Dixi et animam levavi
Jep, pemulta se näyttää eli pirun ruma...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Ei paha!
Baijerissa taitaa tuulla perän muotoilussa uudet tuulet![]()
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Ja sultahan ei mitään ole kysytty.(Bluesman @ Tammi. 12 2005,13:25) kirjoitti
![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Vähän erikoinenhan tuo on mutta sehän se on pääasia ettei mennä ihan valtavirrassa... Tuo peräosasto on kyllä silti aika paha paviaani...Mut mut, annan nroksi. 8 ... Vaikkei multa kukaan kysynykkään.
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Mun silmääni sopi tämän laukkusarja paremmin kuin K1200S:n.
Maku asiahan se tosin on, kuten toi persuskin.
Mun pankkitililleni vois jo nyt etukäteen kaikki halukkaat ruveta tekemään panoja.![]()
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Tuohon keulaan alkaa jo tottua ja itse asiassa se on ihan sympaattinen. Itse asiassa pidän noista lampuista. Perän ilmeeseen on jo tottunut taas KS:n kautta.
Tuossa kaksivärisessä versiossa tuo tumma yläosa kyllä vähän lieventää tuota keulan erikoisuutta:
![]()
Dixi et animam levavi
Nyt uutta RT voi käydä katselemassa myös luonnossa, ainakin Tampereella oli jo näytteillä. "Luonnossa" ehkä hiukan sirompi kuin kuvissa. Muuten pyörä oli kuin kevyt-LT kaikilla zübehöreillä.
Noita kuvia olen nyt katsellut jo muutamia viikkoja, mutta yhä edelleen ja joka kerta päätynyt samaan positiiviseen ajatukseen ; rahat säästyy kun ei ole mitään houkutusta vaihtaa vanhaa R1100RS uuteen.
Tekniikka varmaan tuo jotain uutta, mutta tuo muotoilu on ....![]()
Ehkä ohi aiheen, mutta jos nuo on jo näytillä, oliko niille hintaa ilmoitettu?
Saksassa maksaa 1200 ST 12500 € ja RT 15100 € eli heittää suomessa varmasti yli 20 000 €.
Kumminkin
Jotenkin tuo keulan ilme muistuttaa Ducatin Multsistradaa, tosin onhan tuo massiivisempi.
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Heinolla oli RT hintaa 21 tuhatta ja risat. Esittely pyörässä näytti olevan kiinni melkoinen määrä lisävarustelistalta löytyvää osaa.
Onko koe-istumis-raporttia luvassa tänne?
Kai nyt sentään messuilla joku pyllyili ST:n ja RT:n.
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Mahdollisesti ruminta, mitä olen koskaan nähnyt. Jopa rumempi kuin Ducati 999 ja Multistrada.
![]()
Pers'silmälläkö sä niitä katsoit?(Ytsför @ Helmi. 07 2005,15:41) kirjoitti
Mä haluaisin tietää miltä se persuusten alla tuntuu, enkä miltä se sillä näkyy...![]()
![]()
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Koeistuin tuota ST:tä, ja semmoinen pystyskootterivaikutelman se antoi. Tuli mieleen aikoinaan koeajot R1150RS:n kanssa. Tämä Bemun uudistus into on kyllä tervetullut varsinkin moottoripuolella, mutta tuo muotoilu ei ainakaan vielä iske silmään positiivisessa mielessä.
Istuttavahan se oli, kun Bemukauppiaat kaikki yhteenääneen ovat sanoneet että uutta R1100S:ää en saa ja niitä ei tänävuonna enää tuoda Suomeen, ja tuskin on enää mallistossakaan ensivuonna. Tuotanto tehtaalla kohdistetaan pääasiassa uusiin K1200x sekä R1200x malleihin, ja kun vanha R1100S on tuotannossa seuraavaksi joskus kesällä, niin Suomeen ei niistä saada yhtään :-(
Sitten fiksuimmat väittivät, että R1200ST korvaa tuon vanhan R1100S:n, niin en voinut muuta kuin nauraa. ST:tä ja S:ää ei voi edes verrata ajoasennoiltakaan toisiinsa, niin erillaisia ovat.
Soitin kuiteskin kaikki Bemukauppiaat läpi, mutta uutta R1100S:ää ei vaan ole jäänyt näppylään kellekkään, samoin kuin BMW Finlandillekkaan, sniif :-(
Ei auta kuin siis modifioida mieleisekseen tämä 00 mallinen S:ssä, eli tilata chippiä, putkistoa, maalata ja buunata. Onkos kenelläkään tiedossa sopivaa pajaa tiedossa, jossa voisi suorittaa lasikuulapuhallusta vanteille, ja maalauttaa ne sekä osa katteista?
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
ST korvaa RS:n. Istahdin ST:n päälle sen verran, että huomasin plexin jäävän niin alas jottei sillä voi ajaa avopadalla kovin pitkiä pätkiä kun kaikki tulee alta lipan. RT on ihan mahdoton mutta kun kesällä esitellään K 1200 R niin pitää olla paikalla ja katsastaa se saisiko siitä avotourerin vai joutuuko odottamaan vielä R 1200 R:n esittelyn. Brevan hyllytin vaihtoehdoista koska on yksinkertaisesti kallis Bemareihin verrattuna.
ST:n ulkomuoto on tietty makuasia mutta päätin olla ottamatta siihen kantaa. Eihän sitä tiedä vaikka olisi muotoilullaan uuden trendin pioneeri...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Kuulin myös monelta BMW standin henkilöltä että R 1200 ST korvaa sekä RS ja S mallit ja "S" ei tule olemaan enää valmistusohjelmassa.
Huhuina kuulin myös että BMW tekee tuotantolinjoilaaan tilaa enemmän myyville GS ja RT malleille sekä uusille K 1200 S/R malleille. Myös boxeri cruiseri tulee katoamaan Montauk mallin kanssa.
Kumminkin
Ei mikään ihme jos Cruiserit katoaa ja tuskin niitä kovin moni jää kaipaamaankaan. S-mallin ystäviä on jo enemmän mutta veikkaisin, jotta S:n poistuessa valikoimasta ST-malliin tulee saamaan kaikkea kivaa jotta sportti-boxerin ystävät olisivat tyytyväisiä.
Ja jos ei saa niin tehdään...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
No johan on kumma, jos "S":n haluaa, niin pitää se itse rakentaa(r1150r @ Helmi. 08 2005,14:18) kirjoitti
Meinaan vaan, että Bokseri vaihtoehto "sporttisesta" Beemeristä pitäisi löytyä jo valmiina. Kyllähän se K1200S olisi kiinnostava, mutta sekin muistuttaa jo tarpeeksi noita japanilaisia tusinamopoja, joita pilvinpimen ryntäilee teillä. Pitäiskö vaihtaa Ducatiin? Siinä olis ainakin asennetta, mutta siinäkin on se ketjuveto
Kyselin tuossa aikaisemmassa pajaa joka suorittaisi lasikuulapuhallusta & maalausta vanteille ja pelkkää maalausta osalle katteista, niin onkohan niitä "hyviä" PK -seudulla? Itseasiassa sain jo selville värikooditkin Glasurit -maaleille, joilla ajattelin S:äni osia maalauttaa, mutta mistäs tämmöistä löytää? Siis ystävällistä ja myönteistä pajaa ja maalimyyjää?
Hohhoijaa, tulis jo kesä ja kärpäsiä![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Mitenkäs jos vaihtaisit Motoguzziin?(toma @ Helmi. 09 2005,19:39) kirjoitti
On se nyt yhtä "urheilullinen" kuin Bemarikin![]()
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Heti kun MGS-01 "Corsa" tulee myyntiin katuversiona ja toisenvärisenä kuin punainen(Ekku @ Helmi. 09 2005,21:13) kirjoitti
![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Jos R 1200 S ei tule niin tämä taisi olla vaan jonkun kuvankäsittelyharjoittelua. Ikävä tulee.
http://forum.wijhenke.net/viewtopic.php?t=218
Kumminkin
Tuohan olisi (ollut?) lähes hieno, Bemariksi.(flakpanzer @ Helmi. 11 2005,11:14) kirjoitti
Lisäksi kerrotaan että K 1200 RS:llä on menossa viimeinen kevät ja tuotantolinjaa ollaan jo muuttamassa K 1200 S/R ja uusiin boxeri malleihin. Myös 1200 GT vaihtuu syksyllä(flakpanzer @ Helmi. 08 2005,11:37) kirjoitti
K 1200 S matkamaisempaan versioon.
Kumminkin
No niin, tuli se hyvin palvellut 1100 S vaihdettua 1200 ST:hen joka on luonnossa ja oikean värisenä kyllä huomattavan paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Sopivasti valtavirrasta poikkeavaa persoonallisuutta.
Huhtikuussa sitten.......
Kumminkin
Hä! Joko niitä jo huhtikuussa toimitetaan? Kovi on nopeaa toimintaa, jos näin on. Koskas sitä alettiin virallisesti myymään?
Dixi et animam levavi
Virallisesti ST julkaistiin viime viikonloppuna mutta maahantuojalla on jo pari kappaletta ja lisäksi tehdas on pystyy toimittamaan ainakin tässä vaiheessa vielä aika nopeasti.
Tällainen hopeanvärinen on näytillä esim. Tampereella RM Heinon näyteikkunassa.
Kumminkin