Taas tuli mieleen että pitäisi varmaan vihdoin viimein laittaa Tankslapper eli suojakalvo tilaukseen mutta onko jollain tietoa onko se tullut jo jollekin Suomalaiselle jälleenmyyjälle valikoimaan?
Eikös tämä olisi hyvä saada myös Shopin valikoimaan *
Jotenkin vaan nimittäin jännittää nuo isonmeren takaiset nettifirmat, eli jos vievät vaan rahat, mutta tavarat jäävät matkalle.
Entä onko kellään tiedossa myykö noita jokin EU maan firma, jos vaikka samalla tilaisi jotain muutakin?
ja jos joku ei tiedä niin tässä on linkki tuonne Tankslapper sivuille LINKKI
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Tilaat sieltä jenkkilästä vaan. Tulee ihan luotettavasti perille. Mulle tuli 2 päivässä lentokonerahtina. Älä ressaa eläkä jännitä.
Edit: Hyvä vinkki. Kannattaa maksaa Visa Electronilla kaikki ostokset nettikauppoihin, jos jännittää tilin tyhjentyminen. Ite laitan yleensä Visa Electron tilille vain tilaukseen vaadittavan summan ja teen tilauksen.
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
Ihan hyvä vinkki tuo Visa Electron, vaikka en sellaista itse omistakaan.(temppa @ Tammi. 08 2005,21:50) kirjoitti
Kyllä kai se sitten vaan pitää uskaltaa tilata
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
En omistanut minäkään ennen. Hain sen Sampo-pankista ihan vaan noita nettiostoksia varten. Mulle ainakin oli ihan maksuton operaatio. Kuulin sellaisen huhun, että Sammon Visa Electron on ainoa Electron-kortti, jolla voi maksaa nettikaupoissa. Tiedä sitten, onko perää?(-C9B5R4- @ Tammi. 08 2005,22:06) kirjoitti
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
Fiksun tuntuinen tuote. Koetetaan saada tuo shoppiin. Itse en kuitenkaan pelkäisi tilata jenkkilästäkään. Kummiskin aika halpa tavara ja riskittömän oloinen hommeli.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Halpa korvike mustiin pyöriin on Bilteman liimaton tummennuskalvo. Kestävyydestä en osaa mitään (vielä) sanoa, mutta 3:n metrin rulla hintaan 4,95 ei oo paha. Laitoin kokeilun vuoksi katteisiin pariin kulumisherkkään kohtaan, kun sattui kalvoa valmiiksi olemaan.
No, ei se tankissa varmasti kuitenkaan niin hyvä oo kuin tankslapper (joka on tosi hyvä).
Ei tietoa slapperista, mutta tuosta kortin käytöstä vaan. Jos maksaa visalla, eikä tavaraa tule, tarvitsee vain tehdä ilmoitus luottokuntaan ettei ole saanut tuotetta. Ne palauttaa rahat ja oikealta syypäältä rahojen tappelu jää niiden hommaksi. Olen kokeillut (ei kylläkään pyörän osien kanssa, mutta sillä ei tämän asian kannalta kai ole merkitystä).
Jees
Ilmoitus vain, jos tuollaisia saadaan myyntiin. Ja käyttökokemuksia...
Desmo Jugend
Täällä vähän kokemuksia tuotteesta, varsinaista käyttöraporttia moisesta muovinpalasesta tuskin kannattaa kirjoittaa. Ei se pyörä ainakaan lujempaa kulkenut asennuksen jälkeen(verner @ Tammi. 10 2005,13:51) kirjoitti
.
Ja tyhmempäänkin (paljon tyhmempään) olen moottoripyöräilyssä rahaani syytänyt eli kyllä tuo hintansa veroinen tuote omasta mielestäni on.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
On perää, jos ei ole Solo -tunnuksia. Itselläni on Nordean Visa Electron. Suoraan tällä ei pysty maksamaan netissä, vaan ensiksi täytyy käydä Solo:sta ruksimassa kohta, jossa sallitaan netissä tehdä ostoksia. Tämän jälkeen homma onnistuu jatkossa aina. Luulisin tuon onnistuvan jollain paperin täyttämisellä, tiedä sitte.(temppa @ Tammi. 08 2005,22:22) kirjoitti
Kawasaki ZX-10R 2008.
Onko näiden saatavuudesta jo tarkempaa tietoa? Mistään jenkkejä lähempää...
Desmo Jugend
Tuosta luottokortin turvasta tilatessa; kannattaa selvittaa mika se on tarkkaan se aika jona valitus on tehtava, ja missa ajassa jenkkilainen lupaa toimituksen, koska ainakin jossain kortissa aika on 60vrk, ja jos tavarat laitetaan normaalipostina, eika pikana, voi hyvinkin kestaa tuota kauemmin.
Ja kylla, edelleen olen sita mielta etta kortilla tilaaminen on helppoa ja turvallista.
Heittää erroria, kun yrittää tuota tilaamista, jotta olisi nähnyt mihinkä malleihin on saatavilla. Luulen kuitenkin ettei meikäläisen tulevaan BMW K1200S:ssään löydy tuota leikattuna ainakaan vähään aikaan.
Samaan tapaanhan kiinnitetään mainosteippaukset ja himmennykset ikkunoihin. Jos jostain saisi tuota muovia, niin voisi itse koittaa leikkailla. Jos huolellisesti saksii, niin kai siitä ihan siistin saa, jos tekisi vaikka ensin jonkun sabluunan. Ainakin on saatavilla laseihin sellaista kirkasta turvakalvoa. Ongelma on, että tuon pitäisi olla joustavaa, kirkasta ja myötäillä tankin muotoja, mitä nuo tavalliset kalvot ei ilmeisesti tee. Täytyy varmaan kysellä jostain autoteippauspuljusta.
Dixi et animam levavi
Kyselin sähköpostilla 3M:ltä löytyykö sopivaa kirkasta kalvoa, joka muotoutuisi moottoripyörän tankkiin, eikä näkyisi. Kerroin myös, että tarkoitus olisi suojata uuden pyörän tankki ajoasun hankaamiselta.
Tässä vastaus:
Tervehdys,
Teippiä jota kyselet on saatavilla jälleenmyyjältämme Taperoll Oy Neljäslinja 24 Puh: 7262828
...
Siispä sieltä kyselemään, jos haluaa itse askarrella, tai ei valmiista ole!![]()
Dixi et animam levavi
Jos hommaat kyseistä tuotetta ja asennatkin sen niin hintaa ja kommentteja odotellaan, kiitos!
Control is nothing without power...
Juuri äsken tilasin Tankslapperin suojat. Hintaa tuli 17.70 euroa. Ilmoittelen milloin ne tipahtavat postiluukusta.
Big guys need big bikes
Uusi mopo tulee vasta huhtikuussa. Pitää vähän odotella, ellei joku ehdi testata ensin. Hintaa voisi tietysti kysellä. Tuolla Tank Slapperin sivuillahan on tuo 3M logo, joten eiköhän sitä samaa kamaa saa leikkaamattomanakin. Eihän nuo kauheasti maksa, mutta jos ei ole oikeaa mallia valmiina, niin täytynee itse viritellä.(Jonttura @ Tammi. 23 2005,18:39) kirjoitti
Dixi et animam levavi
Tankslapperin sivulta saa kahta erilaista tavaraa, sivulla 3M-kalvona myytävä on paksumpaa ja kestävämpää ja lisäksi siinä on liima. Varsinaisessa Tanksalpperissa ei ole liimaa lainkaan. Mutta mistäpä sen tietää, vaikka sekin sieltä 3M:ltä tulisi...
Ei kyllä viitsisi alkaa liimailemaan tankkiin mitään jos kerran ilmankin kalvo pysyy paikoillaan. Toivotaan että joku alkaisi tuomaan maahan noita. Toisaalta pieni vaivahan nuo on tilata itsekin ja todennäköisesti halvemmalla saa kuin jonkun maahantuomana...(Ytsför @ Tammi. 23 2005,22:33) kirjoitti
En tiedä mutta erroria pukkaa kun yrittää noita kalvoja tilat.Missähän mahtaa tulla tehtyä virhe??.Jos kerta tilaus menee oikein niin luulis sieltä tulevan jonkinmoinen tilausvahvistus tms.
![]()
"oikeassa momentissa"
no ni pantiin asiaa virelle pian noita voi saada suomestakin.Asiaa selvitellään.
"oikeassa momentissa"
Äskettäin tilasin tuolta ja mulla ainakin onnistui ilman ongelmia. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja "elektroninen kuitti".(triangel @ Tammi. 24 2005,15:18) kirjoitti
Tuliko tuo kuitti sähköpostiin mitenkin pian???
"oikeassa momentissa"
Mun tapauksessa kuitti tuli suht heti, ja lisäksi tulee ilmoitus kun tilaus on käsitelty ja postitettu.
Edit: laitoin tilauksen 13.1 ja kalvot olivat postilaatikossa muistaakseni 27.1.
1000
Älkää nyt hyvät ihmiset sentään hommatko noita jonnekin Allsprightille hirveään ylihintaan myyntiin... Maksaa suomilisän kanssa ainakin 70 €...(triangel @ Tammi. 24 2005,15:56) kirjoitti
Ihan suoraan vaan paatte tilaten jenkkilästä, niin hinta säilyy sopivampana.
Mistä ne ameriikassa tietää hintaa nostaa ja miksi ,vaikka suomessa joku myisi kuinka ylihintaan.Ja ketä se estää tilaamasta ameriikasta edelleen(Jyri @ Tammi. 25 2005,10:36) kirjoitti
![]()
"oikeassa momentissa"
Yleensä pajat suomessa tekevät jenkkikaupan kanssa jälleenmyyntisopimuksen suomeen koskien heidän tuotteitaan. Jos yrität ostaa suoraan, silloin he ohjaavat kohteliaasti kääntymään suomen maahantuojan puoleen.(triangel @ Tammi. 25 2005,11:36) kirjoitti
Vrt. MRA:n tuulilasit. Onko joku katsellut hintoja saksasta versus Suomi.
Eikö mra:n pleksejä voi sitten tilata mukamas saksasta??
"oikeassa momentissa"