Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Minkälaisia tehoja on Vetureista irronnut ja minkälaisilla virityksillä (putkistot, sliparit yms. perusviritykset)?

    Omistajat kertokaahan kokemuksia.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  2. #2
    mul on veturissa (-03)toi bike worldin duunama paketti migin ylä putket ja dynojet neulasarja.omasta mielestäni ei se ole niinkään se tehon kasvu (muutama heppa) vaan se että kone toimii tasasesti koko kierros alueen *
    on noissa nyky moottoreissa noiden saaste määräysten vuoksi ärsyttävä kohta jossa kone ei toimi olleenkaan
    ja saahan vityksen jäkeen sitten oikeat prätkän äänet
    <p>Joopa Joo</p>
  3. #3
    Olin ajatellut tuollaisen uuden/uudehkon VTR:n hankkia(tai no....ostopäätös on jo tehty ).
    XX lähti vaihtoon ja veturin myötä tehot tippuu melkoisesti. Sen takia noista pikku virityksistä kyselin.

    Mitä tuossa surffailin, niin keskimäärin 108-110 hp (joissain enemmänkin)on takapyörältä saatu sliparien ja suuttimien vaihdolla. Aikas paljon löytyi käyriä sieltä täältä.

    Onko jollain tehtynä koneeseen jotain muuta?

    Myös muista käyttökokemuksista voi kertoa. Hyviä ja huonoja puolia??
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  4. #4
    Mulla oli -03 VTR ja devilin putkilla + dynojet irtosi 109,5 hepoa takarenkaalta.

    VTR on kaikinpuolin hyvä pyörä mutta ei kannata ostaa liian kovaäänisiä putkia, koska äänet alkaa käymään päähän parin kesän jälkeen * Hyvältä ne tien varresta kuulostaa mutta kuskilla tärisee pää vielä tunnin ajon jälkeenkin *

    Tuollanen putkiviritteinen VTR on aika hyvä suomen teille tehojen suhteen. Kulkee ihan kivasti mutta ei vielä tapa itteesä liian kovan vauhin takii. Blackbirdilläkin olen ajanut ja se tuntui kovin ilmeettömältä pyörältä ja todella raskaalta ajettavalta. Hyvä pyörä matka-ajoon mutta ite kun tykkää mennä mutkateitä kovaa niin siihen tuollanen VTR on paljon parempi valinta!
    zii ex ten aar
  5. #5
    Perusviritys setin jalkeen tehot on ollu tossa 110 hp tuntumassa, takapyoralta. Mita olen omastani ja parista muusta identtisesti viritetysta pyorasta kokemuksia saanut ja kavereiden lausuntoja vertaillut.

    Suuttimet, tai pelkat neulat, sliparit ylos/alas devil/yoshia.

    Suodattimia ei ole vaihdettu, tai jos on, niin heti on vaihdettu takaisin vakioon.

    Numeroinahan toi kuulostaa pienelta tehojen osalta, mut vaanto kayrat on ollu sit viiva suoria 100nm kohdalla, noin 3500rundista rajoittimeen asti. Helppo on ajella.

    Aanet on ihan makuasia, mut liikenneturvallisuus ainakin paranee, kun kavelijat/autoilijat kuulevat et pyora on tulossa!

    Sorry, kaikkia kirjaimia ei loydy nappaimistosta.
  6. #6
    Omaan veturiini annoin Siukolan Ekin tehä kansityöt ja säädöt ja lopputulos oli aikasta kiva. Vakiona takaselta 98 ja kansityöt+yläkannut+säädöt 118 takaselta eli tehoa lisää tuollaset 20hv.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  7. #7
    Lainaa (seppomies @ Tammi. 15 2005,11:34) kirjoitti
    Omaan veturiini annoin Siukolan Ekin tehä kansityöt ja säädöt ja lopputulos oli aikasta kiva. Vakiona takaselta 98 ja kansityöt+yläkannut+säädöt 118 takaselta eli tehoa lisää tuollaset 20hv.
    kuinka paljon kyseinen operaatio tuli maksamaan ?
    Ja kuinka kauan mopo oli pajalla??
  8. #8
    Lainaa (Heka @ Tammi. 15 2005,18:06) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Tammi. 15 2005,11:34) kirjoitti
    Omaan veturiini annoin Siukolan Ekin tehä kansityöt ja säädöt ja lopputulos oli aikasta kiva. Vakiona takaselta 98 ja kansityöt+yläkannut+säädöt 118 takaselta eli tehoa lisää tuollaset 20hv.
    kuinka paljon kyseinen operaatio tuli maksamaan ?
    Ja kuinka kauan mopo oli pajalla??
    Sama kysymys oli mulla mielessä.....

    Niin ja jos jollakin on ylimääräisenä kuljeksimassa VTR:n slipareita tai muuta kivaa palikkaa kyseiseen pyörään kohtuuhinnalla, niin kannattaa tarjoilla. Saatan vaikka ostaa pois *
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  9. #9
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 15 2005,20:12) kirjoitti
    Lainaa (Heka @ Tammi. 15 2005,18:06) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Tammi. 15 2005,11:34) kirjoitti
    Omaan veturiini annoin Siukolan Ekin tehä kansityöt ja säädöt ja lopputulos oli aikasta kiva. Vakiona takaselta 98 ja kansityöt+yläkannut+säädöt 118 takaselta eli tehoa lisää tuollaset 20hv.
    kuinka paljon kyseinen operaatio tuli maksamaan ?
    Ja kuinka kauan mopo oli pajalla??
    Sama kysymys oli mulla mielessä.....

    Niin ja jos jollakin on ylimääräisenä kuljeksimassa VTR:n slipareita tai muuta kivaa palikkaa kyseiseen pyörään kohtuuhinnalla, niin kannattaa tarjoilla. Saatan vaikka ostaa pois *
    5000mk makso ja oiskos viikon ollu pajalla. Silloin oli kyllä hiljaista. Oiskohan ollu lokakuuta. Saattaapi olla "vähän" kiiruinen sälli vaan täl hetkellä. Voipi olla ettei noitten katuvehkeitten viilaaminen enää oikeen innosta. Kannattaa soitella ja kysellä. Kun ostin moisen vehkeen ni siinä oli paikalla kannut mallia suorat ja kovaääniset. Ihan hienot kyllä. Mekkalaa pitää ja varmasti tuovat kyllä tehoakin koskas ovat mallia "racet" saa ostaa pois halvalla (100e/pari). Käyn ottaas kuvat niistä kun kerkiään.

    Tässä linkki Siukolalle



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  10. #10
    Lainaa (seppomies @ Tammi. 17 2005,17:05) kirjoitti
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 15 2005,20:12) kirjoitti
    Lainaa (Heka @ Tammi. 15 2005,18:06) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Tammi. 15 2005,11:34) kirjoitti
    Omaan veturiini annoin Siukolan Ekin tehä kansityöt ja säädöt ja lopputulos oli aikasta kiva. Vakiona takaselta 98 ja kansityöt+yläkannut+säädöt 118 takaselta eli tehoa lisää tuollaset 20hv.
    kuinka paljon kyseinen operaatio tuli maksamaan ?
    Ja kuinka kauan mopo oli pajalla??
    Sama kysymys oli mulla mielessä.....

    Niin ja jos jollakin on ylimääräisenä kuljeksimassa VTR:n slipareita tai muuta kivaa palikkaa kyseiseen pyörään kohtuuhinnalla, niin kannattaa tarjoilla. Saatan vaikka ostaa pois *
    5000mk makso ja oiskos viikon ollu pajalla. Silloin oli kyllä hiljaista. Oiskohan ollu lokakuuta. Saattaapi olla "vähän" kiiruinen sälli vaan täl hetkellä. Voipi olla ettei noitten katuvehkeitten viilaaminen enää oikeen innosta. Kannattaa soitella ja kysellä. Kun ostin moisen vehkeen ni siinä oli paikalla kannut mallia suorat ja kovaääniset. Ihan hienot kyllä. Mekkalaa pitää ja varmasti tuovat kyllä tehoakin koskas ovat mallia "racet" saa ostaa pois halvalla (100e/pari). Käyn ottaas kuvat niistä kun kerkiään.

    Tässä linkki Siukolalle
    Ota toki kuvia ja laittele tänne, niin katotaan minkälaiset on......
    Mikäs muuten on vaimentajien merkki?



    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  11. #11
    Onkohan kukaan sovittanut ahdinta Veturiin?
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  12. #12
    Lainaa (RiNe @ Tammi. 18 2005,15:01) kirjoitti
    Onkohan kukaan sovittanut ahdinta Veturiin?
    Jotain sinne päin:

    http://forums.cycleworld.com/eve....5760856
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  13. #13
    Lainaa (teme77 @ Tammi. 18 2005,11:35) kirjoitti
    Ota toki kuvia ja laittele tänne, niin katotaan minkälaiset on......
    Mikäs muuten on vaimentajien merkki?

    Alla kuvia niistä kannuista ja muusta pikkusälästä. Myytävänä osiossa selitykset.

    JOSKOTUOLLA



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  14. #14
    ei onnistunut, kuvat ei ole julkisia.
  15. #15
    Ei vaan näkynyt.....
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  16. #16
  17.  
  18. #17
    Lainaa (Jyri @ Tammi. 19 2005,20:36) kirjoitti
    ei vieläkään...
    Mut nynäkyy!!!
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!