Terve,
allekirjoittanut kaipaa hieman ohjeistusta Daytonan vuosimallien erojen osalta. Olen hakenut putkea mm. Acrapovic:lta ja acra mukaanlukien ilmoittaa sopivuustaulukossa jotenkin 01 ja 97-00.
Ja nyt se varsinainen kysymys on mitä eroa 01 ja 03-04 välillä on ts. sopiiko -01:een tarkoitettu slipari -03:een? *
kiitos ja anteeksi,
Mika
Muistaakseni noissa vanhemmissa ->'02 oli kaksipuolinen takahaarukka, paitsi CE mallissa. Myös moottori päivitettiin '02, se voi jotenkin vaikuttaa, tod.näk pakoröörin halk. on eri. Esim myös MIVV ja Two-Brothers ilmoittaa 97-01 ja 02-> erikseen, eli tosta voi jotain päätellä.
Kyllä sen varmaan sopimaan saa jos oikein haluaa, tai mikset osta suoraan sellaista joka varmalla sopii![]()
Onko sen muuten pakko olla akrapovikki???
Ducati Diavel Dark
Kysele Triumphin omaa racing-vaimentajaa. On varmaankin halvempi kuin esim. Akrapovic. Ja osuu varmasti kohdalleen, ei tarvi miettiä sopivuutta. Toi hiilikuitu vaimentaja nimittäin päästää ilmoilleen aika miehekästä mylvintää.Ja Triumph-huollossa säätävät myös ruiskun kohdalleen. Suosittelen!
No, ainakin sinnepäin..(Mr. Big @ Tammi. 07 2005,15:35) kirjoitti
![]()
Ducati Diavel Dark
No joo, mun pärrässä on puolella kaasulla 6000-8000rpm välillä aavistuksen laihalla. Sulamisvaaraa ei kuitenkaan ole. Voishan sitä käydä pikkutarkaks ja säädättää kohdalleen...selvää tiputusta kun ei käyrissä ollut ja ajossa en tuota huomaa. (penkissä ajettu extrana "puoli kaasu"-ajo normaalien huuatuksien lisäksi)(NewmanRS @ Tammi. 07 2005,15:40) kirjoitti
Joo, itsellenihän mä täs näköjään vakuuttelen.![]()
ei sen putken välttämättä acra tarvii olla. Juju on siinä että työn puolesta matkustan jenkkeihin paljon ja nykykurssilla kamat on siellä halpoja. Harva röörivalmistaja kuitenkaan tarjoaa rumppaan mitään. *
kiitos ja anteeksi:
Mika
Ainut 595/955 Daytona jossa on perinteinen, kaksipuoleinen takahaarukka on 02' NS.(NewmanRS @ Tammi. 07 2005,14:10) kirjoitti
02' muuttu kone ja sitämyötä pakokäyrätkin toisenlaiseks.
Kiitti,
sopivasti löysin myös Two Brothers racing sivut. Tekevät räväkän oloisia putkia ja euro kurssilla melko edukkaita. *
Ohessa linkki Two Bros.
Kiitos ja anteeksi,
Mika