Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tuossa Louisin sivuja katsastellessa silmiini sattui Probiker merkkinen 2-osainen nahkapuku.Hinta oli kohdillaan ja näyttikin vielä hyvälle.Mutta miten on laadun kanssa?
    Lisäksi mietityttää vielä oikean koon arviointi,kokotaulukkoa katseltuani huomaan sijoitukseni olevan kahdenvaiheilla.
    Jos jollakulla on kokemusta Probikerin nahkoista niin tietoa tulemaan.Lähinnä kiinnostaa laatu ja miten nuo koot sopivat "normaalin" pohjolan asukin vartaloon
    Aprilia Rsv Tuono
    Lainaa (kippari @ Tammi. 02 2005,19:48) kirjoitti
    Tuossa Louisin sivuja katsastellessa silmiini sattui Probiker merkkinen 2-osainen nahkapuku.Hinta oli kohdillaan ja näyttikin vielä hyvälle.Mutta miten on laadun kanssa?
    Lisäksi mietityttää vielä oikean koon arviointi,kokotaulukkoa katseltuani huomaan sijoitukseni olevan kahdenvaiheilla.
    Jos jollakulla on kokemusta Probikerin nahkoista niin tietoa tulemaan.Lähinnä kiinnostaa laatu ja miten nuo koot sopivat "normaalin" pohjolan asukin vartaloon
    Mulla on Probiker Sports puku.. Siinä on polvipalat yms:
    http://www.louis.de/_20adc6....Bsports

Kokotaulukon avulla sain hankittua sopivan kokoisen puvun, mutta pitkäkätisenä takki on vähän ahdas. Isompaa kokoa en voinu ottaa koska puvussa oli yhteinen koko sekä housuille että takille, ja housuista olis tullu liian pitkät..

Nahka on paksua ja muutenkin laatu on ainakin mulle ihan riittävä. Tilasin siihen kaikki lisäsuojatkin samalla..

Käytän sitä rotsia vaan radalla, housuja joskus myös gore-rotsin kanssa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Mistä tuolta sivuilta löytääpi sen kokotaulukon?
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak
    tuotteen alapuolella on saksi-logo ja teksti"konfektionsgrösen" niin sieltä löytyy taulukot.

Aprilia Rsv Tuono
  5.  
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Lainaa (kippari @ Tammi. 07 2005,12:25) kirjoitti
    tuotteen alapuolella on saksi-logo ja teksti"konfektionsgrösen" niin sieltä löytyy taulukot.
    No siellähän se luuraa! Kiitoksia!
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak