Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Millaisia kokemuksia on keltaisesta visiiristä? Talven pimeyden keskellä pohdiskelin mitenkähän sellainen toimii, jos vaikka keväällä hankkisi.

Hintakin hieman mietityttää, on mielestäni aika arvokasta tavaraa http://www.arai.brandt.fi/varaosat.php?luokka=1&id=15

Kannattaako tilailla ulkomailta, saako halvemmalla?
    Itse ajoin viime kauden keltaisella joka kelillä. Hyvin ainakin Shoein pinlockina toimi. Araista en osaa sanoa.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Ei ole moitittavaa keltaisesta huurtumattomasta visiiristä...
    ja on postiivista katsoa kun vesikeillä näyttä samalta kun aurinko paistaisi....
    Reissut mielessä........
    Mulla on Araissa keltainen visiiri ja hyvin toimi viime kesänä, kalvon kanssa. Syksyllä alkoi tulla vähän ikävä kirkasta, mutta en saanut aikaiseksi vaihtaa ja selvisin ilman suuria vaikeuksia. Kunhan pidin visiirin puhtaana. Kirkkaalla kelillä kyl tartte arskoja.
    Mitenkäs pimeällä?
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

- Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
    Lainaa (Seven @ Tammi. 21 2005,10:36) kirjoitti
    Mitenkäs pimeällä?
    Pimeällähän mennään muutenki vaiston varassa ja korva kuulolta...

Ei vaan totta puhuen miten lie on?! Kertokoon ken tietää.
    Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
    Keltaisesta en tiedä, mutta oranssi alkoi olla syksyllä niin vaarallinen, että, joskus oli pakko ajella hiljaa kotio visiiri auki.Itse hommaan vastaisuudessa vain kirkkaita visiireitä.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa (Seven @ Tammi. 21 2005,10:36) kirjoitti
    Mitenkäs pimeällä?
    Nii... tuolla syksyllä tarkoitin pimeää aikaa. Ei näe keltuaisella hyvin pimeässä.
  9.  
    Onhan nuo väri visiirit hiukan epä käytännännöllisiä pimeällä, mutta antavat hyvän säväyksen aina kypärään... Keltanen vaan korostaa sit taas aurinkoa ja uskoakseni silloin on aurinko lasien paikka... Itse ostin just hopean ja shoei:sta tuli magee
    kalliita? Mut elämä on...
    Eilen meni 100 euroa kurkusta alas illan aikana eikä ollut yhtään kallista

Joten suosittelen sitä visiiriä sulle hinnasta huolimatta..