Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Heips.
    Olen tässä alustavasti katsellut itselleni uutta pyörää, koska vanha alkaa olemaan liian pieni (siis tehoiltaan). Silmissä on kiilunut lähinnä Kawa Z-750. Mutta nyt kun taivaalta tulee lunta ja räntää, niin koeajon voi unohtaa... Eli nyt tulee pari kiperää kysymystä.
    1.Onko hyvä ajaa pitkää matkaa? Eli onko minikatteesta mihinkään?
    2.Mahdolliset tyyppiviat?
    3.Mikä on hintataso varaosien/huollon suhteen?

Myös muita kokemuksia saa kertoa, niin myötä- kuin vastoinkäymisiä...

Vastaajille suurimmat kiitokset ja kevättä odotellessa
    Mulla ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa pyörästä. Ei se kyllä niin räväkkä oo mitä toivoin. Mulla ei osunu kohalleen mitään erikoisia pikkuvikoja, joillain tais syylari vähän vuotaa jostain ja sivupeilit oli löysällä yms.
    Ei se kate niin merkittävä ole, itte en o ainakaan huomannu että se mitenkään erikoisesti sitä tuulta ohjais mihinkään. Enemmän on varmaan hyötyä kypärällä ja takilla. Ittellä nahkatakki ja tollanen agv:n kypärä mikä on sieltä takaa vähän muotoiltu, niin 150 pystyy ajaa suht hyvin. Ei lepata mikään paikka eikä tuuli riepota muutenkaan. Joku kangastakki voi lepattaa häirittevästi.. Mutta ei sillä paljoa yli 120 kiinnosta ajaa. Parhaimmillaan kaupungissa ja mutkateillä, moottoritiellä en jaksaisi pitkää matkaa ajella menemään.
    Varaosista en osaa sanoa, eikä varmaan kukaan muukaan..eihän uuteen pyörään vielä tarvitte mitään ostella

---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    niinno juu.... ite olen huomannu jotta 134 km/h o mukavin nopeus ajaa ei revi tuuli sillon yhtään pottaa sinne ei tänne .....

noin motari nopeuksista kun praatataan......

Mukava lulla ja kyllä sillä 2 päällä ajelee, wiime suvena wiikon retkellä mamman kanssa n. 2600 km.....*sateessa*

jos hakemalla hakee wikoja niin takanakki tuppaa kulumaan ....
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    juu täällä iloinen crossipotalla ajaja hyvin pärjää kovemmissakin nopeuksissa vaikka tuntuu välillä että pää irtoaa
    kattoo nyt keväällä miltä tuntuu ajaa kun on toi maski muokattu, ei oo mullakaan mitään pahaa sanottavaa varma valinta
    Niin siis ei sillä "katteella" ole mitään viimaa ohjaavaa vaikutusta käytännössä eikä ilmeisesti hirveästi sillä lisäläpälläkään. Eka pyörä itellä eikä sitä katetta toistaiseksi ainakaan kaipaa. Kohtuullisia nopeuksia tuolla ajelee vaikka täältä Vladivostokiin kunhan ensin tottuu siihen ilmavirtaan :P Eipä tartte nojailla käsien varassa. Kypärällä on tosiaan aika suuri merkitys siinä ilmavirran ohjailussa, laita hyvä nii ei paina otsaa

Tyyppivikoja? Tuskinpa. Ehkä se 2004 maalipinta oli keskivertoa kehnompi monen mielestä. Parilla tyypillä on se syyläri ilmeisesti menny. Itellä ei vikoja oo ollu.

Hintatasosta ei hajuakaan, ei oo tarttenu mitään vaihtaa

Oma lehmä ojassa kun suosittelen lämpimästi, mutta ainakaan itse en ole pettynyt ja ehdottomasti toisenkin kesän tuolla päästelen.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Tuosta etumaskista sen verran että kyllä se ainakin itsellä toimii paremmin sillä kuin ilman. Pituutta on 187 ja aivan erilailla painaa viimaa pois kun ajaisi toisellä nakupyörällä jossa on edessä pelkkä pyöreä lamppu.
    Jossain motarinopeuksissa eron huomaa parhaiten. Ei se maskikaan auta kuin johonkin 140-150 nopeuksiin asti, mutta se on jo riittävästi.
    Itselläni sen lisäplexin vaikutus oli aika dramaattinen, ehdoton, jos pitkiä matkoja ajelee. Pituutta mulla 182 ja 160km/h on vielä ihan ok vauhti.
    Muutenhan pyöra on todella loistava, tehoja ei liikaa, mutta mielestäni riittävästi tuonkaltaiseen pyörään ja erittäin helppo ajettava.
    Don´t tread on me!
    Kyllä voi hyvällä omatunnolla suositella, hinta/laatu/teho/ulkonäkö-suhde kohdallaan.
    Ei muuta kuin messujen kautta kauppaan ja *
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Jos tyyppiviaksi lasketaan naarmuuntuva tankki, niin sitten sellainenkin on.

Itse ajattelin ensi kesänä heittää vähän pidemmän reissun zetalla, niin voisin samalla hommata tuollaisen pleksin, nii voi siitäkin sanoa sitten jotain. Näin Suomen nopeuksilla mulla kuitenkin on tuo alkup. riittänyt aina 150km/h asti. Varaosia ei oo juu tarvinut. Luulis kuitenkin, että ne on muitten japsi pyörien kanssa samaa luokkaa?
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Varaosa hinnat voi hakea suoraan sumekon sivuilta.
    Ja esim. Bikeworldin sivuilla on huoltohinnasto josta saa suuntaa huoltojen kustannuksista. Pikku zetaa ei hinnastossa muistaakseni ole, mutta Z 1000:n kanssa hinnat on samaa luokkaa.
  12.  
    Tekniikan Maailmassa 17/2004 oli artikkeli pelistä. Siinä koeajossa se oli Z 1000:n etulipalla ja sitä kokonaisuutta suositeltiin tyyliin
    (näin varhaisdementikkona muistelisin): "laukut kiinni ja kuukaudeksi Eurooppaan menoksi, mars!".

Jos olisin ostanut tuon Z 750:n, niin olisin ottanut sen ilman mitään kokeiluja Z 1000:n etulipalla, kun tuota mukavuutta maantiellä
    jonkin verran arvostan...