Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 71:sta
    Missäs lehdessä oli Suzukin ja Hyosungin vertailu? Oliko Fastbikes tai Performancebikes loppukesästä.
    Siinä oli mm. tehot mitattu ja testailtu vehkeitä muutenkin.

Sellainen mielikuva jäis että Suzukissa oli tehoa silti paremmin kuin tuossa toisessa.
    Joku varmaankin on lukenut lehden ja muistaa minua paremmin.
    Lainaa (hmort @ Joulu. 23 2004,07:22) kirjoitti
    Sama Pyörä kun Suzuki SV 650 ainoo että on enemmän tehoo ja paljon halvempi 650 mun mielestä ei huono vaihto ehto saa vielä 2 vuoden takuun ja jos haluut testi tuloksia katso uusin Bomber-lehti....
    Vois olla varteenotettava vaihtoehto, mutta kun ei ollut sitä katettua mallia (tai varttikatettu, jos oikein tarkkoja ollaan). Ja olen nyt sittenkin ostanut sen Sv ässän.

Nyt seuraa kysymys: Tekeekö laserin slipareilla/putkeilla mitään? Katselin tuossa että suht halpoja ovat, ja kun kerran tuo talous on niin perkeleen rajoitettu, niin voisi olla oiva vaihtoehto.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Onneksi olkoon ja korjaus 2005 löytyy hyosungilta koko katettu ja varttikatteella oleva.....Tässä

Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
    Lainaa (hmort @ Joulu. 23 2004,09:00) kirjoitti
    Onneksi olkoon ja korjaus 2005 löytyy hyosungilta koko katettu ja varttikatteella oleva.....
    Kiitöskiä
    Niinhän muuten löytyykin No, uudet maksaisi kuitenkin sen verran enemmän kun toi suiska, että en olisi kuitenkaan sitä ostanut. Mutta kyllähän nuo hyosungit rupeaa jo näyttämään moottoripyöriltä
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

Niin munkin mielestä olin yllättynyt kuinka siistin näkönen peli toi koko katteellinen on ja kuulemma hinnaks tulee 8990 € ehkä......
    pakko sanoa: joku brittilehti haukku sen koiransyöjien laitteen... oli sukisuki joka suhteessa parempi, jopa moottoritehojen suhteen, aina voi luvata mutta kun ne laitetaan vierekkäin niin kyllä susi söi koiran...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
    Lainaa (Kukko @ Joulu. 23 2004,09:27) kirjoitti
    pakko sanoa: joku brittilehti haukku sen koiransyöjien laitteen... oli sukisuki joka suhteessa parempi, jopa moottoritehojen suhteen, aina voi luvata mutta kun ne laitetaan vierekkäin niin kyllä susi söi koiran...
    Bomber lehdessä oli taas arvostelut toiste päin..... ota nyt tostakin tolkkua....
    Bomberissa ne ajo pelkästään sen honksonkin, PBssä ajovat molemmat yhtäaikaa. Laatu ja viimeistely oli huono kans tuossa.
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 23 2004,08:58) kirjoitti
    Sama Pyörä kun Suzuki SV 650 ainoo että on enemmän tehoo ja paljon halvempi 650 mun mielestä ei huono vaihto ehto saa vielä 2 vuoden takuun ja jos haluut testi tuloksia katso uusin Bomber-lehti....
    Vois olla varteenotettava vaihtoehto, mutta kun ei ollut sitä katettua mallia (tai varttikatettu, jos oikein tarkkoja ollaan). Ja olen nyt sittenkin ostanut sen Sv ässän.

Nyt seuraa kysymys: Tekeekö laserin slipareilla/putkeilla mitään? Katselin tuossa että suht halpoja ovat, ja kun kerran tuo talous on niin perkeleen rajoitettu, niin voisi olla oiva vaihtoehto.
    Kaveri tilasi tonniseen art:n sliparit täältä ,ja on ollut tyytyväinen. Ja hinta jäi huomattavasti edullisemmaksi kuin suomessa!
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
    Lainaa (MarkuSV @ Joulu. 24 2004,11:36) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 23 2004,08:58) kirjoitti

Kaveri tilasi tonniseen art:n sliparit täältä ,ja on ollut tyytyväinen. Ja hinta jäi huomattavasti edullisemmaksi kuin suomessa!
    Ei sieltä oikein löytynyt mitään kuuspätkälle...

Tättärää!

Täällähän on vessanomistajia montakin!
    No nyt ois hyvät kaupat tiedossa ;) Oma mopo meni sinne mistä tulikin (auto -> AVK -> mulle -> kuusi -> AVK). Tuntuu vissiin muiltakin tuo vajaatehoinen, kovaa ääntä pitävä sukkulavessa lipsuneen lapasesta? Talliin jäi kuitenkin vielä pyörimään läjä osasia. Käyttämättömänä löytyis:
    -DID-ketjut
    -Pirelli Diablo 160/60
    ja pikkasen käytettynä
    -LeoVincen hi-up putkilo liitäntäputkineen (~700km ajettu)
    -korjausmanuaali 99-02
    -täysitehoiseen luistit

Tarjoamaan toki rohkeasti, kaikki noi mulle ylimääräsiä on enkä niillä mitään tee!

Lainaa (Nakki @ Joulu. 18 2004,18:58) kirjoitti
    Osaisko kukaan sanoa miten nuo on kuristettu?
    Kaasarin luisteista kuristettu. Multa muuten löytyis täysitehoisen luistit ;) vinkvink
    juu,samasta pyörästä tietookaan sv:ssä alumiinirunkokin,hyosungis viissin teräsputkea(korjatkaa jos olen väärässä)ja taitaa se haisunkin konekinh olla ainakin nykyään tehtaan oma valmiste...ja onhan noiden painossakin jo eroa,sv:n kuivapaino 169kg...en nyt muista paljon siinä pomperissa oli ilmoitettu hyosungille mut enempi se oli
    edit:suzukiinkin saa 2 vuoden takuun

no joo onhan niissä eroja täytyyhän jossain olla eroo kun on hinnassakin suzuki 10100€ ja hyosung 7990€...... en menis heti ensi istumalla dumaa hyosungia ihan paskaks pitää keväällä käydä koe ajamassa ja kattoo sitten......

Mitens menee 2 päällä? Eihän se nyt matkajuhta oo, mut kuitenki, pärjääkö??
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
    Lainaa (0201537 @ Joulu. 28 2004,12:11) kirjoitti
    Mitens menee 2 päällä? Eihän se nyt matkajuhta oo, mut kuitenki, pärjääkö??
    Pärjää kaksi päälläkin.

Yksi päällä lähtee kortti.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Onko kenelläkään mitään sanottavaa pakoputkista ?

Lainaa (hmort @ Joulu. 27 2004,13:24) kirjoitti
    no joo onhan niissä eroja täytyyhän jossain olla eroo kun on hinnassakin suzuki 10100€ ja hyosung 7990€...... en menis heti ensi istumalla dumaa hyosungia ihan paskaks pitää keväällä käydä koe ajamassa ja kattoo sitten...... *
    Onhan noissa ovh:ssa eroa. Itse kattelin joskus kaupassa hyosungia ja vertasin silloiseen SV:ni. Viimeistelyn jäljet erottuivat ainakin hyosungista, eikä edukseen. Tyyppejä en saanut..

Eräs bomber show porukka, sai ainakin kaksi hyosungia paskaksi fmx stuntcrossissa. Toisesta nalkkas kone komian savupilven kera ja toisen vikaa eivät kertoneet. Eihän tuolla nyt kauheesti ole tekemistä kestävyyden kanssa, mutta huonoa mainosta ainakin....

Miten tuollainen Hyosung pitää arvonsa? Tuskin kovin hyvin...
    Varaosiakin löytyy varmaan helposti. Puhumattakaan viriviri- ja tuning osista..
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 29 2004,23:33) kirjoitti
    Onko kenelläkään mitään sanottavaa pakoputkista ? *
    älä osta wileycoa.
    Lainaa (svheebo @ Joulu. 30 2004,09:13) kirjoitti
    Onko kenelläkään mitään sanottavaa pakoputkista ?
    älä osta wileycoa.
    Mikäs Wileycossa on huonoa? Ei sillä että omistaisin kyseisen putken, mutta mielenkiinnosta kyselen. Ihan vastasuuden varalle. Onko laatu huonoa? Äänet, Teho?
    Lainaa (Mr. Big @ Joulu. 30 2004,10:47) kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Joulu. 30 2004,09:13) kirjoitti
    Onko kenelläkään mitään sanottavaa pakoputkista ? *
    älä osta wileycoa.
    Mikäs Wileycossa on huonoa? Ei sillä että omistaisin kyseisen putken, mutta mielenkiinnosta kyselen. Ihan vastasuuden varalle. Onko laatu huonoa? Äänet, Teho?
    tuolta http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....taisiko löytyy tarinaa ainakin mun wileyco kokemuksesta,ja tiedänpä pari muutakin samaan ongelmaan törmännyttä
    edit:ja mopotinta on penkitetty muutama kerta nykyinen rööri vance&hines,hyvin on pelannu ja putki on ihan eri luokkaa myöskin viimeistelyltään.samaten tehot eivät kadonneet vaan jotain sai lisääkin

Emännällä on ollut Wileycon putki SV:ssä n. 3 vuotta ja on pelannut aika hyvin.
    Kerran on villat vaihdettu mikä on normaalia. Ei emäntä tosin ole kovin raskaalla kädellä pyörää käskenyt.
    Hengittääkin aika hyvin.
    Mikä slipari se oli, jonka valmistaja lupasi ettei tarvi vaihtaa suuttimia tai edes säätää seoksia, kun sen laittaa?

Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 31 2004,10:56) kirjoitti
    Mikä slipari se oli, jonka valmistaja lupasi ettei tarvi vaihtaa suuttimia tai edes säätää seoksia, kun sen laittaa?
    Eikös se slipari ole sitten aika turha, jos säätö tarvetta ei ole lainkaan?
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Lainaa (Tilu @ Joulu. 31 2004,09:44) kirjoitti
    Emännällä on ollut Wileycon putki SV:ssä n. 3 vuotta ja on pelannut aika hyvin.
    Kerran on villat vaihdettu mikä on normaalia. Ei emäntä tosin ole kovin raskaalla kädellä pyörää käskenyt.
    Hengittääkin aika hyvin.
    emännälläsi on varmaan se ensimmäinen versio sv:hen tarkoitetusta wileycosta,jossa ei ole sellaista"käärmeenpesähässäkkää"kiertelemässä motin alla.itselläni oli myöskin se eka versio toimiva,ainut että että se vuosi laipasta,ja takuuseen italiaanot oli sit vähän smirklannu toimi noin 200km ja vuosi taas.takuuseen sain sitten sen uudemman"tehoputken"ja siitäkös riemu alkoi,kun mopon kulku väheni noin 50km/h ja ei oikeen kaasuun vastaillu.voin laittaa ne dynokäyrät uudelleen jonnekin jos joku sen selvennykseksi haluaa
    Lainaa (&amp K. @ Joulu. 31 2004,11:04) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 31 2004,10:56) kirjoitti
    Eikös se slipari ole sitten aika turha, jos säätö tarvetta ei ole lainkaan?
    Niinpä. juuri siksi haluaisin tietää, etten vahingossakaan katsoisi sitä. kyllä ne muistaakseni lupasivat enemmän ääntä ja jopa woimaakin, mutta en ymmärrä miten se on mahdollista ilman että seokset menisi laihaksi.

Hey Man,congraulations bro fot your mew bike

voiolla typoija...ei haittaa...onnee...v
    Lainaa (Agostini @ Joulu. 31 2004,22:29) kirjoitti
    Hey Man,congraulations bro fot your mew bike

voiolla typoija...ei haittaa...onnee...v *
    Muchos gracías, hermano.
    En ole vielä edes nähnyt koko fillari, mutta "ostoslista" on jo tehty Suurin ongelma tuntuu olevan tuo putkisto.

Rautasaha käteen ja orkkis poikki... siihen sitten vaan hitsataan sopiva väliputki ja voilaa, siinä se... näin tein omani orkkis putkelle... nyt se odottaa seuraavaan mopoon siirtymistä... ei tosin ehtinyt edes kiinni mun omaan... eli ei se putkisto mikään ongelma ole....
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  30.  
    Tsekkaa sivu:
    http://www.kuhnco.com/SV650/Exhausts/

Tuolla on aika paljon vaimentajia kuvineen.
    Omaan -04 malliin katselin mm. seuraavilta toimittajilta:
    Laser, Yoshimura, Mivv, Mig, Leovince, Arrow, GRP, Akrapovic, Devil, Ixil, Micron. Näille kaikille on muistaakseni Suomalainen maahantuojakin olemassa.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen