Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Oli tuossa syksyllä huhuja että sekä R1200GS:n, että K1200S:n uudessa peräsysteemissä olisi esiintynyt paljon ongelmia. Ainakin voisi päätellä erään perätilauksen tiedosta, jälkitoimitus n:o 152, vahvistuksesta. Elikkä olis jonossa 152:s. Mulla on GS ja pikkuisen oon huolissani, josko se laukeaa. (Mun tuurilla juuri takuun loputtua)
    Onko kenelläkään uutta tietoa asian tiimoilta?
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Yhden tapauksen tunnen. Siis R1200GS:n perä uusiksi , kun toistakymmentä tonnia matkamittarissa. Aika kauan (muistaakseni ainakin 3 viikkoa) kesti ennen kuin uusi tuli Suomeen.
    AndersReisen
    Reissuverkko

"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  3.  
    Omalta kannalta hyvä jo nuo tulee koeponnistetuiksi ennen kautta ´06, jolloin itselle mahdollisesti tulee sellainen, ellei sitten Breva 1100. Omasta 1150 R:stähän meni peränlaakeri, oikeastaan ehkä paremmin pyöränlaakeri, se iso, tuossa elo-syyskuun vaihteessa ja pari harmaata hiusta tuli.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45