ZX-6R 2005 tiedot julkistettu.
Moottori: 4-sylinterinen nestejäähdytteinen 4-tahtimoottori, EFI, DOHC 16-venttiiliä
Kuutiotilavuus: 636 cm3
Teho (kW/hv): 100 / 136
Vääntö: 70,5 Nm
Paino: 164 kg
![]()
Teho mitä ilmeisimmin patopaineella, mikä tarkottais normilukemana tommosta 129:ää pollea. Jos tuo lukema on lähelläkään todellisuutta, niin mielenkiintoinen laite se kyllä on.
japanilaiselle insinöörille.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Tuntuis joo potkua löytyvän.
Aika hyvi jo kuussatkulta
Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
Mitä noilla kusiaisilla tekee, kun vaikkapa uudessa kilogixussa on 166kg ja 178 pollea, vääntöä ties mitä, 115?
Sama kuin ihailisi, että onpa uusissa 14 tuuman telkuissa tosi kiva kuva.
Rakastan Itseäni
Jos ton tekniikan vois ahtaa 03-mallisen kuoreen,niin sitte olis kova peli kaikin puolin..... ton uuden perä on vaan niin hirveä..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Pikkukawalla pyörii kaheksikkoa kaikenmaailman mahtisusukien ympäri(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,00:11) kirjoitti
. Nääs ei se koko vaan miten sitä käyttää
![]()
No ajelee vaikka Suomen mikkihiiriradoilla noiden tonnisten ohi!(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,00:11) kirjoitti
0-100km/h kiihdytykset menevät samoihin. Paitsi jos tonnisen kuski kämmää tai ei vaan osaa...
Tarkoitat varmaan että katselee 28" mustavalkotelsun jälkeen 14" TFT näyttöä? Vai?
You're not so fast as I think I am!
No toi mun kommentti oli lähinnä vittuilua makelle, mutta itseasias vaikka mä ajaisin sillä kusiaisella affenistolla, joku vetäis kuitenkin jollain er-5:lla ohi...![]()
Mutta kadulle nyt ei OIKEASTI mitään järkeä ostaa sitä kuussatasta.![]()
Rakastan Itseäni
Paitsi jos on köyhä, onhan ne nyt pari rahaa halvempia(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,11:07) kirjoitti
![]()
Siinähän on liikaa kuutioita kusiais sarjaan...![]()
Onko aina ihan pakko mennä henkilökohtaisuuksiin, kohta on tääkin topicci lukossa. Ei tuollainen henkilökohtaisuuksiin menevä herjaaminen kehitä näitä keskusteluja. Pitäsihän Sinun se moderaattorina ymmärtää ja kantaa vastuu sanoistasi.(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,11:07) kirjoitti
Mutta, ostaa sulle uus kilogixu on sama asia kuin ostaa näkövammaiselle uus 48" plasma-TV.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Kadulle ei OIKEASTI ole mitään järkeä ostaa tonsorttista pyörää, oli sitten kuussatanen tai tonninen.(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,11:07) kirjoitti
Sen verran täytyy Gixxerrriä puolustaa, että jos ei oo täysin näkökyvytön, niin kyllähän sillä telkkarin koolla voi hyvin kompensoida omia puutteitaan TV:n katsojana(Make80 @ Loka. 14 2004,11:18) kirjoitti
![]()
Lievästi näkövammainen saattaa nähdä jotain siitä 48:sta, 14 tuumaisesta ei näe mitään. Reilusti kädetön minä ei saa mitään irti kuussatasesta, tonnisella nyt sentään jotain kivaa keksii, esim. suoralla, kuivalla moottoritiellä saa kiihdytettyä hassunhauskat lukemat.(Make80 @ Loka. 14 2004,11:18) kirjoitti
Visulle, ei, ei todellakaan järkeä siinä mielessä, er-5 riittäisi varmasti kadulle, jos järjellä ajatellaan esim virkavallan ajatusta järjestä, mutta kun me älyltämme vajavaiset, moraalittomasti ajavat käytetään tässä tilanteessa järki- sanaa, se tarkoittaa jotain aivan muuta. Lisää tehoa.
Rakastan Itseäni
Mutta kadulle nyt ei OIKEASTI mitään järkeä ostaa sitä tonnista.(Gixxerrr @ Loka. 14 2004,11:07) kirjoitti
![]()
kovat on lukemat kieltämättä.
Ite haluisin nopeasti päästä eroon kuussatasesta ja siirtyä tonniseen. Katotaan nyt keväällä jaksaako olla niin kauaa töissä että saako maksettuu tonnisen, gsxr1000 05 tietenkin. On kivaa unelmoida.
Täysin samaa mieltä(jarim @ Loka. 14 2004,14:36) kirjoitti
![]()
Ei oo riemulla rajaa kun Busalla ajaa
Kyllä itsekkin kyllästyneenä ainaiseen pykälää paria pienemmälle vaihtamisen jälkeen vaihdoin oman ruisku cebarin 9r:ään.Huomattavasti mukavammalla alueella tehoa ,vaikka ei pärjääkkään uusille tonnisille.Makuasioista pitääkin kiistellä EI AINA TARVI VETÄÄ HERNETTÄ NENÄÄN JOS JOKU VÄHÄN KOMMENTOIKIN.Ei nyt niin fanaattinen saa olla.
Kesää odotellessa
Kyllä se siitä
Toi on mun tuleva pyörä. Nm. ens kevättä odotellessa...
"Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
Laiskalle miehelle kiloinen twini tarjoaa paljon enemmän ajonautintoa kuin juurikin tuollainen F1-mallinen kuussatanen. Kyllähän tehoa riittää, mutta se vaatii aina hirveen kierrätyksen sellaisille taajuuksille, että naapurin autoradion stereon pilotsignaalikin häiriintyy ja sehän ei ole kiva se.
Iso twini kannattaa koeajaa huolella mutkatietä, koska laiska mies kuten itse (ja vielä ajotaidotonkin) ei tahdo koko ajan vatkata vasenta Guccin ajokenkää sitä neekeritikkua vasten. (vaihdepoljustin)
Iso twini jarruttaa pelkällä kaasun löysäyksellä sopivasti mutkaan tullessa ja hiukan käsijarrua mausteeksi päälle, niin ollaan taas sopivasti kurvassa.
Vaihteita ei tartte vaihtaa ollenkaan, vaan kolmosella ajetaan kaikki tiet läpi tai sitten motarilla vitosella. Kutosta ei tartte yhtään mihinkään ikinä.
Se on sellainen yleensä turha varavaihde, jos sattuis tankkaus unohtumaan. 21 litraa bensaa riittää jotakuinkin 400km ajoon, joten siinäkin asiassa voi olla melko laiska. Viisi tankkausta tänä kesänä... Joo jooo... ei paljoa tullut ajeltua. Sadetta ja hommaa riitti yms. lässyn lässyn.
Mutta siis ei kusiaisia vaan tuplapyttyisiä kilosia, niin kuskit on ilosia..![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Mitään ylihintaisia ruohonleikkureita tueta.(Italowestern @ Loka. 16 2004,23:26) kirjoitti
- XT 660 R
Ei kai tää hyvä keskustelu vielä loppunut???![]()
Nämä on foorumin suola.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Mistä osotteesta noi specsit löyty?
[Edit: Thanks tn954. Yritin ettii googlel kyl mut sain sieltä vaan noita vanhoja tietoja tosta.]
"Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
Esim.(odu @ Loka. 18 2004,01:08) kirjoitti
http://www.kawasaki.co.uk/
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Ihmetyttää kun Kawasaki ilmoittaa aina tuon Ram-Air tehon. Miksi? Eihän sitä ole olemassakaan, tavallaan. Saahan nyt jokainen valmistaja enemmän tehoa ahtaamalla ilmaa, kuin mitä koneesta saadaan tehoja normaalisti. Eiköhän se Ram-Air lukema ole vain ja ainoastaan myyntivaltti.
No. Kyllä se esim. Saksan matkalla voi auttaa, jos haluaa nähdä mahdollisimman vähän maisemia. Pääsee nopeemmin maan läpi.(Mr. Big @ Loka. 18 2004,09:53) kirjoitti
![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
voi KAUHEETA kyllä löytyy kamalasti tehoja mulla on vm90 vanha VÄINÖ 70heppa 124nyytonin vääntö mennäänkö koittamaan kiihdytystä suurimmalla vaihteella vaikka 60-160 ja katotaan se jälkeen saldot mitä veikkaatte kuinka siinä kävisi kirjoitelkaa mä tiedän jo vastauksen(Make80 @ Loka. 14 2004,00:59) kirjoitti
![]()
160-260(jarijii @ Loka. 18 2004,23:00) kirjoitti
![]()
![]()
pitäis jo järkikin sanoa ette vanhalla väinöllä jatketa tosta 160 paljon pidemmälle mulle riittää toi toisille ei meitä on moneksi ONNEKSI ps:arvasin että joku varmast kirjoittaa jotain tollasta siksi sen pistinkin kun tuntuu että kaikki on vähän böön aut (olen opiskellut enklanttia ihan ite) kun ajokausi on suhtkoht finaalissa kun katsoo näitäkin orgin sivuja niin tuntuu että porukka tuijottaa näyttö ruutua käsi poskella eikä jaksa otta kantaa oikein mihinkään tietysti aktiivisemmat ovat jo purkaneet ja koonnet pyörän jo kertaalleen terviisiiiii......(kuulapää @ Loka. 19 2004,00:22) kirjoitti
![]()
Tiesin pilkulleen että vastaat tolleen, mutta eihän tossa ole pilkun pilkkua. Senkin arvasin.
X-15 hakkaa kaikki teijän mopot suoralla, 6,7Machia nääs!
Käsi ei ole poskella vaan aivan jossain muualla..