Thanks J@ck, mutta asia selvisi tosi hyvin Järvenpään Autovaraosa liikkeessä. Sekoittivat mulle aerosolipulloon sopivan värin. Maalaus & lakkaus käynnissä...(J@ck @ Tammi. 11 2005,16:14) kirjoitti
![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Tietäiskö joku mistä löytää ei alkuperäisen pleksin BMW K1100LT pyörään. Suomessa alkuperäinen noin 270 euroa
Wudolta, Wundelichilta ja aerowlowscreen sivuilta en ainakaan löytänyt.
Onko joku tilannut tällaiseta paikasta tavaraa ?
http://www.motorworks.co.uk
Sieltä löytyisi K1100LT plexi 72 punnalla
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Tuota noin.. En kamalasti noista maalaushommista tiedä, mutta muovin maalaaminen ei taida onnistua ihan tuosta vaan. Tarttis alle sellasen tartuntaprimerin ja maaliinkin pitäs tietääkseni sekottaa jotain joustavuutta lisäävää komponenttia.(hlpvu8 @ Tammi. 26 2005,20:01) kirjoitti
Kyllähän se maali siihen kuivuu, mutta ei taida kestävyys olla ihan toivottu. Suosittelisin automaalaamoa, ei tuollaisten kansien maalaaminen kustantanu kuin jotain 50,- Paikka tosin oli tuttu..
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Kyselin maalaamoista hinta-arvioita kansien ja korokepalojen maalaamisesta. Pitkälti toistasataa pyysivät kaikki, joten tein homman itse. Kesällä sit nähdään miten kestää...
![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Mites AT-plexi Kiuruvedellä...(Prätkis @ Tammi. 27 2005,17:25) kirjoitti
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Kun pyörää ei ole tallissa niin en keksinyt muuta puuhaa kuin ajopuvun muuttamisen helle vaatteeksi. Viime suvena ostettu uusi puku oli penteleen kuumma viimekesän molempina hellepäivinä niin päätin tehdä vanhemmasta ajokamppeesta helle version. Ylimääräiset vuoret pois. Vetoketjuilla tuulletusluukkuja etupuolelle. Lisäsin olka- ja kyynärtoppauksiin toisen kerroksen. Nyt kun puku muuten oheni niin pitäisi lainata anopilta ompelukone ja saada kavennettua kaikkai lepattavia osia ja ehkä muutama tarranauha hihaan ja lahkeeseen. Kaikeen hittoon sitä pyörän puutteessa ryhtyykin.![]()
No niin,
K1100LT:ta on kiillotettu moneen kertaan autoglymilla.
Pakoputkikin on kiilottettu kirkkaaksi (aiemmin "kullanvärinen")
Kardaani, keskiseisonta tuki, sivuseisontatuki ja muutama muu pikku osa on maalattu uudestaan mustaksi. Lisäksi on paikkailtu kivenhakkaumia jne.
Muutamia ruosteisia pultteja on vaihdettu uusiin mustiin pultteihin.
Takarengaaksi on vaihdettu Metzelerin ME880 140/80 17" rengas.
Samalla tuli vaihdettua takajarrupalat.
Motoworksilta(Englannista) tuli tilattua uusi plexi pyörään (en ole vielä saanut sitä).
3.25" korkeampi kuin alkuperäinen plexi.
Plexin hinta 72£ ja toim.kulut n.45£(järjetöntä) yhteensä 117£ on n.170 euroa. Alkuperäinen plexi ois maksanu Suomessa 250 euroa.
http://www.motorworks.co.uk
Lisäksi tilasin sieltä "vakion nopeuden säätimen" 34£.
(ohjaustangon päähän "kiristin", joka pitää kaasukahvan paikallaan)
Kun saan plexin ja vakionop.säätimen, niin pyörä alkaa olla *täydellisessä kunnossa.
PS. Mistähän sitä saisi Carnaubavahaa, jotta pyörä kiiltäisi oikein kunnolla?!?
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Tuosta Motorworks'in plexistä tuli mieleeni - onko noista kokemusta. Itsellänikin kävi mielessä tuo tilaaminen. Motorworksin versio on 9 cm alkuperäistä pidempi ja saattaisi olla meikäläiselle (183cm) ehkä passeli. Samassa läjässä meinasin tilata tuon "Torque Upgrade"-konversion, joka perustuu R1100GS:n imuputkien vaihtoon noiden RS/RT-mallien putkien tilalle. Tuolla pitäisi saaman vääntöä hieman hengettömälle keskialueelle ilmeisesti sitten huipputehojen kustannuksella (minua tuo ei haittaa kun en noita niin kaipaa)... Onko joku muu kokeillut 1100-kuutioisessa RT:ssä tai RS:ssä tuota ?
<p>2002-2014</p>