Sivusta olen foorumianne seurannut ja hyvin tuntuu tietoa liikkuvan.Nyt olen etsinyt 1000fzs:ään slipareita,mutta hakemaani en ole löytänyt.Joskus olen nähnyt Devilin hi-pipet jotka tulevat molemmin puolin,olivatko mallia"itsetehty.com"vai löytyiskö jostain valmiina...?![]()
<br />
Samaa olen katsellut. Fazeriin löytyy ainakin Arrowilta ja Axlerilta, ei tosin muuta ulkonäköä radikaalisti. Missä kyseisen devil-viritelmän näit, rupesi kiinnostamaan
No tässä on yks versio tuolla bikepics.com:ssa KLIKS *Ihan OK....
Minusta joku firma myi jonain vuonna FZS1000:sta ikäänku valmiina "faittereina"... ja nuo Devilin viritelmät oli ainakin niissä vehkeissä... Taitaa olla tuo mun linkin kuvakin semmosesta pyörästä justiinsa...
Täältä KLIKKAAMALLA saa kateltua paremmin pari muutakin kuvaa ko. pelistä.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Olikohan se cycleworldissä yksi o3 myytävänä mihin olivat putket laittaneet,firman nimestä en ole varma mut myivät näitä itse tuomiaan uusia pyöriä.Toisaalta,tuli jo laitettua sb2:n kiinni joten täytyy nyt tyytyä siihen,hi-pipe mallina.![]()
<br />
Herätellään tätä keskustelua taas.
Onko kukaan laittanut fasuunsa micronin sliparia? On kuulemma äänekäs, mutta kuinka äänekäs se oikeasti on? Kehtaako kaupungissa ajaa iltaisella vai tuleeko paheksuvia katseita naapureilta?Micronin sliparit ovat hinnaltaan meikäläiselle sopivia, mutta miten on äänten kanssa? Tahtoisi saada enemmänkin sellaiset möreät äänet kuin kisakireää huutamista.
Big guys need big bikes
Tuolta löytyy monesta pöntöstä Fazerin ääninäytteitä: KLIKS
Aikansa kun kuuntelee ja vertailee niin ei niitä enää erota toisistaan *![]()
Kyllä toi Akrapovic oli omaan makuun noista paras.(Fazeri @ Helmi. 17 2005,17:36) kirjoitti
![]()
Big guys need big bikes
DEVIL putkia myy ainakin [motokeidas] ylöjärvellä. Taisi olla niiden mainos jossa oli hävyttömän hyvännäköinen keltainen Fighterfasu
matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
Eikö tuossa "mainos"fasussa ollut myös matala pleksi,katteen reunan kokuinen?Onko kokemuksia?
<br />
Itel kans akran pönttö fasus kiinni..ja aika peevelin tyytyväinen oon siihen
vähemmän kyllä höpäjää ku devil entises kuussatkuses,mut
toisaalt eipähän tartte enää yöaikaan "hissutella" kaasua piha-alueella![]()
Sattuiskos muuten kellään olemaan tietoa/kokemusta mra:n tuplakupla plexin soveltuvuudest tonniseen fasuun??
parantaako ajamist kovas vauhdis,tuulenvastus..jne...?![]()
Mulla on, hyvin toimii minulla, olen 189cm pitkä, ja virtaukset jää olkapään tasolle, joten meteli ai pyöritys ei lisäänny. Päinvastoin, pyörä rauhoittu hieman.(vauhti korjaa virheet... @ Helmi. 23 2005,19:44) kirjoitti
Mulla joka olen 176cm pitkä , pleksi ohjaa justiin ilmavirran tuohon silmien korkeudelle aiheuttaen meteliä visiirissä ja kypärässä,pään riepoittelu kyllä vähäisempää kuin alkuperäisellä mutta meteliä enempi.Olen tuossa harkinnut jos vaikka tuota mra:ta hieman lyhentäis, kun tuo yläreuna on tuolainen pyöreä niin oikaisis sen suoraksi vois tulla pian vaikka makeamman näköinenkin ja tuo ilmavirran reitti laskis vähän alenmaksi vähentäen kypärä melua ......tiiä sitten![]()
"oikeassa momentissa"
Itellä kans MRA.n pleksi ja ei kyllä parantanu virtauksia niin paljon ku luulin. Mut paremman näkönen se ainaki on, joten paikallaan pysyy... Tiedä sitten jos joskus sitä faitteristongaa laittaa niin pääseekö sen kans paremmin pleksin suojaan? Voipi olla...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Tämä kesä ajettu alkuperäisellä jammun streetfighter pleksillä. Täytyy myöntää että kypärämelu laskenut huomattavasti. Ehkä pitää laittaa vanha vielä jossain vaiheessa paikalleen ja muistella viimevuotista möykkää...
Tuon alkuperäisen ongelmanhan huomaa heti kun ajaa n. 100 km/h ja nostaa tuossa vauhdissa päätään n. 5cm melu lakkaa välittömästi. Itse kyllä 184cm että lyhkäisemmillä tuo päännosto ehkä korkeammalle välttämätöntä.
Ulkonäköön vaikuttaa parantaen sitä, mutta valitettavasti peilit vain näyttävät melkoisilta saunakauhoilta tuon jälkeen. Sääli vain että jos taakseen haluaa nähdä pitää niissä kokoakin olla.
Olisko tosta streetfighter pleksistä kuvia jossain?Oliko minkä hintainen kuplapleksiin verratuna?Vielä kerkeis tilaa ennen ajoja,tanko tilattu 8viikkoa sit ja on jo kuulemma saapunut maahan ja on jossain postin syövereissä(ss454 @ Maalis. 31 2005,19:18) kirjoitti
Vielä sit penkin kautta ja eiku![]()
<br />
Pleksi
Tilasin tuon huggerin kanssa Fowlersilta ja hinta oli himpunverran alle Suomen, mikä tuossa nyt parempaa niin tuli tilauksesta 2 viikon kuluessa. Viralliselta taholta kun noita saa odotella 4-6 viikkoa tai ehkä pidempäänkin kun tuo siis luvattu toimitusaika.
Pleksi hinta n. 90 euroa riippuu vähän miten jyvittää postikuluja noiden kahden komponentin kesken.
kiitos,juuri tuota pleksiä olen haeskellut.pitää tilata niin sillähän se selviää onko parempi tienpäällä kun orggis
<br />
On kyllä hyvännäköinen plexi, pitäsköhän...
Pitäis...perjantaina pitäisi pleksi tulla,sit selviää miten toimii tälläsella 178cm pätkällä
<br />