Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Oli ylimääräistä aikaa, kun olin ajelemassa niin ajattelin piipahtaa kyselemässä aikaa katsastukseen.

Tullissa kun asiat on hoitunu niin näppärästi, niin ajattelin, että katsastuskin on helppo nakki. Paperit kourassa tiskille ilman ajanvarausta.

Täti kylmästi totes vaan, että ei meille ole mitään mahdollisuuksia kolmeen viikkoon! Siinä menee ainakin tunti!!! Ei meillä ole aikaa sellaiseen.

No en tosiaakaan jäänyt siihen selvittelemään pitempään. Baanalle ja hanaa. 10 päivää aikaa katsastaa, niin ei viitsi odottaa kolmea viikkoa. Yhden pyörän katsasteneena ja muiden pyörien katsastuksista lukeneena homma paperitöineen vie 20 minuuttia!!!

No jos teillä olis suositella hyvää paikkaa katsastaa mopo tässä pääkaupunkiseudulla.....
    Tattarisuon Autokatsastus Oy
    Jäähdytintie 2 Tattarisuo, 00770 HELSINKI

Keväällä oma mopo katsastettiin seuraavana päivänä kun olin kysellyt.

Kokeileppas Konalan auto katsastusta. mulle ainaski nopee / asiallinen palvelu
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Tuntuvat aika monet nimenomaan mp-maahantuontikatsastuksissa suosivan Herttoniemen Autokatsastus
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Herttoniemelle ääni täältäkin. Homma toimii, hinnat kohdallaan, eikä tarvitse kuunnella ylimääräisiä v*ttuiluja.
  6.  
    Ihan vaan, jottei kukaan ylempi valvova viskaali asioihin puutu, niin jos tiedätte konttorin missä hommat hoituu ja sopivasti joustetaan niin älkää missään nimessä julkisesti sitä mainostako, laittakaa vaikka privana tieto kyselijälle. Tuohon liialliseen julkisuuteen saattaa se hyvä paikka kaatua.