Noniin.. pitäisi tilata vähän ylikokomäntää isoon tohtoriin tästa lafkasta abp-racing
Onk joku tilannut joskus jotain tuolta?
Miten homma menee? Tuleeko jotain vero juttuja yms. ton hinnan päälle mikä tuolla on? Esim. toi ylikokomäntä 209eur sivuilla.
HELP! Pitääkö mun vääntää saksaksi tilaus? Perkeleen perkele kun täällä junttilandiassa ei myydä mitään
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Täytä tilauskaavake. Odottele pari päivää jolloin saat ohjeet tilisiirtoon. Siirrä rahat. Odottele ehkä 10 päivää ja saat palikat.(kwak750 @ Kesä. 01 2005,11:34) kirjoitti
Itse tilasin tuolta kaasuttimen ja kuluja tuli muistaakseni 30 euroa. Kyllä ne siellä ihan enklantiakin osaa ainakin kirjoittaa ja lukea.
Kiitoksia, eli toi "Bestellung" on vissiin se kaavake. Tuleeko tosiaan noin nopeesti kuin 10 päivässä!!(micco @ Kesä. 01 2005,19:35) kirjoitti
Noi siis maksetaan etukäteen! Hmm.. kai se onnistuu jos on luotettava lafka.
Mitä noi tosta "Motorradtyp" alespäin kohdat tarkoittaa.. Lieferaddresse on vissiin postiosoite.
EDIT: Niin ja mulla ei oo mitään hiton VISOJA tai muitakaan muovilappujaTuottaako tää ongelmia???
Kaavakkeen täyttämistä helpotti kun käänsi sen englanniksi babelfishillä.
Visaa nuo eivät kelpuuttaneet maksuvälineeksi vaikka yritin.
Onkohan toi lafka kiinni kesällä vai minkä vitun takia vastaaminen kestää näin kauan. Nyt on jo kohta viikko venailtu vastausta.
Ei tässä muuta, mutta kohta ne fyrkat on menny johonkin muuhunpolttelee taskussa ikävästi..
Minkähän vitun takia sieltä ei vastata MITÄÄN vaikka oon pistäny 2 kertaa jo tilauksen sisään.
Varmaan menee niin hyvin ni vitut suomalaisista..
Mistähän muualta sais ylikokomännän ja nokkaa ja yms. hilpettä dr 750 -89