Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
  2. #2
    No jos tehoja havittelet niin ei mikään!

    Quo scripsi, scripsi



    Nykyinen: Yamaha R1 2006
    Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
  3. #3
    viper ainakin rosmossa toimii ihan kivasti
    b-king -08
  4. #4
    No ei tehojen takia vaan ne äänet on pääasia
  5. #5
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    EU kieltää sliparit mahdollisesti jo ensivuonna.
  6. #6
    Lainaa (MotorArse @ Tammi. 07 2005,10:24) kirjoitti
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    EU kieltää sliparit mahdollisesti jo ensivuonna.
    Eikö ne muka ole jo nyt kiellettyjä
  7. #7
    Lainaa (MotorArse @ Tammi. 07 2005,10:24) kirjoitti
    EU kieltää sliparit mahdollisesti jo ensivuonna.
    Niin Esson baarissako tämän jo tietäjät tiesivät?
  8. #8
    Lainaa (MotorArse @ Tammi. 07 2005,10:24) kirjoitti
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    EU kieltää sliparit mahdollisesti jo ensivuonna.
    Laadukkaita on ainakin Akrapovic, Yoshimura ja Leo Vince näin muutamia mainitakseni.

    Race -slipareilla (suora putki läpi) tulee kaikilla about saman verran lisää tehoa, heppa-pari sinne tänne. Ja pyörästä/säätäjästä riippuen saa 5-10hp lisää. Samalla kandee tosiaankin säätää (kaasaripeliin suutinsarja ja ruiskun säätöön tai erillinen ohjainboxi), jos siitä haluaa jotain hyötyä irti. Yleensä teho-/vääntökäyrän saa menemään koko alueella alkuperäisen yläpuolella kunhan säädöt menee kohdalleen. Ja herkkyys/ajettavuus osakaasulla paranee huomattavasti.

    Ainahan Race-sliparit on ollu katukäytössä kiellettyjä, ja kaikilla sellainen kuitenkin on. Vaikka kieltäis niin mikään ei siinä mielessä muutu. Street-legal sliparista ei ole juurikaan mitään hyötyä, kun rakenne on kammiovaimennin vs. race-sliparin absorbio-tyyppinen.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Juu,

    Kannattaa ostaa sellainen race-slipari, mikä on hiljaisemmasta päästä, koska ne kaikki ovat äänekkäitä. Pyörästä päätellen ajo on kuitenkin matkaa ja nautiskelua enemmän kuin kaahaamista, ja silloin se suht hiljainen kuitenkin mp:ltä kuulostava putki on ihanne.

    Leovince, Akrapovic, Laser, Arrow, Yoshimura... noi on kaikki laatumerkkejä.

    Vältä halpiksia, osta ennemmin "merkkislipari" vaikka edukkaammalla alukuorella, se on parempi kuin huono hiilikuitu. Eroja on lähinnä vaimennusaineen pysyvyydessä ja rakenteen laadussa.

    Hyvä vaihtoehto voisi olla myös uudenmallinen RACE/E-hyväksytyn sliparin yhdistelmä! Mm. Akra valmistaa mallia, mistä saa huilun irti ja sen jälkeen se on täysin race suoralla huilulla. Leovincillä on myös vastaava malli.
  10. #10
    Jos kyseessä on Bandit niin eiköhän katu-uskottavuuden huippu saavuteta Holeshotin sliparilla.
    Itselläni on micronin putki cebarissa jonka äänestä pidän vaikka tyhjäkäynti on aika äänekäs.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
  11. #11
    Itellä on tällainen tilauksessa Leo Vince 6949 *E-hyväksytty Slip-on. Hinta 459 e.

    Kuulemma Leo Vincellä olisi kaikki vaihtumassa E-hyväksytyiksi, tiedä sitten huhun todellisuutta *

    Nyt on slipari kotona, muttei paikallaan. Tuossa putkessa on myös toi db-killrin poistomahdollisuus, kannattaa melkein hommata Leo Vince tai vastaava putki missä on E-merkinnät, mutta saa muutettua race-malliseksi erittäin helposti.
    Eipä pitäisi poliisin puuttua asiaan silloin.



    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
  12. #12
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    Riippunee aika paljon hinta-laatusuhteen määritelmästä. Rombon saa Polosta reilulla satasella, eikä se mitenkään heikkolaatuinen ole. Äänetkin pienemmät kuin Micronissa. Itse koen hinta-laatusuhteen selvästi paremmaksi kuin 500-600e:n slipareissa. *
    Nyt tilasin omaan Suizaani Arrow:n reilulla 300e:lla täältä, koska se on mielenkiintoisemman näköinen kuin tavallinen ovaali, saati sitten pyöreä. Melko kohtuuhintainen sekin, yleisen hintatason huomioonottaen, ja e-merkillä.



  13. #13
    Lainaa (Ytsför @ Tammi. 07 2005,16:02) kirjoitti
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    Riippunee aika paljon hinta-laatusuhteen määritelmästä. Rombon saa Polosta reilulla satasella, eikä se mitenkään heikkolaatuinen ole. Äänetkin pienemmät kuin Micronissa. Itse koen hinta-laatusuhteen selvästi paremmaksi kuin 500-600e:n slipareissa. *
    Nyt tilasin omaan Suizaani Arrow:n reilulla 300e:lla täältä, koska se on mielenkiintoisemman näköinen kuin tavallinen ovaali, saati sitten pyöreä. Melko kohtuuhintainen sekin, yleisen hintatason huomioonottaen, ja e-merkillä.
    Kauankos tuo toimitus tuolta Red Racingilta kesti ja paljonko tuli toimituskuluja?

    Oli halpoja slipareita ja vielä e-hyväksyttyjä!!
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  14. #14
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 07 2005,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ytsför @ Tammi. 07 2005,16:02) kirjoitti
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    Riippunee aika paljon hinta-laatusuhteen määritelmästä. Rombon saa Polosta reilulla satasella, eikä se mitenkään heikkolaatuinen ole. Äänetkin pienemmät kuin Micronissa. Itse koen hinta-laatusuhteen selvästi paremmaksi kuin 500-600e:n slipareissa. *
    Nyt tilasin omaan Suizaani Arrow:n reilulla 300e:lla täältä, koska se on mielenkiintoisemman näköinen kuin tavallinen ovaali, saati sitten pyöreä. Melko kohtuuhintainen sekin, yleisen hintatason huomioonottaen, ja e-merkillä.
    Kauankos tuo toimitus tuolta Red Racingilta kesti ja paljonko tuli toimituskuluja?

    Oli halpoja slipareita ja vielä e-hyväksyttyjä!!
    En kyllä laittas e-hyväksyttyä.. Kyllä tänne ääntä mahtuu ja miksei samalla parantas vähän pyörän ominaisuuksia laittamalla race-sliparin?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Vaikka oonkin ihan lainkuuliainen, enkä mikään pomperi, niin täytyy kyllä kysyä, että miksi pitäisi ostaa e-hyväksytty slipari? Mitä uutta se tuo verrattuna siihen pönttöön, joka mopossa jo on?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Kannattaapi kysäistä jostain penkillisestä liikkeestä kokemuksia noista slipareista jos tehoja kaipaa. Mulle kävi niin että tilasin laserin hiilikuitupöntön ja vein säädettäväksi. No ei tullut kyllä heppaakaan lisää. Pyörän säätäjä sanoi että olisit kysynyt aikasemmin niin hän olis voinu kertoo sen heti. Että kovin ovat pyöräkohtaisia mikä toimii ja mikä ei. Onneksi laseri toi mun pyörään sen verran reippaasti vääntöä lisää että homma kannatti. Ja ne äänet.
    Jälleen suzukisti
  17. #17




    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  18. #18
    Lainaa (screwdriver @ Tammi. 07 2005,10:33) kirjoitti
    Lainaa (MotorArse @ Tammi. 07 2005,10:24) kirjoitti
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,21:28) kirjoitti
    Mikähän slipari olis hyvä hintalaatu suhteeltaan ? Kommentteja kaivataan.
    EU kieltää sliparit mahdollisesti jo ensivuonna.
    Eikö ne muka ole jo nyt kiellettyjä
    Eivät! Kaikki mistä ei sakoteta on sallittua;)
  19. #19
    Hinta-laatu suhteeltaan hyvä on devilin sb2,tyylikäs ja mökää lähtee..kokemusta on
    nykyises pyöräs akran pönttö.laadukas,kevyt ja muhkee saundi
    miinusta annettakoon helevetin suolasest hinnast!,niin ja hippasen hiljasemmist äänist * deviliin verrattuna....
    nuita devileitä muuten suapi motokeitaast,hinta jtn 4-500 ecun pakeil..ja niit saa myös hi-paippina lähes joka pyörään,kantsii käydä m.keitaan sivuil,löytyvi linkki jost pääsee näkeen millaselt näyttäs omas pyöräs!!
    akroi taas myydään lähes joka liikkees.



  20. #20
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Helmi. 24 2005,10:10) kirjoitti
    kantsii käydä m.keitaan sivuil,löytyvi linkki jost pääsee näkeen millaselt näyttäs omas pyöräs!!
    Emmää vaan löytäny mitään tommosta linkkiä * Johonki Devilin etusivulle (oliko lie ees oikea paikka?) pääsin, mutta siihenpä se matka sitten tyssäs. Kai ne oli jossain remontissa ne sivut ku siellä jotain maintenance juttua seliteltiin
    Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
  21. #21
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 07 2005,19:41) kirjoitti
    Vaikka oonkin ihan lainkuuliainen, enkä mikään pomperi, niin täytyy kyllä kysyä, että miksi pitäisi ostaa e-hyväksytty slipari? Mitä uutta se tuo verrattuna siihen pönttöön, joka mopossa jo on?
    Siis se e-merkki tulee sen irrotettavan db-killerin mukana, joka lähti irti välittömästi. Sen jälkeen se on tavallinen race-kannu, mutta kyljestä löytyy e-merkki, jos joku sellaista joskus vaatii.



    Eli vastauksena kysymykseen: db-killerin kanssa tuo vähän erilaista näköä ja rahan menoa, ilman killeriä em. lisäksi lisää ääntä ja ehkä vähän lisätehoakin * (selvinnee tiistaina).



  22. #22
    Lainaa (Ytsför @ Helmi. 24 2005,14:13) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 07 2005,19:41) kirjoitti
    Vaikka oonkin ihan lainkuuliainen, enkä mikään pomperi, niin täytyy kyllä kysyä, että miksi pitäisi ostaa e-hyväksytty slipari? Mitä uutta se tuo verrattuna siihen pönttöön, joka mopossa jo on?
    Siis se e-merkki tulee sen irrotettavan db-killerin mukana, joka lähti irti välittömästi. Sen jälkeen se on tavallinen race-kannu, mutta kyljestä löytyy e-merkki, jos joku sellaista joskus vaatii.



    Eli vastauksena kysymykseen: db-killerin kanssa tuo vähän erilaista näköä ja rahan menoa, ilman killeriä em. lisäksi lisää ääntä ja ehkä vähän lisätehoakin (selvinnee tiistaina).
    Minkälaista ääntä tuo Arrow mielestäsi pitää (ilman killeriä), kun ainakin Biken testissä kehuttiin ääntä matalaksi / muhkeaksi? Vaikka taitaa olla hieman moottorinkin koosta kiinni nuo äänet, kun yleensähän tonnisesta irtoaa matalammat saundit, kuin kusiaisesta.

    Itse en ole kuullut Arrow:in putkia, kuin kaverin -04 Millessä, jossa äänet olivat luokkaa räjähdys/tolkuton meteli...
  23. #23
    Kyllähän ne aika matalat ja muhkeat on, ainakin vakioon verrattuna . Ei ehkä ihan niin kuin kaverin tonnisessa Devilillä, mutta riittävät ainakin mulle. Vähän hankala, kun ei ole päässyt missään vertailemaan ja käyttänytkin vain sisätiloissa ovensuussa.
  24. #24
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 07 2005,17:04) kirjoitti
    Kauankos tuo toimitus tuolta Red Racingilta kesti ja paljonko tuli toimituskuluja?

    Oli halpoja slipareita ja vielä e-hyväksyttyjä!!
    Tilattiin kimpassa isompi satsi, niin en osaa ihan täsmällisesti noista toimituskuluista sanoa, mutta sieltä ne saitilta löytyvät. Muiden kamat tulivat nopeasti, vissiin n. viikossa, mutta Arrow tuli jälkitoimituksena (samaan hintaan) myöhemmin. Yhteensä sen kanssa kesti jotain 3-4 viikkoa. Onneksi on talvi, niin ei ollut kiirettä sen kanssa.
    Ja sivun hinnoista kannattaa huomata, että ne on ilman veroa, päälle tulee muistaakseni 20% VATtia. Tämäkin kyllä jossain siellä lukee.



  25. #25
    Lainaa (ketku @ Helmi. 24 2005,12:34) kirjoitti
    Emmää vaan löytäny mitään tommosta linkkiä * Johonki Devilin etusivulle (oliko lie ees oikea paikka?) pääsin, mutta siihenpä se matka sitten tyssäs. Kai ne oli jossain remontissa ne sivut ku siellä jotain maintenance juttua seliteltiin
    Näyttäs olevan jonkinmoinen "remontti"käynnis siellä sivuilla joo...ku siel (devil.fr ) näyttäs olevan vaan joku piirroshahmo jol piuhoi kätösis

    täytyypi tutkia asiaa tarkemmin....



  26. #26
    TÄMÄ on ihan kilpailukykyinen hinta/laatusuhteeltaan. On E-hyväksyntä ja tarvittaessa suora putki ilman ahdistavia kammioita.
    Huono tie, parempi mieli
  27. #27
    Lainaa (R@gdoll @ Helmi. 25 2005,20:01) kirjoitti
    TÄMÄ on ihan kilpailukykyinen hinta/laatusuhteeltaan. On E-hyväksyntä ja tarvittaessa suora putki ilman ahdistavia kammioita.
    Tollatteinen oli kaverin kuussatases cebaris..jumalaton mekkala ja vinkuna
  28. #28
    Omia havaintoja seuraavista putkista.
    Aikanaan GSX750F:ssä Laserin Prodor..jumalattoman kovaääninen mörinä.

    Honda CBR900RR:ssä Yoshimuran Race malli..korkeimmilla kierroksilla piti aikamoista ulinaa, komee oli saundi

    Nykyisessä CBR1000RR:ssä Akran malli..hiukan matalammat murinat
    => äänestä kuulee, että potkua on.
  29. #29
    Lainaa (PHVAARA @ Helmi. 28 2005,17:47) kirjoitti
    => äänestä kuulee, että potkua on.
    Ja karu totuus paljastuu dynossa...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (KMSwallower @ Maalis. 04 2005,09:37) kirjoitti
    Ja karu totuus paljastuu dynossa...
    Nimenomaan.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen