Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tervehdys!

Mopon vaihto kummittelee mielessä ja R6 on yksi vaihtoehdoista. Löytyykö jostakin hinnastoa määräaikaishuolloille? Googlettamalla löysin muille merkeille mutten Yamahalle. Myös käyttökokemukset ja mahdolliset käytössä ilmenneet viat ovat tervetullutta tietoa. Lähinnä noi ruiskupelit kiinnostaa.

jake
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Mulla ei ole kokemuksia kuin noista kaasaripeleistä ja ratakäytössä, mutta sen voin sanoa että eipä nuo ihmeitä kaipaa. Hyvin pelittää ja kun rasvat usein vaihtaa niin toimii vielä paremmin.

Mun käsityksen mukaan noissa Japanilaisissa on kaikissa huoltojen hinnat lähestulkoon samaa luokkaa, samoin osat. Joidenkin eurojen eroja suuntaan tai toiseen on, mutta ei niin paljoa että ostopäätöstäsi heiluttaisi suuntaan tahi toiseen. Sitten kun alat vertailemaan eurooppalaisten ja japskien huoltohinnastoja niin eroa alkaa syntymään.

Jos ihan 05 mallista olet etsimässä niin hyvään olet kallistumassa. Mun mielestä ainakin näin. Kannattaa muuten sitten kysellä hintoja tuolta: http://www.ee-speed.com Saatat jopa yllättyä hinnoista ja palvelu tuossa pajassa toimii!
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Joo Ee-speedin sivuja tässä on jo pitkään tutkittu ja uutta peliä ostamassa olen jos vaan talous sen sallii. Tämän vuoden mallitkin toki kiinnostaa kun noita näyttää vielä olevan uutena kaupan.

Hondan, Suzukin ja Kawan huoltoja vertaillessani huomasin, että Kawan iso huolto vie ainakin hinnaston mukaan aikaa tuplasti Suitsaan ja Hondaan verrattuna. Siksi kiinnostaakin miten Yamahan kanssa mahtaa asia olla.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Juu. Itsekin noita yritin selailla ja etsiskellä, mutta ei vaan silmään tartu.

Ei ainakaan tuollaisen kaasaripelin purkaminen ja kasaaminen kauaa ota aikaa, sen mitä itse olen ehtinyt tutkimaan ja touhuamaan. Venttiilinvälysten tarkistaminen on kohtuu rivakka toimenpide, eikä se palojen vaihtokaan kohtuuttomasti aikaa ota. Ainakaan noin kilvettömässä, kilvellisessä on kuitenkin enemmän noita valoja ja tingen-tangelia, joita tarttee irrotella ja ne varmasti enemmän aikaa ottavat.

Jos omana kokemuksena heitäisin varovaisen veikkauksen et venttilien välyksen tarkastus veisi 2 tuntia kaikkineen (mielestäni jo yläkanttiin) ja palojen vaihto 3 tuntia. Mitä muita huoltoja ja tarkastuksia sitten ohjelmaan kuuluu niin en osaa sanoa.

Mun kokemuksen mukaan Yamaha on ainakin helppo huoltaa ja tarkastella eri paikat. Ainakin näin mun oman kokemuksen perusteella uskaltaisin väittää.

http://www.yzfr6.net on osoite, jossa kannattaa poiketa. Siellä on manuaalia ja muuta kivaa infoa laitteesta.
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Käykääpä tutustumassa www.yrc.fi sivuihin! Sieltä löytyy nimenomaan R1 ja R6 lajitovereita. Saatte kysymällä taatusti kattavammat vastaukset kuin täältä . Myös muut kiinnostuneet ovat tervetulleita!! Rekisteröitykää rohkeasti ja voitatte paikan taatusti hulvattomasta porukasta .
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
    Joo siellä on jo vierailtu. Pitäneepä rekisteröityä.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Itsellä löytyis R6-04
    -eka huolto maksoi 107e 1000km
    - toka huolto maksoi 215e 10000km
    Nyt pyörällä on ajettu noin 12000km eikä siinä ainakaan viellä ole ollut mitään moittimista. * tai onhan siitä vääntö hukassa mutta ei kai 600 väännäkkään

8.  
    Näyttäis siis olevan suunnilleen samoissa hinnoissa kuin Suitsalla ja Hondallakin. Kiitos tiedosta.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83