Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Niin. Jos aloittais jo noi pohjien tekemiset. Eli ZXR vaihtaa väriä väärästä vihreestä kawa vihreeseen, ja hiontaa on tiedossa.

Minkälaista hiekkapaperia käytän siis..? Tarratkin pitää nyppiä sieltä lakan alta. Miten tarkkaan pitää saada kaikki kulmat ja kolot hiottua?

Mistäköhän sais Kawasakiin tarrasarjoja?

Ps. käytin söörtsiä enkä löytäny

Cheers ja joulua!
    PunkRock on kelpo kamaa
    tuolta spinnin wheelistä/buy kawasakista saa noita tarrasarjoja.
    Tarramies tekee sulle orggistarrat pikkurahalla.

tarroja
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Elikkä kaikki kulmat yms kolot kannattaa kyllä hioa kunnolla. Maalauksen jälkeen pienetkin virheet näkyvät helposti ja harmittaa myöhemmin paljon kun ei ole jaksanut pohjia tehdä kunnolla. Hiomiseen viimeiseksi 600/800 vesihiomapaperi?
    Ei riemulla rajaa kun suzukilla ajaa...
    En ole ammattilainen enkä tiedä mikä olisi paras tapa mutta itse olen saavuttanut parhaat tulokset kun olen käyttänyt hiomiseen tasohiomakonetta ja 320-400 paperia, jonka jälkeen paksua pohjamaalia pintaan. Paksu maali tukkii hionnasta jääneet naarmut ja hiomisessa pääsee helpommalla kun ei tarvitse käyttää erityisen hienoa paperia. Pohjamaalin päälle olen maalannut pintamaalin ilman hiomista. Riippuu tietysti ihan mopon kunnosta, minkä verran pohjatöitä pitää tehdä. Parhaan tartunnan saamiseksi alkuperäistä maalipintaa ei sitten kannata muovikatteista hioa puhki.
  6.  
    Lainaa (mopedisti @ Joulu. 24 2004,11:39) kirjoitti
    En ole ammattilainen enkä tiedä mikä olisi paras tapa mutta itse olen saavuttanut parhaat tulokset kun olen käyttänyt hiomiseen tasohiomakonetta ja 320-400 paperia, jonka jälkeen paksua pohjamaalia pintaan. Paksu maali tukkii hionnasta jääneet naarmut ja hiomisessa pääsee helpommalla kun ei tarvitse käyttää erityisen hienoa paperia. Pohjamaalin päälle olen maalannut pintamaalin ilman hiomista. Riippuu tietysti ihan mopon kunnosta, minkä verran pohjatöitä pitää tehdä. Parhaan tartunnan saamiseksi alkuperäistä maalipintaa ei sitten kannata muovikatteista hioa puhki.
    pohjamaali kannattaa hioa.takaa pintamaalin tarttuvuuden ja saat pinnasta helpommin sileän,eli ei tuu appelsiinia.itse teen näin(myöskin zxr):hion ensin pinnan 240 paprulla,kittaan,laitan pohjamaalin(hion tietysti kitit ensin),hion pohjamaalin 320-400 paperilla ja sitten lopullista pintaa laittamaan.niin joo ja toi pohjamaalin hionta kannattaa tehdä käsin tai korkeintaan kapulaa apuna käyttäen,hiomakoneella menee helposti puhki ja kittikohdat kuopalle.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."