Mulla on nyt ollut työnalla kawa ER-5:sen venttiiliensäätö, ongelma on, että venttiilien päällä oleva kansi ei mahdu rungon välistä pois! Miten sen saa taiteiltua pois? Ja kyllä kääntelin ja otin kaikki mitä tajusin edestä pois ja ei siltikään. Kansi ottaa kiinni runkoputkiin.
Hakua yritin käyttää eikä se mitään löytänyt.
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Moro!
Mulla oli KLE:ssä (sama kone, eri runko) samanlainen ongelma, mutta aikani mietittyäni otin kaasuvaijerit pois ja kansi mahtui lähtemään taaksepäin. En tiedä auttaako sinun tapauksessa. Koeta pärjäillä![]()
BMW F800GS -11
Otin kaasuveijerit pois, mutta kun kansi jumittaa runkoputkien/nokka-akseleiden pesien välille. Olisin todella kiitollinen jos joku auttaa mut tästä pinteestä.![]()
"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Kamoon hei, eikö ole helpompi ottaa koko kone pois, tai laskea sitä alaspäin(manaaja @ Tammi. 10 2005,21:27) kirjoitti
Runkoputkia ei kannata sahata poikki![]()
Ahtas se onpi kyllä. Pari vuotta sitten tein saman homman, ja aikansa otti, ennenkuin kopan sai pois. Vaan kun en enää muista miten se sieltä lähti.![]()
Muistaakseni kuitenkin sivulle se sieltä lipsahti, (oiskohan ollut vasemmalle...) Ei muuta kuin roimasti kärsivällisyyttä vaan ja vie varmuuden vuoksi kaikki raskaat työkalut(leka, kanki, sorkkarauta) pois tallista ennen hermojen menetystä.![]()
Just ku meinasin ehdottaa 10 kg hienosäätö-lekaa(Kujo @ Tammi. 10 2005,22:04) kirjoitti
![]()
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
FLHRCI -02
Lähtihän se sieltä, piti nokkaketjun"suoja" ottaa pois välistä ennen kuin tuli pois... Toinen ongelma on sitten kohta takaisinlaitto... Mut se on sen ajan ongelma.
Miksi niin pirun ahdas, puolikin senttiä oikeassa paikassa ja saisi ilman ongelmitta pois... Tätä ei pieni ihminen ymmärrä...
Siihen varmaan auttaa se LEKA(manaaja @ Tammi. 10 2005,22:37) kirjoitti
![]()
![]()