004 väli kiinnostaa .olis tarkotus uittaa pari myyntiin eikä viittis ostaa susia.![]()
Mäentiiämittää, mutta lehdissä sanottiin, että niissä ekoissa lähinnä vaan olis jotain ongelmia ollu (-98, -99). Käsittääkseni uudemmat on parempia.
Mistä sä tollasta oot kuullu, ei niissä mitään vaihde vikoja ole,
-00-03 ehkä vähä jäykkätoiminen ja äänekäs, mutta -04 on
jo tosi hyvä.
tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
oon kuulut et niiden rattaita olis hajoilluniistä oli isossa maailmassakin juttuja foorumeissa .suomessa ne ei ehkä joudu niin koville kuin esim saksassa mistä olis tarkotus ottaa pyörät
![]()
no nyt on iha maahantuojan puolelta tietoa et vikoja on ollut eli repimisestä ja keulimisesta johtuen niistä menee yleensä 2 vaihde sököksi .ei pysy päälläpitäisköhän tuoda jotain muita pyöriä kuin ykkös romuja
![]()
no katellaan
Kyllähän kaikista pyöristä saa laatikot sököks kun repii ja käyttää laatikkoa väärin..
Omassa -01 rykkösessä laatikko toimi ainakin kuin junan vessa, vaikka sillä pyörällä revittiin ja keulittiin yms...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
niihän ne vakuutti tuolla arwillakin .mut on hyvä lähteä sotaan kun tietää vihollisen heikkoudetonkos tollanen r1 muuten sitten hyvä pyörä?
taitaa olla väärä paikka kerätä siihen mielipiteitä .kaikkihan on sitä mieltä tietenkin että on.honda miehenä kun itse ei ole vioista kuullutkaan *
![]()
On se! Pirun hauska ajaa ja vääntöä riittää ihan alhaalta asti.. Siinä on paremmin voimaa alle 5000rpm kuin mun -03 Gixxerissä. Mulla oli slipari, suutinsarja ja filsu -viritteinen -01 R1, ja olihan se pirun hauska! Tosi hyvin lähti alhaalta, Gixxeri menee taas ylhäällä paremmin.(fireblade 900 @ Joulu. 10 2004,09:57) kirjoitti
Kandee hankkia siihen ohjausiskari, -02 eteenpäin se ei tarvitse sitä enää niin paljon mutta vanhempiin aika ehdoton! Mulla oli Öhlari ja se toimi tosi hienosti..
Täällä pari kuvaa siitä Rykkösestä, joka meni päälle tulleen auton toimesta ikävä kyllä lunariin syksyllä -03:
http://www.mp-foorumi.com/gallery....4&gid=0
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
tuo tylyttäjän cebari se oli komiannäköinen, kisapyöräluukkio.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Tosiaan noita vaihteistoja on mennyt niin Rykkösestä kuin Rkuutosestakin juuri repimisen takia eli ei viittitä käyttää kytkintä kun halutaan keulia ja samalla vaihtaa vaihdetta. Näin ainakin maahantuojan kommentti oli kysyttäessä. Kuin aiemminkin todettiin, kyllähän sen repimällä hajalle saa!
Omassa 99:ssä meni vaihteen siirtäjä särki aikas erikoisella tavalla.
Kiihdytys ja keula ykkösellä --> vaihto keulan laskeutumisen jälkeen kakkoselle-----> vaihto suoraan neloselle himmaillen ----> risteys nurkan takana vaihde jarrua neloselta, kolmoselle, kakkoselle, vapaalle "!?" ----> Vaihto ylös "poksuu ja naksuu *pysyy vapaalla* -----> kampeamisen jälkeen sain pysymään kakkosella, ja pyörä huoltamon pihaan.
Oli kuulemman eka 99 Rykkönen jonka vaihdelaatikon olivat avanneet jo 24tkm:ssä. Oli muuten harvinaisen uneton yö, kun korjaamosta arvioitiin kolmea nollaa ja ykköstä isompaa numeroa eteen, kun veikkauksia hinnasta kyselin.
Soitto korjaamosta oli vielä parempi:
Minä: "Moro, olehyvä ja pilaa mun päivä."
Korjaamo: " Joo tässä on tosiaan käynyt aika huonosti, kannattaa miettiä korjataanko, rahaa nyt menee paljon jokatapauksessa."
Minä: " Ei v&ttu! , mikä siinä on??"
Korjaamo: "Bäähää! Siirtäjän haarukka jousi poikki....150 eeroa töineen!"
Minä: "*niealaus* ......haista sä äijä juma......mä tulen sinne ja"
Ex hippi!
Mulla kävi samalla lailla mun R6:sessa...Tosin osa tais maksaa sen pari euroa ja kaveri laitto sen jossain tunnissa siihen. Eli jopas tuli sulla kalliiks(Legolas @ Joulu. 16 2004,11:11) kirjoitti
![]()
Vaihteistoviosta en tiedä mitään, mutta kytkimiä on korjailtu 2004 malleista. On onneksi takuukorjaus.
Kytkinvika ilmenee niin, että se ei irroita heti vaan viiveellä. Korjaantuu, kun kytkin avataan ja levyt putsataan.
KTM950SE
juu, mutta mämmikoura ei itse kyllä sormiaan vaihdelaatikkoon tunge, edes tähystysleikkaukseen(Ville12r @ Tammi. 26 2005,17:59) kirjoitti
![]()
Ex hippi!
Yhdellä tutulla oli -98 R1,josta hajos siirtäjä..Meni takuuseen vielä takuuajankin jälkeen.Jostain luin,että -00 on tehty muutoksia vaihteistoon,eikä pitäis hajoilla enää.
Jos R1 ei olisi Hyvä Pyörä, niin mikähän sitten olisi?(fireblade 900 @ Joulu. 10 2004,09:57) kirjoitti
![]()
![]()
* Arctic Ranger *
28 tonnia ajettu -01, vaihteetKIN toimii kuin junan vessa.